Jersey shore 2

September 13, 2010 @ 21:30:31
anyone know where i can find the episode before the VMA's online?
September 13, 2010 @ 21:34:06
Originally posted by Inactive User
my niga vinny is a simp.

that girl pauly took out on a date was &)


this right here.
September 14, 2010 @ 09:42:08
this right here.


pretty sure it's this girl?

[QUOTE=Jarmel
September 14, 2010 @ 10:12:17
Pauly D with dat trollface
September 14, 2010 @ 17:57:00
this shows that vinnie did end up bagging the bitch, but she looks like a man

http://forladiesbyladies.com/index.php/2010/05/18/pauly-d-vinny-get-girlfriends-on-the-jersey-shore/



September 14, 2010 @ 18:38:08
she is uuuugly

Melo Gang All Day

September 14, 2010 @ 18:51:02

Pauly won, vinny lost
September 14, 2010 @ 18:54:00
Pauly's girl is beat in the face.
September 15, 2010 @ 01:45:05
wtfck busted
September 15, 2010 @ 03:17:57


hahah this was hilarious
September 15, 2010 @ 10:23:25
this show
would be nothing without Paulie, Vinnie, and Mike.

Everybody else sucks.
September 15, 2010 @ 11:38:21
Yeah, Ronnie's a scrub ass ni.gga IMO
September 15, 2010 @ 13:34:22
joses' a sucka
September 15, 2010 @ 18:00:51
The girl that vinnie got with looks like a man from the back, wtf?!?!??!?!
September 17, 2010 @ 05:52:48
was dying form this one
September 17, 2010 @ 09:36:58
Quality gifs again Vinnie. I'd give you more rep if i could!
September 17, 2010 @ 09:47:20
Lmfaooooo

September 17, 2010 @ 12:34:25
LOL^

angelina is such a fuckin whore i hate her
September 17, 2010 @ 12:57:22
I can't believe they chill in the room while their roommates are fucking or that the girls agree to get fucked while someone is in the room. What kind of dirty bitches are they? And they're getting fucked on one of the most watched tv shows out right now. This shit is crazy.
September 17, 2010 @ 13:11:04
the things people would do for fame. It ain't no sex tape, also in the "smash" room, theres like a night vision camera thats place around the place.
September 17, 2010 @ 23:45:31
LAWL this show is pretty good. I hope the new member in Season 3 brings the drama like Angelina did.
September 18, 2010 @ 02:53:04
Originally posted by Inactive User
And someone please put in "DEAL WITH IT" on this one: =D


2 Versions



September 18, 2010 @ 14:57:32
lol "can we stop so vinny can get her a fossil watch" -Pauly, when vinny and Angelina were kissing in the van
September 18, 2010 @ 15:09:48
Damn Vinny is a sucker. How you gonna get played like that on tv and in front of your homies who pull bitches nightly? I can't believe her called her back and begged. Is this øøøøø in 10th grade? Being on the Jersey Shore should be enough to be able to get another bitch with the quickness.
September 19, 2010 @ 13:36:52
lol @ snooki saying her ethnicity was tan
September 19, 2010 @ 23:41:57
Was there a new episode this past Thursday, the 16th? Or did the special episode that aired before the VMAs replace the new weekly episode?
September 20, 2010 @ 02:58:01
New episode coming this Thur.
September 20, 2010 @ 05:35:00
Was there a new episode this past Thursday, the 16th? Or did the special episode that aired before the VMAs replace the new weekly episode?


The episode that aired before the VMAs was the same one that they showed later in the week. A new one should be out on the 23rd.
September 20, 2010 @ 20:05:10
Thx.
September 20, 2010 @ 23:51:27
Omgzzzzzzz it's t-shirt time.
Please login first to reply.
x