HBO's Game of Thrones

February 17, 2012 @ 04:58:13
I think the dragon mom is gunna be chill at first. then someone will get startled and kill one of the baby dragons and shit will get real.

lol, dragon mom
February 17, 2012 @ 19:11:30
I think the dragon mom is gunna be chill at first. then someone will get startled and kill one of the baby dragons and shit will get real.

lol, dragon mom

I forgot her name and didn't know what else to call her lol
February 21, 2012 @ 01:47:08
April 1st could not come sooner..

Antihero 8.25" deck - Theeve TiAX black/orange 5.5" trucks - Darkstar Bolt 52mm red/white marble wheels - Enjoi coloured deckbolts

February 21, 2012 @ 04:03:34
who yall think deserve the iron throne though?
February 21, 2012 @ 07:20:54
who yall think deserve the iron throne though?


So far ahead that throne is a curse lol.. never seen so many twists in a story.

Don't badmind me.

February 21, 2012 @ 09:51:15
the starks deserve it. everyone else wants it for selfish reasons whereas they could actually be good rulers.
February 21, 2012 @ 15:36:41
i agree

the starks deserve it
February 27, 2012 @ 12:31:15
http://www.youtube.com/watch?v=X66PDW1Mjf8
February 27, 2012 @ 19:47:22
who yall think deserve the iron throne though?

is this a serious question? i thought the writers made it pretty clear who deserves it lol. unless you like rooting for some wack evil ass inbreds
February 27, 2012 @ 21:07:00
Who cares who deserves the throne that bitch got Dragons doe....

Buffalo Bills till I die.

February 27, 2012 @ 21:38:18
who yall think deserve the iron throne though?

is this a serious question? i thought the writers made it pretty clear who deserves it lol. unless you like rooting for some wack evil ass inbreds


BITCH YOU BETTER SHUT THE FUCK UP

SOME PEOPLE MIGHT THINK NED FAMILY DESERVE IT SOME PEOPLE THINK THE DRAGON LADY DESERVE IT BECAUSE HER FATHER THE MAD KING GOT KILLED

SO MISS ME WITH THAT SHIT BEFORE I STOMP THE LIFE OUT OF YOUR PUNY NERDY ASS
February 28, 2012 @ 01:11:51
there it is
February 28, 2012 @ 18:39:14
lol
March 16, 2012 @ 14:53:16
just finished the first season, cant wait for the second
March 16, 2012 @ 17:44:30
the midget starks got to be the best charcter in the series

fool is so damn cleaver
April 01, 2012 @ 03:42:43
season 2 sunday
April 01, 2012 @ 08:08:37
season 2 sunday


SOSTOKED smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface
April 02, 2012 @ 13:47:05
good start to the season. Is it just be or did they really skipped a lot of parts. For those who read the books.
April 02, 2012 @ 14:08:45
^
i hate people who always go by the books

you think they going to be able to put every single detail in an hour long episode

dude get off the gas
April 02, 2012 @ 17:09:41
I hope it doesn't follow the book, because the book is confusing and full of twists that distract from the main story.

Don't badmind me.

April 02, 2012 @ 18:31:30
i read they rearranged a lot of book content to make it easier to watch. i aint read the books tho.
April 02, 2012 @ 19:13:20
I wanna murder that child king so bad....
April 02, 2012 @ 22:29:18
I wanna murder that child king so bad....


lol for real,dude is a heartless evil little bastard

dude straight up murked all the real lineage of the throne itcept for the kings oldest son

I think he even knows that he isnt the real king

hopefully rob ends up killing that lil bastard
April 03, 2012 @ 06:49:18
next episode (episode 2) leaked.
April 03, 2012 @ 09:21:17
yeah second episode cleared up my confusion about who exactly ordered all those dead baratheon bastards
April 04, 2012 @ 21:47:18
finished season 1, geoffrey is such a faggot lmao
April 04, 2012 @ 21:57:43
yeah second episode cleared up my confusion about who exactly ordered all those dead baratheon bastards


it shouldnt be a shock that it was geoffrey

and i havent even seen the leak yet
April 04, 2012 @ 22:48:10
i was thinkin stannis might've done it cos if the baratheons grew up they could contest his right to the throne, and i was like "how are lannisters allowing this invasion" but then i guess obviously it wasn't.

is it cool to talk about this? not everyone seen the second ep idk
April 04, 2012 @ 22:56:34
well renly baratheon and robert's oldest son is still alive

his oldest son is with ned's younger daughter in the slave trade

and it looks like later in the season renly is going to try to takeover,cause it showed him in the previews wearing a crown

so its alot of fucking fighting over that iron throne

i still feel like rob stark is going to kill geoffry

and i dont want any fucking spoilers either
April 04, 2012 @ 23:40:51
debating whether or not to watch the leaked episode because then it would just knock out the one thing i look forward on sunday nights

can we talk about daenerys targaryan though... my khaleesi stay looking angelic and flawless as FUCK
Please login first to reply.
x