The Walking Dead

December 04, 2012 @ 08:07:09
Originally posted by Inactive User
i doubt they are dying. but they for sure wont want merle anywhere near the group, then i feel like daryl will be conflicted 

I feel like Daryl is important enough to the group to the point to where they will let Merle stay just to keep him happy.

HB 325 PostHardcore/Metalcore/MelodicHardcore/Punk/PopPunk/ Skacore

December 04, 2012 @ 08:30:05
In the comics,


...


In the comics, Michonne had reason to kill the governor cause he brutally raped her and shit but what'd he do to her in the show that got her all pissed the fuck off?

RIP Donna, she was lw hot


And good call to the guy who recalled that Merle said he killed Michonne, no wonder the governors out to get him
December 04, 2012 @ 09:22:10
man everything i wanted to say was said. (especially that tyrese part then oscar dying right away x])

i would assume merle's gonna be back cuz glenn gets all hissy fit "WHATS HE DOING HERE?!"

omg this episode was so intense... 

carl sounds stupid when he talks but boy can he aim.

y'd the 17 year old kiss rick in the previews Y_Y i thought she was for carl.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

December 04, 2012 @ 12:56:52
I read the same shit everywhere, people bitching that the Governor isn't anything like he is in the comics, who dies who lives bla bla bla. I'm just happy I didn't read it, I think it's fine.
December 04, 2012 @ 15:05:12
merle must die.

im gonna say andrea helps the brothers almost escape, but the governor is about to foil their plans so merle decides to provide "cover" for daryl and andrea.  obviously merle dies at the hands of the governor but the others escape to the prison.  

this means daryl wont be mad at rick, cuz if merle came to the prison rick would def end up killing him.  instead it sets up a nice revenge plot with daryl vs. the governor.  
December 04, 2012 @ 17:15:11
If Morgan comes back (the guy with the son in the 1st episode of the 1st season), Tyrese will die.

So far T-Dog died, Oscar joined. Oscar died, Tyrese joined.
December 05, 2012 @ 03:02:55
Lol shit I completely forgot about Morgan

•••

December 06, 2012 @ 02:01:30
Originally posted by Inactive User
Lol shit I completely forgot about Morgan
Same.

HB 325 PostHardcore/Metalcore/MelodicHardcore/Punk/PopPunk/ Skacore

December 06, 2012 @ 03:19:23
I bet they'll end up finding a settlement that's peaceful and such at the end of the show and Morgan will be there with his kid in the background. Then everyone will be like oh shit its that guy from the first episode.
December 06, 2012 @ 06:21:07
When T-Dog died I lost 90% of the interest I had for this show.  Half the fun of watching was seeing how many lines he got each episode.  
December 06, 2012 @ 06:24:21
Originally posted by Inactive User
I bet they'll end up finding a settlement that's peaceful and such at the end of the show and Morgan will be there with his kid in the background. Then everyone will be like oh shit its that guy from the first episode.
only rick met him
December 06, 2012 @ 07:32:14
lol pretty sure he meant the viewers not rick's group.
December 08, 2012 @ 05:07:37
Wow I completely forgot about Morgan. Tbh, I just thought he died since he was dead set on getting somewhere I don't remember where. 
December 24, 2012 @ 13:34:28
just watched this front to back like during finals week. shits pretty good, prolly my favorite besides BB atm. glen is my nigga.

pink like hamilton

December 24, 2012 @ 21:29:37
I've always wondered that about Morgan too, are they ever going to bring him back? It already seems late (probably a lot of viewers wouldn't even remember who he was) and the longer they take the more likely it'll be that that actor has a contractual obligation to another show or something
January 28, 2013 @ 05:52:31
January 28, 2013 @ 06:21:25
I've always wondered that about Morgan too, are they ever going to bring him back? It already seems late (probably a lot of viewers wouldn't even remember who he was) and the longer they take the more likely it'll be that that actor has a contractual obligation to another show or something
I read somewhere that he's going to be back soon.
February 11, 2013 @ 00:09:12
tonight smokeyface

•••

February 11, 2013 @ 05:03:31
not enough info, crappy episode
February 11, 2013 @ 05:35:07
gawsh.      .
February 11, 2013 @ 06:52:30
It's getting real for Rick wonder when he's gonna lose it
February 11, 2013 @ 08:22:04
jaded
That ending was so corny, they could've done a much better job with the acting in that scene. Overall a pretty good episode, but that part was hard to take seriously.

i'm the best mayne, i deed it

February 11, 2013 @ 12:39:53
Didn't really like how the left it. Although I'm keen as to see the rest of the season!
February 11, 2013 @ 12:49:33
They need to let Cutty in.

narsha.narsha.narsha

February 11, 2013 @ 15:26:55
Andrea character needs to go at this point, she is sticking with governor after all the shit that went down.

Don't badmind me.

February 12, 2013 @ 01:25:04
I didn't like it. This show has reached a point where I'm only watching it because there's no point in dropping now when I've got this far into it.
February 12, 2013 @ 04:08:55
lol that one part where andrea says like one cliche corny ass line and suddenly everyone is comforted made me laugh

pink like hamilton

February 12, 2013 @ 05:07:16
dat nigguh rick cray
February 12, 2013 @ 05:23:31
breaking bad, come baaaaaaaaaack!

•••

February 12, 2013 @ 10:39:41
breaking bad, come baaaaaaaaaack!
yes.
Please login first to reply.
x