SPIDER-MAN reboot

May 23, 2011 @ 18:29:14 PM
Post: 1414
Join Date: Mar 2009
Location: London
harry potter did it
May 24, 2011 @ 00:07:57 AM
Post: 1588
Join Date: Jun 2006
Location: South Carolina, Tha 803
For the suit it looks like they're mixing a little bit of Alex Ross's costume design for the first movie.



Mixed with a bit of Ben Reily's costume

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

May 24, 2011 @ 01:22:01 AM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
ben riley was that ♥♥♥♥♥

I always thought this suit was trill as fuck

May 24, 2011 @ 02:10:34 AM
Post: 2348
Join Date: Sep 2008
Location: Bronx, New York / Los Angeles, CA
I'm pumped for this movie smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

I know y'all are skeptics but to me Andrew Garfield is the perfect lanky, skinny spiderman I've always wanted to see in the movie nohomo. I like the concept of sticking more closely to the comic book theme and ♥♥♥♥♥s are dumb for thinking that the stunt costume will look the same on the big screen. It will look dope. Anyways I'm pumped for this shit. Gotta wait a whole year though smh
May 24, 2011 @ 11:58:55 AM
Post: 1588
Join Date: Jun 2006
Location: South Carolina, Tha 803
Heck yeah, that Scarlet Spider design was dope. I never knew that shirt was actually a hoody though.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

May 24, 2011 @ 17:00:58 PM
Post: 6112
Join Date: Jun 2007
Location: Lurking
Emma Stone is so cute. I'm liking the costume, I just hope they don't fuck this up cuz Spiderman is one of my favorite super heroes and I hated the last one.
May 24, 2011 @ 17:28:40 PM
Post: 14
Join Date: May 2011
hopefully its not going to be weak
July 10, 2011 @ 21:58:20 PM
Post: 59
Join Date: May 2011
Location: 604
they got lazy with the suit. check out that web pattern.


i noticed this too :]
July 14, 2011 @ 13:51:17 PM
Post: 3522
Join Date: Jan 2009
Location: CT





July 14, 2011 @ 13:57:32 PM
July 14, 2011 @ 13:58:17 PM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY
I still prefer the suit from the 1st movie but Emma Stone looks &)

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

July 14, 2011 @ 19:48:00 PM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
I still prefer the suit from the 1st movie


.
July 14, 2011 @ 21:02:51 PM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
i was hoping for a suit that actually looked like it was made by peter parker

movie has some great potential though, great cast, promising director, and the script is supposed to be "gritty and darker"

Melo Gang All Day

July 14, 2011 @ 21:56:02 PM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
July 14, 2011 @ 22:04:39 PM
Post: 687
Join Date: May 2007
i didnt think emma stone could get hotter &)
July 15, 2011 @ 08:36:04 AM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY
i was hoping for a suit that actually looked like it was made by peter parker

movie has some great potential though, great cast, promising director, and the script is supposed to be "gritty and darker"

Word. This suit looks like some shit a nerd would make for a comic book convection. Plus the nikka that's gonna play Peter looks like a straight herb.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

July 15, 2011 @ 14:01:33 PM
Post: 1414
Join Date: Mar 2009
Location: London
lol that's how peter should look
July 15, 2011 @ 14:26:34 PM
Post: 687
Join Date: May 2007


it's there
July 15, 2011 @ 14:37:25 PM
Post: 1893
Join Date: Nov 2008
Location: Hypemore,Beastland
don't like suit but ehh we'll see how this one goes.
July 16, 2011 @ 13:05:01 PM
Post: 351
Join Date: Jul 2011
Blonde MJ? WTF. . .
July 16, 2011 @ 13:39:49 PM
Post: 287
Join Date: Sep 2009
Location: La Jolla, CA
^ Gwen Stacy bro.
July 16, 2011 @ 16:55:41 PM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
Word. This suit looks like some shit a nerd would make for a comic book convection. Plus the nikka that's gonna play Peter looks like a straight herb.


yeah the material on it looks all crazy. if anything it should just be nylon or some shit, but w/e

eh i liked the guy in social network, and even if he sucks, he'll still be better than fucking tobey maguire

Melo Gang All Day

July 17, 2011 @ 09:50:12 AM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY
You can't hate on my nikka Tobey



Only good thing I like so far is Emma Stone. That other bitch was ugly and pale as fuck.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

July 19, 2011 @ 13:52:26 PM
Post: 3211
Join Date: Dec 2007
Location: 510
July 19, 2011 @ 15:35:05 PM
Post: 1309
Join Date: Mar 2011
Location: Jersey
jesus, attack of the leaked trailers. i love it
July 19, 2011 @ 16:15:12 PM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA


Thank you Based Lord.

Edit: this movie actually looks like it'll have a much darker tone than the previous 3.

The trailer is supposed to be attached to the the captain america movie,so expect the HQ version sometime next week.
July 19, 2011 @ 21:41:37 PM
Post: 513
Join Date: May 2009
Ill still watch it. idc
July 20, 2011 @ 12:19:41 PM
Post: 3211
Join Date: Dec 2007
Location: 510
July 20, 2011 @ 13:53:56 PM
Post: 6020
Join Date: Feb 2009
You can't hate on my nikka Tobey


tobey was mad corny, i couldn't stand him in the spiderman trilogy. he was dope in brothers though.

Melo Gang All Day

July 20, 2011 @ 14:14:52 PM
Post: 4779
Join Date: Jun 2010
Location: Location
Yo, that trailer was good! anybody know who the bad guy is in this film?

I want to see the world burn

Please login first to reply.
x