Total Recall Remake

March 30, 2011 @ 23:55:55 PM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA


Casting News Of The Day: Bryan Cranston has been cast as the villain in the Total Recall reboot. According to The Hollywood Reporter, he
March 31, 2011 @ 00:25:40 AM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
March 31, 2011 @ 01:42:28 AM
Post: 2981
Join Date: Jun 2009
Bryan Cranston is a legit choice.

They better not fuck this up.
March 31, 2011 @ 13:11:41 PM
Post: 4095
Join Date: Aug 2006
Location: Kingsbridge BX NYC
Damn I hope they don't make Eva the 3 titty chick. Fuck she fine.

Yeah but they better not fuck this up, if it's done right it could be pretty fuckin epic.
March 31, 2011 @ 13:49:35 PM
Post: 4218
Join Date: Jan 2010
Location: KALI4NIA
.... @ first i was like WTF

then... i saw the cast :D

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

March 31, 2011 @ 16:12:18 PM
Post: 2446
Join Date: Mar 2008
Location: Buffalo, NY
I'm still lowkey pissed...

Can't let ♥♥♥♥♥s have their shine from the original.

Buffalo Bills till I die.

March 31, 2011 @ 17:14:02 PM
Post: 1414
Join Date: Mar 2009
Location: London
lol it aint like the original won't still exist.
May 10, 2011 @ 08:13:21 AM
Post: 24
Join Date: May 2011
wonder if there going to have the 3 titty scene in this one too
May 10, 2011 @ 12:07:08 PM
Post: 6440
Join Date: Jan 2007
Location: Greater Milan metro area , italy
this is going to be "trash" in a good way . fuck C.Farrell , I want Machete as the main actor lol

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

May 12, 2011 @ 15:41:09 PM
Post: 174
Join Date: May 2011
Location: San Diego
this is gonna suck, cant beat arnold

www.premierfits.com

July 15, 2011 @ 01:52:22 AM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA




Originally posted by Inactive User
The first set photos from the Total Recall reboot hit the web yesterday, but none of them showed Colin Farrell as Douglas Quaid. Well, here he is, being escorted by some stormtroopers in a shot from Entertainment Weekly.

In the accompanying interview (which isn’t online yet) Farrell says the Recall reboot is a lot less tongue-in-cheek than the original Schwarzenegger version. Apparently, nobody says, “Consider dat a divorce!” this time around.

Total Recall comes out August 2012.

.
March 15, 2012 @ 14:39:17 PM
Post: 4509
Join Date: Mar 2006
Location: the 5th BLVCK dimension
I guess the teaser leaked out, looks fucking awesome!
http://www.youtube.com/watch?v=0uX8G96PeCI&sns=em
March 15, 2012 @ 14:45:20 PM
Post: 1233
Join Date: Nov 2006
Location: Columbia , South Carolina
hmmmmm. interesting

Good Find.

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

March 16, 2012 @ 08:05:20 AM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
working trailer here
http://www.movienewz.com/total-recall/
March 27, 2012 @ 22:44:08 PM
Post: 4509
Join Date: Mar 2006
Location: the 5th BLVCK dimension
http://www.youtube.com/watch?v=_Z4Z-E-Mxbo&sns=em
March 28, 2012 @ 00:04:35 AM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
beat me to it lol
April 02, 2012 @ 15:48:41 PM
Post: 4509
Join Date: Mar 2006
Location: the 5th BLVCK dimension
Honestly I can't wait for this.
April 02, 2012 @ 20:11:30 PM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
i'm not one for remakes, but this looks really bad ass and i havent seen the original. i know its a classic, but meh
April 02, 2012 @ 20:39:25 PM
Post: 81
Join Date: Dec 2008
looks pretty fuckin dope
April 02, 2012 @ 21:14:30 PM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008
just got the original to watch

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

April 16, 2012 @ 00:30:37 AM
Post: 5738
Join Date: Nov 2011
Location: CBR, Down Under
Originally posted by Inactive User
just got the original to watch


its a great watch

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

April 16, 2012 @ 05:36:50 AM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008
enjoyed it

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

June 29, 2012 @ 08:19:15 AM
Post: 71
Join Date: Feb 2012
Location: popeyes
New trailer
June 29, 2012 @ 08:57:12 AM
Post: 1414
Join Date: Mar 2009
Location: London
i read they don't go to mars in this one, which, welp
June 30, 2012 @ 03:57:35 AM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
new trailer looks bosssssssssssssss. cant wait for this one!
July 01, 2012 @ 02:45:17 AM
Post: 1414
Join Date: Mar 2009
Location: London
i just saw the original and wtf that was not what i consider to be a classic it was only good in a "so bad it's good" kinda way. it does make me wanna see what a new version could be like though, like if they made it seriously
July 04, 2012 @ 17:40:05 PM
Post: 84
Join Date: Feb 2010
This re-make is rated PG-13, so I don't know if it can be as bold as Paul Verhoeven's rated R version.
July 07, 2012 @ 02:35:25 AM
Post: 47
Join Date: Nov 2006
wonder if there going to have the 3 titty scene in this one too


first thing I thought.
July 08, 2012 @ 19:34:38 PM
Post: 4779
Join Date: Jun 2010
Location: Location
http://www.youtube.com/watch?v=sWMhADqlPYg

looks amazing

I want to see the world burn

Please login first to reply.
x