The Walking Dead

Mar 13, 2012 @ 00:58
I don't doubt that, just wondering if the scientist really did tell Rick that everyone is infected.

i'm the best mayne, i deed it

Mar 13, 2012 @ 01:32
i was thinking that the scientist told Rick that Shane was immune, but if he died of other causes he would turn into a zombie. Sort of like other diseases where you can carry the disease - eventhough you are immune, you can still infect someone else.
Randall then turned into a zombie cause he had some of Shanes blood on him (eyes, wound, idk)

idk if this is to drag it too far...
Mar 13, 2012 @ 01:53
I don't doubt that, just wondering if the scientist really did tell Rick that everyone is infected.


I read spoilers and yes, it's confirmed.
Mar 13, 2012 @ 03:04
read spoilers where? lol limme get that.
wow i totally forgot about the scientist thingy, huh.
Mar 13, 2012 @ 03:08
I don't doubt that, just wondering if the scientist really did tell Rick that everyone is infected.


I read spoilers and yes, it's confirmed.


Knowing that I'm wondering why he'd walk away from Shane as if he wasn't going to turn into one a few minutes after being dead.

i'm the best mayne, i deed it

Mar 13, 2012 @ 06:00

i'm the best mayne, i deed it

Mar 13, 2012 @ 06:05
remember the Black people from season one. That guy and his son? When are they coming back? Any spoiler alert on that cause I'm tired of waiting....but that would be a good season finale.

Doubleclutchhoops.com

Mar 13, 2012 @ 06:21
remember the Black people from season one. That guy and his son? When are they coming back? Any spoiler alert on that cause I'm tired of waiting....but that would be a good season finale.


Na they would've been with the group.. they stayed in atl.

Don't badmind me.

Mar 13, 2012 @ 06:24
its time for new characters on this show...

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Mar 13, 2012 @ 06:31
its time for new characters on this show...


Michonne(from the comic) comes in the next episode.
Mar 13, 2012 @ 06:46
Don't post comic stuff please. It has been said so many times. A lot of us haven't read it and don't want to know things a week in advance. I don't know why a few of you are so intent on spoiling the show.

i'm the best mayne, i deed it

Mar 13, 2012 @ 06:54
yea please and if your going to post comic stuff please use discretion with major spoilers/plot stuff

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

Mar 13, 2012 @ 09:35
lol i'm gonna stop coming in here, you lot post shit that hasn't happened yet too often
Mar 13, 2012 @ 13:24
The show is written differently than the comics. The reason the writers decided to change things in the show is that many people read the comics. So to keep things fresh for the both readers and non-readers, they change things in the show's plot.
Mar 13, 2012 @ 14:43


lol exactly what I was thinking when I saw this part

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Mar 13, 2012 @ 14:47
its time for new characters on this show...


David Morrissey Is The New Villain, The Governor, In THE WALKING DEAD Season 3

Originally posted by Inactive User
THE GOVERNOR is a character that was part of Kirkman’s original comic book series. He’s the leader of a small settlemtn of survivors, place called Woodbury. And he becomes the chief antagonist for Rick Grimes and his group.
Mar 13, 2012 @ 16:20
yeah i thought there was some foreshadowing in this episode. having t-dog say "the governor called" and randall telling shane his group are all tough guys. and the part last week about what would happen to the women.
Mar 13, 2012 @ 16:23
episodes seem to be getting better
Mar 13, 2012 @ 19:49
remember the Black people from season one. That guy and his son? When are they coming back? Any spoiler alert on that cause I'm tired of waiting....but that would be a good season finale.


in the comics...

obv spoiler is obv

the son gets bit and the dad keeps him tied up; and rick invites the dad (morgan in the comics) to join the group

this is after hella shit goes down (obv spoiler is obv) after they leave hershels and after they leave the prison
Mar 13, 2012 @ 21:08
*MAJOR SPOILER*
http://www.youtube.com/watch?v=AuPJt82ExD4&feature=related
Mar 13, 2012 @ 21:27
I read spoilers and yes, it's confirmed.


Knowing that I'm wondering why he'd walk away from Shane as if he wasn't going to turn into one a few minutes after being dead.

I think they'll just play it off as Rick still being in shock from having to kill his best friend and/or he didn't know it would happen so quickly.

What I want to know is how they missed that huge ass herd of zombies that was just chillin right there?
Mar 14, 2012 @ 00:35
remember the Black people from season one. That guy and his son? When are they coming back? Any spoiler alert on that cause I'm tired of waiting....but that would be a good season finale.


I read from some where that him and his son are going to make an appearance in the next season. Not sure the details, but I hope he joins the group.

Inactive User

Mar 14, 2012 @ 00:57
is WD supposed to be the new Dexter hype?
Mar 14, 2012 @ 01:05
lol did dexter have walking dead-level hype?
Mar 14, 2012 @ 01:33
i dont know anyone who watches dexter

http://mattbiggavel.tumblr.com/ http://twitter.com/#!/mattchv SUPREME FS LARGE ITEMS http://hypebeast.com/forums/apparel/168404/

Mar 14, 2012 @ 02:25
lol alotta people watch dexter, next season comes this summer. i never new walking dead was ever gonna reach this type of popularity. i like zombie games/movies so i wanted to watch anyway.

Inactive User

Mar 14, 2012 @ 05:06
man they should've kept shane as a walker for while. he coulda been like some epic boss battle or some shit
Mar 14, 2012 @ 05:20
man they should've kept shane as a walker for while. he coulda been like some epic boss battle or some shit


Haha +1
:D

"Diamond isn't just a brand its a lifestyle" #DiamondLife

Mar 14, 2012 @ 05:41
man they should've kept shane as a walker for while. he coulda been like some epic boss battle or some shit


yeah. was thinking about this too smh shane was my fav character too, least they could do is keep him a walker for a while and become a badass zombie LOL
Mar 14, 2012 @ 06:09
word that whole scene kind of sucked, he wasn't very good at acting like one either
Please login first to reply.
HYPECHAT 0