SALE - Up to 70% Off - Shop Now
August 4, 2011 @ 09:31 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

this needs to happen again


that shit never gets old

its like his whore punch alert cut on or something
August 4, 2011 @ 09:32 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

sam looks fatter this season for some reason
August 5, 2011 @ 01:27 AM
Strict9

Post: 1581

Join Date: Jan 2010

Location: Florida

jwow looks all fucked up, too much botox and plastic surgery

.

August 5, 2011 @ 01:42 AM
Astro.

Post: 199

Join Date: Jul 2010

^ hell yeah bitch looking disgusting, but snooki looking on point though. anybody else see pauly d wearing that diamond supply co. shirt
August 5, 2011 @ 01:57 AM
mr mcgibblets

Post: 2179

Join Date: Nov 2010

sam looks fatter this season for some reason


not to me her titties just look fuller and perkier.could be a miracle bra.jwoww looks like a pornstar thats been doing serious time in the gym.hush child.
August 5, 2011 @ 03:29 AM
yungm

Post: 2093

Join Date: Nov 2008

Location: Bay Area

sam looks fatter this season for some reason


wow i tweeted this and i thought i was the only one
August 5, 2011 @ 09:14 AM
skivic35

Post: 962

Join Date: Jan 2007

Location: WVU/NJ

jwow is too skinny now.. also looks like she had plastic surgery on her face, even if it wasnt skinny it looks like she had work done
August 5, 2011 @ 12:09 PM
ouija

Post: 586

Join Date: Jul 2007

Pauly D was wearing Diamond in last night's ep
August 5, 2011 @ 12:37 PM
fruity_smell

Post: 168

Join Date: Jul 2010

Pauly D was wearing Diamond in last night's ep


August 5, 2011 @ 12:46 PM
theconqueror

Post: 1063

Join Date: Aug 2008

Location: 323

good morning vincent. good morning vincent's beard. did you both sleep well last night?

<3pauly
August 7, 2011 @ 01:39 AM
SoleFresh87

Post: 1353

Join Date: Nov 2006

Location: Columbia , South Car...

^ that shit was funnny i gotta admit lol

idk J wow loss too much weight in the face , i liked it when she was less muscle n a bit thicker

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

August 10, 2011 @ 02:20 PM
Astro.

Post: 199

Join Date: Jul 2010

^ hell yeah bitch looking disgusting, but snooki looking on point though. anybody else see pauly d wearing that diamond supply co. shirt

.
August 10, 2011 @ 02:48 PM
TRAP MONEY PERM

Post: 578

Join Date: Apr 2010

Location: ATL/NY

nobody cares about this wack show except for dumb teenage girls and TMZ


Precisely. And gay ass &#9829;&#9829;&#9829;&#9829;&#9829;s. People with bitch tendencies.

Other than that bitch getting punched who really cares about this show..If you watch it and follow it I cannot take you serious man
August 12, 2011 @ 04:31 AM
wondashozen

Post: 13

Join Date: Jul 2008

Location: SF BAY AREA

I dunno man. If you're in college and party its a funny pregame/party show etc. Something that's on to make fun of. I used to think it was stupid as fuck at first then I realized its a show to talk and bullshit about. Nothing to be taken serious. The cast knows that too.
August 12, 2011 @ 08:31 AM
Constellations

Post: 3053

Join Date: Jan 2010

Location: LeBroward County, Fl...


\X/

August 12, 2011 @ 12:49 PM
wondashozen

Post: 13

Join Date: Jul 2008

Location: SF BAY AREA

U Mad about the Situation Bro?
August 12, 2011 @ 01:27 PM
mYslead

Post: 1137

Join Date: Jan 2008

Location: Montreal

he mad bruv

Please login first to reply.
Back To Top