The Dark Knight 2008

August 15, 2008 @ 21:49:51
Originally posted by Inactive User
saw this in iMax on monday. movie was AMAZING. i love two-face brings me back to the cartoons and comics i use to watch/read. wheres lex lutherrrrr


lolwut?
August 15, 2008 @ 22:43:34
Originally posted by Inactive User
wheres lex lutherrrrr

That would be a Superman villain.
August 15, 2008 @ 23:11:06

this joker would be pretty scary if this one came to life

BLACK-SCALE.COM

August 16, 2008 @ 03:00:53
which reminds me of the early joker concepts. if this hasn't been brought up before, if so. sorry for repeating information

http://www.slashfilm.com/2008/08/07/the-dark-knight-early-joker-concept-art/
August 16, 2008 @ 08:21:41
Originally posted by Inactive User
wheres lex lutherrrrr


That would be a Superman villain.


rofl.
August 16, 2008 @ 23:09:20


EDIT:fan made, but still looks pretty cool.
August 16, 2008 @ 23:18:51
^ That's really cool!
August 16, 2008 @ 23:55:15
which reminds me of the early joker concepts. if this hasn't been brought up before, if so. sorry for repeating information

http://www.slashfilm.com/2008/08/07/the-dark-knight-early-joker-concept-art/


cool find
August 19, 2008 @ 04:20:19
the reason i said i didnt want a third was because this one was so perfect that i dont think it can be topped. but, because TDK made so much money, a 3rd one will be made with or without nolan, and of course id rather have nolan do the third. so well see. according to AICN, they interviewed some high up and WB and he said an offer was on the table for nolan, but they havent heard anything yet.
August 19, 2008 @ 05:19:11
sick film...
August 19, 2008 @ 14:06:30
Drewbacca
REALLY GUIZE? WHO IS YOUR SAVIOR NOW? I REFUSE TO WATCH BRIAN AUSTIN GREEN AS THE RIDDLER UNLESS HE HAS THIS SCENE

http://www.youtube.com/watch?v=GQU7HRJWS1s

Forum Administrator • @DREWKKAKE

August 19, 2008 @ 14:11:33
hahahaha
with his vanilla ice ass shirt
August 19, 2008 @ 14:25:30
http://www.youtube.com/watch?v=ZRUjy1Dhx-k&feature=related

This would by my pick to play the Riddler. I mean there's nothing very Riddlerish about him, but that's the point, i mean there wasn't anything very Jokerish about Heath (and he got hate when he was first picked), but they are both just really great actors. The problem is people might disregard Gosling because of The Notebook, but he's a great actor and u gotta see The Believer, Lars and the Real Girl, and Half Nelson.

BTW this movie is based on a true story, this dude was seriously fucked up.
August 19, 2008 @ 17:04:07
Drewbacca
nah dude. the guy that plays the crazy dude in alpha dog, 310 to yuma.

he looks like gosling, but way more hardcore and a better actor

Forum Administrator • @DREWKKAKE

August 19, 2008 @ 17:26:41
ya he played a hanicapped kid in freaks and geeks. i dunno y but somethin about that dude i dont like, but i see what you mean. goslings my dude tho.
August 19, 2008 @ 18:30:45
nah dude. the guy that plays the crazy dude in alpha dog, 310 to yuma.

he looks like gosling, but way more hardcore and a better actor


Definitely.

Ben Foster is one of the up-and-coming actors of this generation. He just needs more exposure, and possibly a better manager, because he's not getting many roles.

But if he does get roles, he kills it every time; watch 3:10 to Yuma.
August 19, 2008 @ 20:26:35
Ben Foster was the best part of 3:10 to Yuma. I actually thought he was more interesting than russel crowe's character.
August 20, 2008 @ 10:53:12
Drewbacca
^yes

alpha dog he is fuckin crazy too.

i think he would have even done good as a joker

see hostage

Forum Administrator • @DREWKKAKE

August 20, 2008 @ 13:37:29

Inactive User

^strangly enough id agree....but i love rusel crowe's char in the movie complete bonified badass. anyways yeah i think he couldve pulled joker off.
August 20, 2008 @ 22:25:02
Heath Legend. Hard act to follow.

iDOL,

http://thesteezy.com/
August 21, 2008 @ 13:43:10
Drewbacca

Forum Administrator • @DREWKKAKE

August 21, 2008 @ 13:48:18
August 21, 2008 @ 18:17:39
I lol'd at 0;48.


Genius, indeed.
August 23, 2008 @ 14:04:16
August 23, 2008 @ 14:31:58
uhhh have you seen it? get the fuck outta here with that shit.
oh your so cool for ragging on a disney movie.


wow i didnt notice that this pussy ass clown replied to my shit a month later but yeah i have seen it mother fucker why would i down it if i hadnt?

suck wall-e's dick and then cry at the end , faggot
August 23, 2008 @ 16:39:56
what is that from...
August 23, 2008 @ 16:43:22
i take it mortal combat vs. dc universe?
August 23, 2008 @ 17:42:27
of course the Asian get's it.
>smh
August 26, 2008 @ 10:28:24
another sequal rumor, dont know if im late on this, but it was heard from nolan that he wants to get Cher to play catwoman
“He wants to her to portray her like a vamp in her twilight years,” says the Telegraph’s source. “The new Catwoman will be the absolute opposite of Michelle Pfeiffer and Halle Berry’s purring creations.”

But it seems tabloidy since it came from a rumorful british magazine
August 26, 2008 @ 12:05:31
i want catwoman in the next one, i think it's the most realistic choice

but although the idea is good i cant see it working great, i don't see batman having much trouble foiling an aging woman. I call bullshit tbh.

telegraph is a newspaper, and not much of a reputation of being rumourful though.
Please login first to reply.
x