Recommend me some good TV series

Jan 04, 2010 @ 22:01
house md.

also helps cause jennifer morrison and olivia wilde are on that show.
Jan 04, 2010 @ 22:49
Definitively planning to watch Curb Your Enthusiasm.

i'm just going to stop watch The Big Bang Theory...
Jan 04, 2010 @ 23:52
Naruto Shippuden, fuckyouiudontlike

Samurai Champloo, imiss

Venture Bros.

Chappelle Show

So. Park

Simpsons

American Dad

Bleach

SAMURAI JACK

BOONDOCKS

Not with a bang but a whimper

Jan 05, 2010 @ 01:01
Fresh Prince, LOST, Always sunny in Philly, 70s Show, Entourage, Curb Your Enthusiasm, Arrested Development, The mentalist...

i have too much time on my hands!


Also idk why, but I like How I Met Your Mother, and The League is really good too.smokeyface
Jan 05, 2010 @ 18:21
how i met your mother
boondocks
its always sunny
sopranos
true blood

Melo Gang All Day

Jan 07, 2010 @ 12:59
is Sopranos like the mixture of MOVIE "Casino" n "Goodfellas"?

I'm assuming comedy, drama, and some bloods.

*My life goes by quicker with How I met your Mother. I'm on season 2
http://www.youtube.com/watch?v=GF1b1pf9DRY
+80s didnt hit Canada until 90s what? LMAO
http://www.youtube.com/watch?v=JXM5c_mkjCc
+Barney is legendary. I need a suit in my life LOL.
Feb 06, 2010 @ 18:11
Dark Blue
White Collar
Damages(just started watching)
Feb 06, 2010 @ 19:48
Weeds, Californacation or the wire?

Which Series should I watch next? I was leaning towards Californacation.
Feb 06, 2010 @ 20:13
californication is very good. weeds is above average, but the past season really lessened my opinion of it. the wire is the best show ever made, but it's intense; if you don't have time to watch a season at once, then go for californication.
Feb 08, 2010 @ 23:21
is Sopranos like the mixture of MOVIE "Casino" n "Goodfellas"?

I'm assuming comedy, drama, and some bloods.


it shares some actors with those movies and it has the whole mob backdrop. but theres so much more to the show than the mob thing. The character development is what makes the show. You see the family side of Tony (and others) and the juggle they do between their "work" and their everyday lives which makes it realistic and makes you love men that are pure evil.
Feb 09, 2010 @ 01:11
^thanks for that.

Yeah I really like crime or comedy series.

I finished watching How I met Your Mother Season 4 so now I just look through my i-touch when i know there isnt any more of extra episodes... crying


Curb your enthusiasm was lame... i didnt even gigle once.

Californication sounds dope as fuck though perhaps i'll start that series.
Feb 09, 2010 @ 02:55
The O.C.
7th Heaven
Feb 09, 2010 @ 04:29
Weeds
Seinfeld
Curb your enthusiasm
entourage
skins
oh and Avatar smokeyface
Feb 09, 2010 @ 12:39
'Harvey Birdman: Attorney at Law'. 'Californication'. what else..
Feb 09, 2010 @ 13:19
lol @ harvey birdman. that was a good show
Feb 09, 2010 @ 13:57
Weeds
Seinfeld
Curb your enthusiasm
entourage
skins
oh and Avatar smokeyface


No not Skins, definitely not Skins.
Feb 09, 2010 @ 15:20
^ first two seasons were good, weren't they? isn't that gospel?
Feb 09, 2010 @ 16:13
They were actually. I suppose the ones with the new cast have just ruined it for me really.
Feb 09, 2010 @ 16:44
definitely. maybe they can do better next year when the third cast comes in.
Feb 09, 2010 @ 20:42
come on guys skins is and always will be shit.....its just strangely interesting, almost addictive...nah im just kidding its shit.
Feb 10, 2010 @ 03:26
come on guys skins is and always will be shit.....its just strangely interesting, almost addictive...nah im just kidding its shit.


skins is queer, but i dont mind watching it still.
Feb 11, 2010 @ 23:43


It's only 2 seasons long, but it was good tho.
Feb 13, 2010 @ 18:40
The Wire Hands Down
Feb 13, 2010 @ 19:38
How To make it in America?
Feb 13, 2010 @ 19:45
after one episode?
Feb 13, 2010 @ 19:47
It has potential. I'm not a fanatic after one but it is definitely a solid show
Feb 13, 2010 @ 20:07
Feb 13, 2010 @ 20:31
definitely. maybe they can do better next year when the third cast comes in.


Nah it won't get better with the 3rd cast, I think they're happy with the extremities of teenagers they're showing. I mean S1 and S2 weren't exactly prime examples of teens, but it was still interesting to watch, S3 and S4 are just stereotypical bull; basically what old people think all teens do.
Feb 13, 2010 @ 23:15
Current:
Mad Men (essential)
Breaking Bad

Alumni:
The Wire
Berlin Alexanderplatz (a German mini-series by German director Rainer Werner Fassbinder)
Dekalog (a 10-part series by Polish director Krystof Kieslowski)
Feb 13, 2010 @ 23:19
ive been into usa shit like burn notice. tongueface to the haters
Please login first to reply.