February 19, 2012 @ 08:40 PM
richieporter

Post: 81

Join Date: Jan 2011

Location: Cali

Definitely checkin this out tonite!
February 19, 2012 @ 08:50 PM
murklur

Post: 852

Join Date: Dec 2010

Location: Bay Area, CA

i can already feel the excitement in my plums
February 19, 2012 @ 10:09 PM
richieporter

Post: 81

Join Date: Jan 2011

Location: Cali

I think I'm gettin' this shirt for tonight's occasion http://www.fizzm.com/fizzes?fid=115
February 20, 2012 @ 01:30 AM
unknown force

Post: 422

Join Date: Feb 2007

Location: san diego

fuck too many shows to watch

spartacus
house of lies
shameless
and now this D:
February 20, 2012 @ 03:19 AM
PlatinumRespect

Post: 1333

Join Date: Mar 2011

Location: Jersey

cant.fucking.wait
February 20, 2012 @ 03:45 AM
richieporter

Post: 81

Join Date: Jan 2011

Location: Cali

Hell yea.. they're in Myrtle Beach this year haha
February 20, 2012 @ 04:12 AM
TheBDP

Post: 76

Join Date: Feb 2012

Location: US

soo fucking funny
February 20, 2012 @ 07:11 AM
richieporter

Post: 81

Join Date: Jan 2011

Location: Cali

They need to make a movie off this shit
February 20, 2012 @ 08:41 AM
jaded

moderator

Post: 8033

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

So good. I think Jason Sudeikis is going to be great on this show.

i'm the best mayne, i deed it

February 20, 2012 @ 05:42 PM
richieporter

Post: 81

Join Date: Jan 2011

Location: Cali

that dude was a perfect add on.. the locker room shit had me dyin
February 20, 2012 @ 05:48 PM
joeschott

Post: 157

Join Date: Jan 2012

Location: US

We're doing episode recaps for this season /shamelessselfpromotion

http://nopeclothing.com/post/17954634400/eastbound-down-f-cking-in-o-dex-season-3-of

let me know what you think

Owner/Creator: nopeclothing.com / fypblog.com

February 21, 2012 @ 08:40 AM
statementax

Post: 90

Join Date: Feb 2012

Location: USA

the premiere was pretty wild
haha cant believe he got him a PS3 Lol
February 21, 2012 @ 06:33 PM

Inactive

best episode so far
February 21, 2012 @ 10:47 PM
joeschott

Post: 157

Join Date: Jan 2012

Location: US

I can't wait for Shane Dog Vs. Stevie

Owner/Creator: nopeclothing.com / fypblog.com

February 22, 2012 @ 03:46 AM
richieporter

Post: 81

Join Date: Jan 2011

Location: Cali

Haha, the PS3 for a fuckin baby!!! I can't lmao
March 12, 2012 @ 07:15 PM
jaded

moderator

Post: 8033

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

if you could die from laughing, last night's episode of Eastbound & Down would've killed me, holy shit.

i'm the best mayne, i deed it

March 13, 2012 @ 03:15 PM
kbos

Post: 2697

Join Date: May 2008

Location: boston

Show is fucking consistent, possibly the funniest show of all time
March 13, 2012 @ 03:44 PM
drtmcgrt

Post: 1887

Join Date: Dec 2008

Location: STHLM

if you could die from laughing, last night's episode of Eastbound & Down would've killed me, holy shit.

this. that episode had me in tears for 30 min.

http://instagram.com/rasheedovich/

March 13, 2012 @ 06:04 PM
tomoffin

Post: 879

Join Date: Jul 2007

Location: Finland

Season 3 has been excellent so far. Too bad it will be the last season sad
March 13, 2012 @ 09:46 PM
jaded

moderator

Post: 8033

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

Season 3 has been excellent so far. Too bad it will be the last season sad


I'm glad that's how they're going to handle it though, because it will end on a strong note. If they tried to take it to a 4th or 5th season I think it would start to fall off.

i'm the best mayne, i deed it

April 16, 2012 @ 07:16 AM
jaded

moderator

Post: 8033

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

Did anyone keep up with the show? The season finale was tonight and I think it'll most likely be the series finale. Funny as hell though, they went out strong if it's the final episode.

i'm the best mayne, i deed it

April 16, 2012 @ 07:41 AM
chief

Post: 6781

Join Date: Feb 2008

Location: WA

wasn't real happy with the ending tbh...

•••

April 16, 2012 @ 08:19 AM
jaded

moderator

Post: 8033

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

wasn't real happy with the ending tbh...


Really? I thought it was pretty funny. That Seth Rogen part in the beginning was hilarious.

i'm the best mayne, i deed it

April 16, 2012 @ 02:51 PM
jacobsever

Post: 1753

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

Was at work all night. Going to check my DVR and hope I recorded it. Season 3 has been my favorite yet. Too bad it's over.

April 16, 2012 @ 05:46 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

yeah i was kinda let down by that finale. when april was saying all the reasons kenny faking his death was dumb, it didn't make it better. but yeah the pre-title part was hilarious as usual. and it was nice for kenny to have that realisation i guess.
April 18, 2012 @ 04:42 PM
Z

Post: 636

Join Date: Mar 2011

Location: Worldwide

yeah i was kinda let down by that finale. when april was saying all the reasons kenny faking his death was dumb, it didn't make it better. but yeah the pre-title part was hilarious as usual. and it was nice for kenny to have that realisation i guess.


Yeah man, it was completely stupid. Like, the entire show was about him getting his life back together and getting back into the majors. It took him all that time in order to do so just to pull that dumb ass shit in the end. That finale really pissed me off. I guess it's better than a cheesy ass happy ending, I just can't believe they decided to go with this one.

I guess they just wanted to emphasize how much of an idiot Kenny is, granted, if that was the goal... Mission accomished. But I'm sure they could have come up with a more satisfying way to end the season.

I just hope that wasn't the end of the series, because that's kind of the way it looks.

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

April 18, 2012 @ 05:36 PM
brightfutures

Post: 94

Join Date: Dec 2008

Location: San Francisco, CA

So far the first season is the only one worth watching. And the second season, when Michael Pena says "I love to racism bro."

That was pretty good.

http://www.brightfuturessunglasses.com ||| INSTAGRAM: @brightfuturessunglasses

April 18, 2012 @ 08:30 PM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9670

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

you guys are missing the point though. he finally learned how to be a real person

Forum Administrator • @DREWKKAKE

April 18, 2012 @ 09:48 PM
PlatinumRespect

Post: 1333

Join Date: Mar 2011

Location: Jersey

^ that. i enjoyed the ending. i think it was the best possible way for it to end. so over the top, but still comedic. kenny essentially got what he wanted: he got to the majors, and went out so he would be infamous. and becoming a family man is like a cherry on top
April 18, 2012 @ 10:18 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

i suppose maybe he just needed to prove that he ~ could ~ make it to the majors and that was enough? prolly too many expectations for it to be as satisfying as, say, the season 2 finale

Please login first to reply.
Back To Top