Star Wars Prequels Better

February 13, 2012 @ 02:14:01

Inactive User

http://movies.yahoo.com/news/why-star-wars-prequels-better-original-trilogy-160300514.html

Fuck you old pre-historic michael jackson was black ass niggas

The Prequels > OG

Better Graphics
Doper Vader
Natalie Portman > That Ugly bitch from the OG
Jarjar Binks
Yoda didnt look like he was made by a 3rd grader
February 13, 2012 @ 02:17:57
jaded
if only we had an entertainment forum where movies and tv shows could be discussed...

i'm the best mayne, i deed it

February 13, 2012 @ 02:18:04
OP must've been neglected as a child to demand such attention.

flickr.com/leavetownrightnow/

February 13, 2012 @ 02:19:24

Inactive User

dam but like the entertainment section get like 2 viewers my nigga
February 13, 2012 @ 02:20:29
above post proves theory.

flickr.com/leavetownrightnow/

February 13, 2012 @ 02:46:19
nah on some real shit episode 3 shits on episode 4 and 6

but episode 5 is the best one to be honest
February 13, 2012 @ 03:10:19
prequels had choppy writing.

"oh yeah, i almost forgot, make sure to wipe these droids' memories."
they literally threw that in the very last second to cover a plot hole.

4&5 were smokeyface

6 sucked with the pinoy teddy bears and shit.

flickr.com/leavetownrightnow/

February 13, 2012 @ 03:40:35
nah on some real shit episode 3 shits on episode 4 and 6

but episode 5 is the best one to be honest


true imo 1 is the weakest movie
February 13, 2012 @ 04:57:46
1 sucked ass. watched like 20 minutes of episode 3 before i walked out of the theater and demanded my money back

#pedogangweindis

February 13, 2012 @ 05:27:28
Originally posted by Inactive User
http://movies.yahoo.com/news/why-star-wars-prequels-better-original-trilogy-160300514.html

Fuck you old pre-historic michael jackson was black ass niggas

The Prequels > OG

Better Graphics
Doper Vader
Natalie Portman > That Ugly bitch from the OG
Jarjar Binks
Yoda didnt look like he was made by a 3rd grader


Nigga you retarded? Jar jar binks is def not a plus over the older ones. Putting in a Jamaican nigga pretending to be a reptilian type nigga is whack af.
February 13, 2012 @ 15:23:25
jar jar was on that slave type minstrel black face type talking too

talking all that

messa sorry missa obi wan kenobi

but i would let george lucas make it since he married a black woman
February 13, 2012 @ 15:53:29
obvious OP troll is obvious.
February 13, 2012 @ 16:11:43
yeah i've only seen the prequels but the original trilogy looks shit
February 13, 2012 @ 16:40:03
How any of the new star wars movies can be compared to the empire strikes back is ridiculous. This thread is like the twilight zone
February 13, 2012 @ 16:42:31

Insta: @jthrillah

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 13, 2012 @ 16:43:54
i fucked with the clone wars od but i wasnt that fond of the phantom menace. if it werent for the graphics it wouldnt even be a conversation tho.
February 13, 2012 @ 16:55:52
if only we had an entertainment forum where movies and tv shows could be discussed...


god, if only...

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

February 13, 2012 @ 18:02:54
if only we had an entertainment forum where movies and tv shows could be discussed...


this

Originally posted by Inactive User
http://movies.yahoo.com/news/why-star-wars-prequels-better-original-trilogy-160300514.html

Fuck you old pre-historic michael jackson was black ass niggas

The Prequels > OG

Better Graphics
Doper Vader
Natalie Portman > That Ugly bitch from the OG
Jarjar Binks
Yoda didnt look like he was made by a 3rd grader


-_- this nigga, smh

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

February 13, 2012 @ 22:01:05
Drewbacca
the hell are prequells?

Forum Administrator • @DREWKKAKE

February 13, 2012 @ 22:15:27
jaded
the hell are prequells?


In this case, it's the 3 movies that precede the 3 that already existed. George Lucas started with 4, 5, and 6. Then he went back and made 1,2, and 3. The prequels suck all kinds of dick.

i'm the best mayne, i deed it

February 13, 2012 @ 22:23:44
all old films are overrated tho. so to judge it against something like a prequel is unfair.
February 14, 2012 @ 02:54:15
^^ no shitty movies, with shitty writing, with shitty acting, and dumb graphics are overrated.

Empire was godly. /thread.

flickr.com/leavetownrightnow/

February 14, 2012 @ 03:03:47
1 sucked ass. watched like 20 minutes of episode 3 before i walked out of the theater and demanded my money back


3 is good tho
February 14, 2012 @ 05:16:07
the hell are prequells?


In this case, it's the 3 movies that precede the 3 that already existed. George Lucas started with 4, 5, and 6. Then he went back and made 1,2, and 3. The prequels suck all kinds of dick.

i think drew knows what prequels are. he's asking what prequells are.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off Lucasj : I drink milk like it's nut

February 14, 2012 @ 15:04:14
1 sucked ass. watched like 20 minutes of episode 3 before i walked out of the theater and demanded my money back


3 is good tho


three... is.... good? with quotes like "anakin, you're breaking my heart!" its a classic.

and jar jar isn't the only racist shit. those alien trade guys in the beginning of episode 1 are such asian stereotypes.
February 18, 2012 @ 05:38:24
sigh
February 18, 2012 @ 22:30:46
the anakin vs. obi wan battle

the first time ever seeing it basically shits on any stars wars before or after all but empire strike back

when luke vs. vader
Please login first to reply.
x