Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
December 13, 2009 @ 08:53 PM
bLaZ3n

Post: 15

Join Date: Jul 2009

Cant wait for the new season..

I go here.. boondockseries[.]com to watch all the old episodes..
March 6, 2010 @ 02:48 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

Confirmed for May 2nd.
March 7, 2010 @ 11:47 AM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

^Thank God we finally have a date.
March 7, 2010 @ 12:19 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

that's what she said
March 7, 2010 @ 02:20 PM
Notorious.

Post: 17

Join Date: Mar 2010

Cant wait to see this shit whos the new character i heard someone talking bout
March 7, 2010 @ 03:41 PM
Wolfkiller

Post: 144

Join Date: Feb 2010

Location: Rock Island, IL

Confirmed for May 2nd.


I'll have cable by then, yay!
April 5, 2010 @ 09:26 AM
ImperiusRex

Post: 685

Join Date: Sep 2007

Location: Houston TX, by way o...

April 5, 2010 @ 11:34 AM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayayayayayayay.

I'd be okay with this being the final season if we had more episodes. But as it stands, it's the usual 12 or so, which is annoying.
April 5, 2010 @ 02:54 PM
JStorm803

Post: 1701

Join Date: Jun 2006

Location: South Carolina, Tha...

..song makes it look epic.

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

April 5, 2010 @ 03:49 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

haha of course they would use that song. BTW, Still no Caesar? Shit's weak razz

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

April 5, 2010 @ 04:06 PM
Pretty Joseph

Post: 2049

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...

haha of course they would use that song. BTW, Still no Caesar? Shit's weak razz


razz final season??? boondocks is eternal

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

April 5, 2010 @ 05:33 PM
acolby215

Post: 101

Join Date: Jul 2009

Location: Louisiana

April 5, 2010 @ 10:28 PM
Nerdyck

Post: 304

Join Date: Sep 2007

haha of course they would use that song. BTW, Still no Caesar? Shit's weak razz


thats what im sayin.they should at least have a cameo of ceaser somewhere.im sure we could do without the annoying blond chick.
April 7, 2010 @ 07:07 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

Been rewatching the series, and I got to that anal rape episode. It was on YouTube, but it was uncensored, so I kinda might've seen a fucking tentacle-length dick.

I aint saying no homo. Fuck off.
April 8, 2010 @ 12:41 AM
DaveGold

Post: 863

Join Date: Jan 2009

Location: Hawthorne, Californi...

My heart was pumping while watching that trailer. Looks fucking amazing.
I really hope it isn't the final season though.

www.ProbablyNotGold.com

April 9, 2010 @ 03:23 AM
ImperiusRex

Post: 685

Join Date: Sep 2007

Location: Houston TX, by way o...

THE FINAL SEASON sad

www.youtube.com/watch?v=mJ1mu8ilec8


so u just gonna post the same video and try and take my shine son???? confused





naw jp
April 9, 2010 @ 12:00 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

I just realised how close May is. Oh shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
April 11, 2010 @ 09:01 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

bump

Just finished season 1, and shit, it's all gold. There's not a bad episode in there. I'd forgotten how cold Huey is, though. He can be a really unsympathetic character at times.
April 11, 2010 @ 09:21 PM
.AG23.

Post: 685

Join Date: Sep 2007

Location: I still hate missy.

bump

Just finished season 1, and shit, it's all gold. There's not a bad episode in there. I'd forgotten how cold Huey is, though. He can be a really unsympathetic character at times.


i like to think of him as completely logical opposed to cold.
April 11, 2010 @ 09:24 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

Like a serial killer.
April 12, 2010 @ 02:24 PM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

The anticipation is killing me. I miss the old AS.
April 15, 2010 @ 04:19 PM
Dopeski

Post: 362

Join Date: Jul 2007

April 17, 2010 @ 07:47 AM
aceofwade

Post: 53

Join Date: Feb 2010

Location: Beacon, NY

that ^dick-riding Obama vido is hilarious! can't wait have season 2 on DVD
April 17, 2010 @ 09:17 PM
TwiggyDig

Post: 2416

Join Date: Sep 2008

Location: Bronx, New York / Lo...

i like to think of him as completely logical opposed to cold.


I agree 10000%

he's not cold at all. he just realizes how dumb everyone around him is.
April 24, 2010 @ 11:55 PM
BIRTH

Post: 913

Join Date: Mar 2010

Location: Hell

I agree 10000%

he's not cold at all. he just realizes how dumb everyone around him is.


Like the perspective Aaron takes in making this show

.

April 25, 2010 @ 03:13 AM
tony_stark

Post: 234

Join Date: Sep 2009

Damn! The trailers look epic. Can't wait for the new season...
April 26, 2010 @ 02:31 AM
TheBeatNut

Post: 616

Join Date: Apr 2010

Location: CA ALL DAY!

Next sunday! 11:30 its goin down!

"They Throwin' Hate At Me"

April 26, 2010 @ 03:36 AM
VOSS

Post: 78

Join Date: Apr 2010

Location: Pangea

The return of one of the greatest shows on TV. ***a moments and black kung fu.
April 28, 2010 @ 07:48 PM
young idiot

Post: 6150

Join Date: Oct 2008

Location: London

The new opening titles for season 3 are around the interwebs if anyone wants to see them.
April 28, 2010 @ 10:03 PM
Ihome

Post: 685

Join Date: Jan 2009

Location: no

i just want the mixtape to drop

Please login first to reply.
Back To Top