AVENGERS 2012 (Iron Man, Captain America, Thor, Hulk)

October 11, 2011 @ 17:37:19
Originally posted by Inactive User
Trailer looks cool,but anyone feel like this movie will focus its attention mainly on ironman,judging by the trailer?


Read in the last issue of Entertainment that Downey wanted Stark to drive the film, which ultimately wouldn't pan out according to both he and Whedon. I think they just needed Stark footage for those witty one-liners to grab eyeballs
October 11, 2011 @ 20:03:51
Cant wait. smokeyface

Scarlett Johansson. &)
October 11, 2011 @ 21:28:12
Also getting the feeling that the movie is going to be based around Stark.. and the feeling that he's the leader of The Avengers, which is what I feared the most. Still look's great though.
October 12, 2011 @ 07:07:31
Drewbacca
Moderator
in the newest comic avengers he was. but id say they are just making it seem that way in the trailers because he has those little quips to the other avengers.

Forum Administrator • @DREWKKAKE

October 12, 2011 @ 07:45:05
it also makes sense for the studio to feature a lot of stark/RDJ in the first trailer. iron man the most recognizable and popular/successful movie character out of the bunch. so it would prob appeal the most to a general audience (not just us comic nerds).

like, little timmy prob recognized loki right away and went "yes, avengers! im going to see this!", but little timmy's mom prob recognized iron man and went "oh, this is another RDJ iron man movie. i liked those movies, i'll prob enjoy taking timmy to this."
October 12, 2011 @ 08:27:17
Drewbacca
Moderator
indeed^

and not alot of mark ruffalo lol. the masses will be like "omg no ed norton"

Forum Administrator • @DREWKKAKE

October 12, 2011 @ 15:24:19
<p>Cant wait. <img class="smiley" alt="cool" src="http://cdn.hypebeast.com/wp-content/themes/hypebeast-v9/images/vb-smilies/icon_cool.gif"></p>
<p>Scarlett Johansson. <img class="smiley" alt="redface" src="http://cdn.hypebeast.com/wp-content/themes/hypebeast-v9/images/vb-smilies/icon_redface.gif"></p>



she can wrap those legs around my head aaaaaaaany time

and it's not just The Avengers vs Loki...

it's The Avengers vs Loki using the cosmic cube...
October 13, 2011 @ 21:55:18
i think Loki is loki gay. ;]
October 14, 2011 @ 08:00:19
i like how they kinda establish that ruffalo is hulk with downey's last line in the trailer. was FUNNY
February 06, 2012 @ 17:29:05
new trailer is good. &quot;we have a hulk&quot;

http://www.youtube.com/watch?v=bGt-saFvkNk
February 06, 2012 @ 22:09:20
Drewbacca
Moderator
ehhh just dont think loki as the main villain is cool at all. thor wasn't really my favorite film out of all of their movies so personally im not a fan. would have rather seen just a different avengers villain for their first movie

Forum Administrator • @DREWKKAKE

February 06, 2012 @ 22:16:56
i'm more bothered that black widow and hawkeye are involved in this shit, they're tertiary characters
February 08, 2012 @ 02:56:33
ehhh just dont think loki as the main villain is cool at all. thor wasn't really my favorite film out of all of their movies so personally im not a fan. would have rather seen just a different avengers villain for their first movie

loki isn't the main villain. those flying robot things aren't really his. rumors are that he's kind of a puppet for the real villains, which will be the skrull from the comics. edit: i think thats a really brief shot of them at :30

the trailer looks sick. my only worry is that they'll do the same thing they did with most of their movies (thor, iron man 1, hulk, etc.) in that they put all the fucking action in the trailer. so far marvel has shown clips from every action scene in the trailer, including usually the dopest shot of the final fight which is lame as fuck. I'm just hoping there are still some surprises in it
February 08, 2012 @ 16:37:12
idk this is joss whedon so the dialogue should be on point even if all the set pieces have been spoiled. i mean, look at the full inception trailer. that showed pretty much every action scene and it was still pretty much the most satisfying film of 2010. smh how is it 2012 already.
February 08, 2012 @ 18:14:29
^ agreed. plus there's usually some unseen move in the action scenes that makes the ppl gasp (e.g. the dual laser thing in iron man 2).

im not sure if thats the skrulls tho. it looks more like those ice ppl in thor. i hope not tho.
February 08, 2012 @ 18:29:41
nah if you pause it around the 30 second mark they don't look like the ice people at least not to me

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

February 09, 2012 @ 03:34:03
itll be dope if Loki is actually Super skrull in disguise, a super skrull final fight would be epic.
February 09, 2012 @ 03:49:04
Super Skrull or the Skrull's won't be in the movie sadly.. Fox owns the rights to the Skrull's as they produced the Fantastic Four movie.
February 09, 2012 @ 05:50:05
can't wait for this movie to come out
February 09, 2012 @ 07:47:04
Super Skrull or the Skrull's won't be in the movie sadly.. Fox owns the rights to the Skrull's as they produced the Fantastic Four movie.


YOOOOO IF THIS HAPPENS OMG
February 10, 2012 @ 01:43:33
idk this is joss whedon so the dialogue should be on point even if all the set pieces have been spoiled. i mean, look at the full inception trailer. that showed pretty much every action scene and it was still pretty much the most satisfying film of 2010. smh how is it 2012 already.

I mean I hope that they saved enough, but like for Iron man 1 the trailer was literally the cliffnotes of the movie. and in iron man 2 they showed the big pay off shot (iron man and war machine back to back) in the trailer. Hopefully theres more than just the big city fight they show in the trailer, because as of right now you can kind of tell that each of them will have their own little scenes, then they'll all meet up in the city, the bad guys will invade and open the portal thing, iron man will fly up and destroy it

I also read in a youtube comment that not only can you see loki riding on one of those flying machines but that the one he's riding on is being piloted by the red skull which would be dope imo. I kind of had a feeling he would be back, since the way he &quot;died&quot; in captain america looked just like when thor teleports to different galaxies
February 10, 2012 @ 03:14:47
I also read in a youtube comment that not only can you see loki riding on one of those flying machines but that the one he's riding on is being piloted by the red skull which would be dope imo. I kind of had a feeling he would be back, since the way he &quot;died&quot; in captain america looked just like when thor teleports to different galaxies


nah man, just bullshit.
February 10, 2012 @ 22:20:52
lolwat
February 12, 2012 @ 15:42:09
I also read in a youtube comment that not only can you see loki riding on one of those flying machines but that the one he's riding on is being piloted by the red skull which would be dope imo. I kind of had a feeling he would be back, since the way he &quot;died&quot; in captain america looked just like when thor teleports to different galaxies


nah man, just bullshit.


A year ago I read rumors that red skull might make an appearance in the avengers.

Avengers Alien Menace Revealed??

February 12, 2012 @ 19:26:15
oh im not saying he WONT be in the movie
just that the youtube comment is bullshit
February 29, 2012 @ 19:04:17
new trailer is smokeyfacesmokeyface

February 29, 2012 @ 19:36:51
ohhhhhhhhh shittttttttttttttttttttttttttttt

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 29, 2012 @ 21:51:56
scarlet looks out of place; ant-man is a better choice.
mandatory female figure for the loss.
February 29, 2012 @ 23:33:40
that and hawkeye. how the fuck is a guy with arrows supposed to defend against an alien invasion when miniguns and shit can't?
Please login first to reply.
x