SPRING BREAKERS (2013)

Jan 21, 2013 @ 00:38
I'm 'bout the 2 in the middle ^^^^. smokeyface

I prefer carcinogens to endorphins.

Jan 21, 2013 @ 22:15
needs mila kunis then life would be perfect
Jan 22, 2013 @ 00:02
watching for riff raff #nosusss

hansum is 4ever

Jan 22, 2013 @ 00:21
directed by harmony korine (kids, gummo, trash humpers) so you knows its gonna be twisted.
selena gomez, vanessa hudgens, gucci mane, james franco...
the soundtrack will definitely be tight too.
i rarely go out and see a new movie, but im hyped for this one.
Jan 22, 2013 @ 03:01
Vanessa Hutchins smokeyface

http://www.facebook.com/groups/ShopandSwapLTD // http://instagram.com/l73_ For sale - http://hypebeast.com/forums/sneakers/210537#4242476

Jan 22, 2013 @ 21:48
shit this thing gon be fire b

but selena doesnt seems to be that comfortable in the teaser
Jan 22, 2013 @ 22:51
shit this thing gon be fire b


but selena doesnt seems to be that comfortable in the teaser
the innocence makes it even better
Jan 22, 2013 @ 23:14
needs mila kunis then life would be perfect
have you seen mila kunis without make up?
Jan 23, 2013 @ 03:44
^ dat ass is like -1000 too man. im okie.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Jan 23, 2013 @ 03:45
shit this thing gon be fire b


but selena doesnt seems to be that comfortable in the teaser
the innocence makes it even better
i think she's supposed to be the good girl of the group tho so its okay.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Jan 24, 2013 @ 18:00
riff raff as james franco smokeyface
Jan 24, 2013 @ 22:04
Can't wait to watch this in a cinema smokeyface
Jan 28, 2013 @ 15:33
Theatres across the globe will be full of pedos in trench coats when this comes out. No pun intended...
Jan 30, 2013 @ 04:27
directed by harmony korine (kids, gummo, trash humpers) so you knows its gonna be twisted.
selena gomez, vanessa hudgens, gucci mane, james franco...
the soundtrack will definitely be tight too.
i rarely go out and see a new movie, but im hyped for this one.
Not to be too off-topic, but Gummo is fucking weird as hell. I just recently watched it. 

I prefer carcinogens to endorphins.

Feb 07, 2013 @ 21:38
I honestly thought it was Riff Raff when I first watched the trailer.

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

Feb 08, 2013 @ 01:49
I honestly thought it was Riff Raff when I first watched the trailer.
Feb 11, 2013 @ 05:01
They couldn't cast anyone thicker?
Feb 12, 2013 @ 02:02
Selena, Ashley, Vanessa, and that other chick. In that order.
Feb 12, 2013 @ 17:02
Riff Raff lied this character has nothing to do with him he's trying to sue them because he thinks they stole his likeness.
Feb 13, 2013 @ 04:09
really? i knew he was lying about the character but i thought him and harmony was tight lol

pink like hamilton

Feb 13, 2013 @ 17:02
no idea. i saw an interview where riff raff was saying if he doesnt get a check in the mail he's gonna have his lawyers holla at them.
Feb 14, 2013 @ 01:24
I can't decide whether I want to see this movie or not to be honest 
Feb 14, 2013 @ 02:22
needs mila kunis then life would be perfect
Feb 19, 2013 @ 14:52
needs mila kunis then life would be perfect
fuck. that ruined my day.
Feb 20, 2013 @ 05:17
ya'll sleeping on Ashley Benson.

est. mcmxcii

Feb 22, 2013 @ 23:59
/\/\/\ god damn!blinkyeyes
Mar 24, 2013 @ 00:49
Just saw this, I was pretty disappointed. I wasn't expecting an intricate storyline but a lot of it was laughable. Franco played his character real good. But Selena dipped like halfway in the movie and I thought she was comin back but nope. Idk it's like the whole theater was laughin at how stupid scenes transitioned and stuff. Of course there were some pretty nice scenes but the nudity wasnt that excitin or nothin..kinda just in your face. I can appreciate what they were aiming at, spring break in today's society and how real shit can get. Lots of critics givin good reviews for the deeper stuff of ghe film, i just cant get past how ridiculous some aspects were. No hate I guess I just really wanted to like it a lot more than I did. I will say overall Korine did a great job. 
Mar 24, 2013 @ 02:02
So i basically shouldn't go to the theater to see, I should just watch it bootleg in a week and save the 15 dollars. 

I prefer carcinogens to endorphins.

Mar 24, 2013 @ 03:21
Well i go see everything in theaters but haha. But yea I'd say you could skip it. To each their own tho, I'm sure some will find it dope
Mar 24, 2013 @ 23:04
Just saw this, I was pretty disappointed. I wasn't expecting an intricate storyline but a lot of it was laughable. Franco played his character real good. But Selena dipped like halfway in the movie and I thought she was comin back but nope. Idk it's like the whole theater was laughin at how stupid scenes transitioned and stuff. Of course there were some pretty nice scenes but the nudity wasnt that excitin or nothin..kinda just in your face. I can appreciate what they were aiming at, spring break in today's society and how real shit can get. Lots of critics givin good reviews for the deeper stuff of ghe film, i just cant get past how ridiculous some aspects were. No hate I guess I just really wanted to like it a lot more than I did. I will say overall Korine did a great job. 
Intricate storyline? From a Korine movie? His movies have never been plot driven. They've been more about making the audience feel a certain way, usually an uncomfortable/disturbed kind of way, and in that regard Spring Breakers did a really good job. 

Overall it was a really good movie, but if you go expecting some Project X type shit you're gonna be disappointed. 

\X/

Please login first to reply.
HYPECHAT 0