Jun 19, 2010 @ 11:39
lol in the scene where they show johnny cages movie poster, jay is in the poster hahah

Forum Administrator • @DREWKKAKE

Jun 19, 2010 @ 17:41
Originally posted by Inactive User
has it been posted what the budget of this short was? it looked pretty decent for it being low key. and i love the filming style.
Feb 21, 2011 @ 12:11
Well, I found some interesting news about this:

In shorts, the guy who did the short is doing 10 webisodes on this to lead up to a movie
Feb 25, 2011 @ 04:33
The should do a Mortal Combat VS DC film like the game !!
Feb 25, 2011 @ 05:14
So dope, psyched.
Feb 25, 2011 @ 07:21
Originally posted by Inactive User
The should do a Mortal Combat VS DC film like the game !!

no, that game was terrible

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Feb 25, 2011 @ 10:37
I didn't think that game was THAT's definatly not in the ranks of any top fighting game,but it was entertaining at least,and I normally don't fuck with mortal kombat games.

Feb 27, 2011 @ 20:36
This is great
Feb 27, 2011 @ 21:19
i cant wait till the first webisode drops.
that film quality in the trailer was fucking beautiful.

Feb 28, 2011 @ 01:30
i want more mortal kombat. i dont want it to resemble that shitty short film.
Mar 03, 2011 @ 18:46
The web series sounds like it'll be interesting. I definitely think this should get on the big screen eventually, so hopefully the series will get hype and it'll happen.

Visit for deals on Karmaloop & PLNDR. Use Rep Code neogeoz11 to save on your orders. Follow me on Twitter @NeoGeoz11

Mar 04, 2011 @ 19:23
this guy trying to rework MK like nolan with Batman but still it seems interesting. props to him on seeing the potential in itsmokeyface
Mar 07, 2011 @ 04:09
I can't wait for this one.
Mar 07, 2011 @ 04:11
i heard they're gonna charge for the webisodes or suttin
Mar 08, 2011 @ 13:35
this should be quite interesting
Mar 11, 2011 @ 04:03
As we all are playing Mortal Kombat, but i don't like that Game because of low level graphics. Now if it turns into movie than they must have to think lot to make successful movie.
Mar 13, 2011 @ 09:26
im glad theyre setting up the webisodes. i really wanna see a full length film come out of this though!
Mar 14, 2011 @ 00:01
totally stoked for this
Mar 14, 2011 @ 02:24
While I like the grittier look to it, some stories like Sub Zero cannot have some wild-yet-slightly believable ring to them. He was a freaking ninja who could shoot ice. Its ridiculous but its why hes awesome.
Mar 15, 2011 @ 23:14
watch he gonna do it. did you see retile? who would of thought about that?
Apr 08, 2011 @ 02:12

Apr 08, 2011 @ 02:51

Apr 08, 2011 @ 10:51
^Co sign
Apr 08, 2011 @ 18:49

sub zero!/C_Augustus_O

Apr 08, 2011 @ 20:26
So is that suppose to be Kano? I still have faith...
Apr 12, 2011 @ 09:07
the first episode is out, just watched it on youtube on my phone. its leaves u wanting to know what happens and might explain some things related to how each character became themselves.
Apr 12, 2011 @ 09:30
Apr 13, 2011 @ 00:08
^^ Just watched that and its not that bad. Hopefully it gets better.
Apr 13, 2011 @ 03:21
Wait, so it's only going to be a TV series on the Web, not a damn movie?

I want to see the world burn

Apr 13, 2011 @ 03:36
first episode was terrible lol. all the gun sounds were off
Please login first to reply.