Which cartoons you watched (and/or miss)

March 23, 2012 @ 19:24:01
Let's face it: many, not ALL, of the current toons on TV suck! New isn't always best. So which one's did you watch, or miss. (Drop cartoon intro's if you wish).

Personally, cartoon shows of the 80's/90's & some 00's were the best. Ya'll still know this one?:

Only had one season..=/

Good Vibes Only..

March 23, 2012 @ 20:51:47
courage the cowardly dog man... that show was the shit
March 23, 2012 @ 20:53:30
could you please utilize the search function before making another one of these threads?

search: nostalgia or childhood...

i'm pretty sure you'll find like 3 threads of these.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

March 23, 2012 @ 20:58:31
dexters Lab

I want to see the world burn

March 23, 2012 @ 20:58:55
Cartoons from today dont suck, i never grew out of the whole cartoon thing still watch em, its just the good ones dont get played on primetime kids tv because of uptight parents bullshit about violence and in jokes.
March 23, 2012 @ 21:16:42
courage the cowardly dog man... that show was the shit

word
March 23, 2012 @ 21:51:37
I don't remember all of them but
Tom & Jerry
Recess smokeyface
Archie smokeyface
Magic Schoolbus
Captain Planet
Dragon Ball Z (still watch it)
Looney Toons
Pinky and the Brain
Rugrats
Hey Arnold
Batman
Justice League
Dexters Labratory
PowerPuff Girls (#nohomo)
Spiderman
Gargoyles
Defenders of the Earth
Zoids
Scooby Doo
Spongebob
Bugs Bunny

thats all I can remember. I loved saturdays when i was a kid
March 23, 2012 @ 22:03:06
Swat Kats
Duck Tails (had one of the best opening songs)
March 23, 2012 @ 22:37:37
Cartoons from today dont suck, i never grew out of the whole cartoon thing still watch em, its just the good ones dont get played on primetime kids tv because of uptight parents bullshit about violence and in jokes.


It's really the good ones that get me, too, though for me these are mostly the ones from the past era's. The more "violent" cartoons, which we're actually also the more realistic ones, often came with more direct lessons for the younger viewers. Ain't gonna lie, I learned a thing or two from He-Man and G.I.Joe's PSA's.

EDIT: But yes, the're are still some current cartoons that rock.

Originally posted by Inactive User
dexters Lab

courage the cowardly dog man... that show was the shit


Those we're dope! Cow & Chicken,and Ed, Edd 'n Eddy we're awesome, too!

Good Vibes Only..

March 23, 2012 @ 22:39:58
yeah og cartoon network shit. then it started sucking, made a big comeback imo with flapjack adventure time and regular show. i wish i had kids so i didnt look so weird watching this stuff still lol
March 23, 2012 @ 22:53:51
yeah og cartoon network shit. then it started sucking, made a big comeback imo with flapjack adventure time and regular show. i wish i had kids so i didnt look so weird watching this stuff still lol
True Dat, Cartoon Network ain't much what it used to be, but LOL I used to think that Adventure Time sucked, but then I LMAO hard, A.T. really stands out! To bad the TV airs the Dutch sub, here >=(

Good thing CN has Boomerang! Top Cat, Flintstones, Scooby...

Good Vibes Only..

March 23, 2012 @ 23:04:55
DBZ for life
ultraman
detective conan
yugioh
March 23, 2012 @ 23:05:36
March 23, 2012 @ 23:41:24

But whoaw I didn't know Barney was played by a black man!

Good Vibes Only..

March 24, 2012 @ 06:11:30
Can't believe any han't said this yet but
ROCKET POWER
March 24, 2012 @ 06:42:04
cartoons are getting better with Adventure time, Regular show, and the amazing world of gumball... these niggas taking it back to the old school... but for a while cartoons were ASS, i miss DBZ, Power Rangers, rocketpower, and Dexter's Lab

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

March 24, 2012 @ 06:44:52
Almost everything from Cartoon Network or Nickelodeon. 10 years ago.

Dat I.R. Baboon

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

March 24, 2012 @ 21:07:12
word
March 25, 2012 @ 00:11:10








R.I.P Nickelodeon & Toonami smh

do u view me? do u see my maneuvers?

March 25, 2012 @ 00:19:36
Can't believe any han't said this yet but
ROCKET POWER


This. I wish they had this on Netflix.
March 25, 2012 @ 00:22:38
Who here remembers Butt Ugly Martians, Max & Ruby, The Weekenders, and Little Bill
March 25, 2012 @ 00:25:36
March 25, 2012 @ 00:48:51
Honorable mention:

...
yugioh
beyblade
beast wars
ed,edd,eddy
freaky stories
teen titans
digimon & pokemon
stickin around
avatar the air bender
gundam
a lot were already mentioned
...
shit, i missed them... smh
March 25, 2012 @ 00:56:18
www.youtube.com/watch?v=Sb4v6cxtYfo
March 25, 2012 @ 03:20:51
Anything from Cartoon Cartoon Fridays and Toonami from 1998-2005

They can do all that 90s Nick shit, but the nostalgia was really in the bumpers and commercial, and hearing "Time Squad, Kids Next Door, etc. will be on this friday on cartoon cartoon fridays, only on cartoon network", bum ba dum bum ba dum bum ba dum bum ba dum DUM!
March 25, 2012 @ 13:17:23
johnny bravo, damn.
Cow & Chicken,and Ed, Edd 'n Eddy we're awesome, too!


n yeah, cartoons nowadays do suck.

ja sam tu zbog para.

March 25, 2012 @ 13:57:35
Edd Ed N Eddy is my favorite cartoon of all time.
Doug

baLL$ax.~

March 26, 2012 @ 01:54:47
og cartoon network, nickelodeon, disney and boomerang

full house
saved by the bell
og yugioh (saturday 4kids)

rip imissu

only cartoons i fuck with now is young justice and regular show
March 26, 2012 @ 01:56:14
^one of my favs too. Used to be hooked on jawsbreakers because of that show. Anything that was on cartoon network i used to watch: johnny bravo, dexters lab, scooby doo, courage the cowardly dog, kids next door, etc
cant believe no one mentioned spongebob tho
March 26, 2012 @ 01:59:37
fucked with franklin pretty heavy as a sprout

TIN TIN
RUPERT was fly too..readin the wikapedia forgot he had a asian homie named pong ping lmao
Please login first to reply.
x