AVENGERS 2012 (Iron Man, Captain America, Thor, Hulk)

May 06, 2012 @ 23:16:22
Before any niggas bitch at me, POTENTIAL SPOILERS K

Someone explain to me Hulk's sudden change in control from the ship to the Manhattan battle scene? I mean, he literally fucked up a good portion of the ship all braindead and what not. He then later reveals that he had control over the Hulk? "My secret's that I'm always angry" ??????????????? He's all playful and cooperative from then on. Like dafuqqqq. I still don't understand what happened to all the uncontrollable rage.

Overall, I thought the Hulk was a fuckin badass, and the actor (w/e his name is) did a pretty good job.
May 06, 2012 @ 23:21:19
To my understanding he is always angry, but has learned to control it and because of that he can transform at will and remain in control. However when he is put into really stressful situations and gets provoked the transformation will be forced and in that state he can't control it.
May 06, 2012 @ 23:32:04
Wasn't he being controlled by Loki's staff?

Later on, he's in control.
May 06, 2012 @ 23:34:54
I don't think loki controlled him, at least i can't remember him poking his chest.
May 07, 2012 @ 01:08:19
Ruffalo played Bruce Banner extremely well. And that Hulk smash was pretty smokeyface
May 07, 2012 @ 02:02:49
Man just saw this movie. AAA dope,shit
May 07, 2012 @ 02:08:17
i presume everyone has been seeing the 3D version?

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

May 07, 2012 @ 02:39:26
To my understanding he is always angry, but has learned to control it and because of that he can transform at will and remain in control. However when he is put into really stressful situations and gets provoked the transformation will be forced and in that state he can't control it.

that was a good explanation.

this movie was piff smokeyface something told me to stay til the very end but everyone was bouncing, no biggie tho. this was way better than I expected
May 07, 2012 @ 03:37:20
was there extra shit after all the normal credits rolled ?
hulk legit stole the movie imo.
funnier than I expected
scarlett jos ass >>

17000 ferrari

May 07, 2012 @ 04:35:36
I don't think loki controlled him, at least i can't remember him poking his chest.


it's kinda implied that loki was controlling him from afar when banner is arguing with everyone and suddenly is holding the staff, completely unaware
May 07, 2012 @ 05:23:56
I thought the movie was boring for the first 30mins where they are gathering everybody.

But after that everything went better.

I want to see the world burn

May 07, 2012 @ 08:52:07
just got back from this movie, fuckin dope

-hulk throwing loki around like a dog toy and punching thor smokeyface

-stark referring to hawkeye as 'legolas' lmao smokeyface

-scar jo and dat ass smokeyface

-thanos at the end smokeyface

•••

May 07, 2012 @ 09:46:07
For those who did not stay til there very end, past every single credit, there was indeed a small clip.
I don't want to spoil it though.
It wasn't anything too special but it was enjoyable.

est. mcmxcii

May 07, 2012 @ 13:49:13
Originally posted by Inactive User
I don't think loki controlled him, at least i can't remember him poking his chest.


it's kinda implied that loki was controlling him from afar when banner is arguing with everyone and suddenly is holding the staff, completely unaware


i agree with this. i mean loki's plan was to get caught and unleash the hulk to destroy the helicarrier. that's why he was smiling when he saw bruce banner on the ship the first time. he didn't do the chest poke thing, but must have had some other kind of spell on banner.
May 07, 2012 @ 16:10:11
I'm still gonna go with my theory, and yea it was loki's plan to get caught and unleash the hulk, but he did this through attempting to manipulate the heroes and put them against each other and then with the attack on the ship it was the final tick to set off the enraged hulk. If loki could control without poking his chest why wouldn't he be able to control iron man when he threatened him in the tower too.
Also Bruce wasn't controlled in his human form as he warned scarlet he was about to transform trynna save her beautiful ass.
May 07, 2012 @ 18:18:46

Yessssss

That last battle was epic.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

May 08, 2012 @ 05:53:36

Yessssss

That last battle was epic.


SHIT IS ON, SON.

Now DC has to pull a magic rabit out their ass if they want to compete with this .

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

May 08, 2012 @ 19:26:45
with the dark knight trilogy ending, i can see them going down this route. reboot batman, reboot green lantern, tie them to the new superman coming out. make a wonder woman and flash movie, then JLA movie.
May 08, 2012 @ 19:53:37
Awesome film. Spent all of thursday watching the marvel marathon at my theater for 20 bucks. 3 movies in 3d, including the midnight showing of the avengers

Diamond life

May 08, 2012 @ 20:07:14
was wishing the monday 10:15 pm showing would be kinda open, but it was pretty packed

caught it in imax 3d.

shit was intense.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 08, 2012 @ 20:39:26

Yessssss

That last battle was epic.


SHIT IS ON, SON.

Now DC has to pull a magic rabit out their ass if they want to compete with this .

you already know TDK is going to have universal acclaim; to the extent that it may contend for best picture this year. then again, apple and oranges with the avengers.
May 08, 2012 @ 23:19:56
Movie was soo sick. Hulk is dope.

waffles

May 08, 2012 @ 23:28:33
http://www.cinemablend.com/new/Has-Avengers-Sparked-Surge-Shawarma-Sales-30814.html
HAHA.

waffles

May 09, 2012 @ 01:48:18
can anyone find me the clip of the after credits?

this movie was so dope, i honestly enjoyed it from the beginning to the end.

humor,action, and johansens ass shot A+++++
May 09, 2012 @ 03:53:15
I'm still gonna go with my theory, and yea it was loki's plan to get caught and unleash the hulk, but he did this through attempting to manipulate the heroes and put them against each other and then with the attack on the ship it was the final tick to set off the enraged hulk. If loki could control without poking his chest why wouldn't he be able to control iron man when he threatened him in the tower too.
Also Bruce wasn't controlled in his human form as he warned scarlet he was about to transform trynna save her beautiful ass.


I think it was either
a) Banner was working right next to the Loki's staff which could have manipulated him when Loki was in the cell.

b) Loki had some weird eye contact with Banner when he was walking by his lab. If you noticed once Loki walked by Banner started rubbing his eye/eyebrows whatever like if his head was hurting. And maybe this prolly had nothing to do with anything but Hawkeye had on dark shades on in the end so maybe Loki wouldn't take control of him again?
May 09, 2012 @ 05:40:30

Yessssss

That last battle was epic.


SHIT IS ON, SON.

Now DC has to pull a magic rabit out their ass if they want to compete with this .

you already know TDK is going to have universal acclaim; to the extent that it may contend for best picture this year. then again, apple and oranges with the avengers.

i dont think they will be able to pull of the infinity gauntly well, they need to bring in numerous cast members and literally kill everyone off and i dont think the general public will be able to handle how gruesome they were killed if youve read the series not to mention how long itd take to put together. thanos at the end looked extremely well though idk who theyd get they him though the person would have to be hulk size but shorter
May 09, 2012 @ 06:15:27
movie was dope, good to see the movie incorporate everyone equally. i was surprised by how much i liked watching the hulk since im not really a huge fan of him. the scene with hulk and thor had me dying.
May 09, 2012 @ 10:19:00
If they do the Infinity Gauntlet story, they should really have Thanos win. Thus setting up a third Avengers movie. People would eat that shit up if the Avengers lose in the second movie...
May 09, 2012 @ 10:57:43
Fuck can't believe I have to wait til next week to watch this...
Please login first to reply.
x