March 17, 2014 @ 02:58 PM
darkseid

Post: 776

Join Date: Oct 2012

Location: 313

Gotta fire this back up. Season is great so far cool had me on the edge of my seat. Rachel is looking fuego as always. 

Pretty Young Thug

March 22, 2014 @ 02:40 PM
Black Samurai

Post: 404

Join Date: Sep 2013

Mike Ross stays winning cool

Don't Shoot Pimpin'

April 6, 2014 @ 12:40 AM
012796

Post: 477

Join Date: May 2011

Location: Los Angeles, CA

favorite season as of yet. Glad Mike is staying coolcool

also feel sad for Louis all the time. The show always puts him through the worst 
April 6, 2014 @ 09:45 AM
GxoctFace

Post: 588

Join Date: Dec 2013

Just started watching this. This shit fire. cool Rachel doe. cool

ig: @christiangxn // http://hypebeast.com/forums/apparel/213748

April 8, 2014 @ 07:14 AM
GxoctFace

Post: 588

Join Date: Dec 2013

"Punctuality is the best aphrodisiac" bruh i'm dead.

ig: @christiangxn // http://hypebeast.com/forums/apparel/213748

July 6, 2014 @ 10:21 PM
Blazed

Post: 24

Join Date: Aug 2008

Season 4 just started a few weeks ago, 3 episodes in so far lookin like it's gonna be fire - great storylines going on 
July 16, 2014 @ 01:43 AM
darkseid

Post: 776

Join Date: Oct 2012

Location: 313

Season 4 just started a few weeks ago, 3 episodes in so far lookin like it's gonna be fire - great storylines going on 
Hell yeah. I like the fact that Mike is somewhat on Harvey's level now and challenging him. 

Pretty Young Thug

July 19, 2014 @ 03:22 PM
MLKM

Post: 41

Join Date: Jun 2013

Location: Toronto

The latest episode was cool
July 24, 2014 @ 08:06 PM
Pantic

Post: 3862

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

Can't trust these hoes, next ep gonna have mike on the couch smoking an L watching spongebob
August 12, 2014 @ 02:47 PM
UNKLEDREW

Post: 2

Join Date: Jul 2013

This is the best Drama serial i have ever seen . It is so Close to reality. Very less is shown that is impracticle
As someone whos worked in a law firm, this is nothing like biglaw. Way more interesting and dramatized, but thats to be expected. still a great show
August 23, 2014 @ 06:12 PM
darkseid

Post: 776

Join Date: Oct 2012

Location: 313

Louis spazzin. Next season gonna be crazy cool

Pretty Young Thug

August 23, 2014 @ 07:02 PM
Pantic

Post: 3862

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

This is the best Drama serial i have ever seen . It is so Close to reality. Very less is shown that is impracticle
As someone whos worked in a law firm, this is nothing like biglaw. Way more interesting and dramatized, but thats to be expected. still a great show
That's why they focus on Harvey and Mike who work all they can to avoid courtrooms. That way the show can stay "realistic" and not have a ton of law stuff that's boring to the average watcher, smart move.
August 23, 2014 @ 10:21 PM
It's Only Hype

Post: 5763

Join Date: Jan 2008

Finally caught up. The Logan arc was a bit too long for me, but I guess they had to keep that love triangle going.

Great acting by Rick hoffman (louis) again. He took a lot of Ls this season. The addition of Malone was pretty abrupt. I wonder where they're gonna go with his character. He kinda just shows up from time to time.

Gonna miss Katrina tho sad

Please login first to reply.
Back To Top