Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
September 23, 2011 @ 12:11 AM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

^ A lot of people are speculating that Barney is marrying Robin (it's been confirmed he actually stays married; whether he gets divorced is another story).

So at the wedding, Ted meets his future wife (Barney's half sister).
October 18, 2011 @ 02:34 PM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

PSSSST.

this new stuff is hella funny still...

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

October 19, 2011 @ 08:16 PM
Spankbank

Post: 3914

Join Date: Sep 2008

Location: Crooklyn

<p>^ A lot of people are speculating that Barney is marrying Robin (it’s been confirmed he actually stays married; whether he gets divorced is another story).</p>
<p>So at the wedding, Ted meets his future wife (Barney’s half sister).</p>


Well he always refers to them as "aunt robin" and "uncle barney"
&who's barney's half sister?
May 15, 2012 @ 01:02 AM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

^ A lot of people are speculating that Barney is marrying Robin (it's been confirmed he actually stays married; whether he gets divorced is another story).


I guess I was right.
May 15, 2012 @ 02:38 AM
boomtime

Post: 75

Join Date: Oct 2010

I hate fanales now I itching to know how Barney and Robin play out...mission accomplished writers +1
May 16, 2012 @ 10:23 AM
PlatinumRespect

Post: 1333

Join Date: Mar 2011

Location: Jersey

what a mind fuck that finale was. i kinda had an idea thats how it was gonna turn out, but the twists and turns were awesome.
June 28, 2012 @ 04:42 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

bump cause i just finished season 7

but quinn is

He's cute? I bet he ain't #Hansum

July 1, 2012 @ 08:39 AM
aldrxn

Post: 969

Join Date: Dec 2011

Bump! Finished season 6 and now on to season 7 cool
September 23, 2012 @ 07:00 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

bump for season 8 starts tomorrow cool cool cool

He's cute? I bet he ain't #Hansum

September 23, 2012 @ 07:25 PM
aldrxn

Post: 969

Join Date: Dec 2011

Fuck yeah. Can't wait cool
September 25, 2012 @ 03:35 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626



i got hyped as fuck at the end

He's cute? I bet he ain't #Hansum

September 25, 2012 @ 04:25 AM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

^ Great song to end the episode, too.

So that's how he meets the mother: after the wedding. Anybody else notice his bruised hand?
September 25, 2012 @ 05:18 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

^ good eye. wonder if that comes to place in the story

i feel like we're not done with Ted/Robin story line yet. That &quot;not yet&quot; from an episode with Marshall and the bet between him and Lily will come back this season.

great way to start the season tho imo

He's cute? I bet he ain't #Hansum

September 25, 2012 @ 05:42 AM
aldrxn

Post: 969

Join Date: Dec 2011

Great first episode. This season is gonna be good.
September 25, 2012 @ 06:31 PM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9631

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

okay so i need to watch it again but.. im confused. so hes at barney and robins wedding. and he is at the train station for some reason? i would say maybe it is barney's alleged sister but wouldnt make sense if she didnt make it to the wedding

Forum Administrator • @DREWKKAKE

September 25, 2012 @ 09:48 PM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

^ If you recall, it rains on the Barney/Robin's wedding day.

Ted at the train station with his bruised hand = after the wedding

The mother has a guitar with her at the train station = maybe she played at the wedding?
September 26, 2012 @ 12:43 AM
tmosby

Post: 4

Join Date: Sep 2012

dammit i still believe in Ted and Robin

loll
September 26, 2012 @ 12:58 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

dammit i still believe in Ted and Robin

loll


not really a fan of them together. i'm more on that barney/robin tip

i hope we get introduced to the mother soon though. the hype is killing me breh. if this is their last season (the writers are writing it like it is) i wanna get used to her being around at least.

He's cute? I bet he ain't #Hansum

September 26, 2012 @ 01:49 AM
AndreLutherKing

Post: 3405

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville

Wait all you people met my mother? When was this

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

September 26, 2012 @ 03:41 AM
aldrxn

Post: 969

Join Date: Dec 2011


The mother has a guitar with her at the train station = maybe she played at the wedding?

Good point. I was hyped when they were about to show her face but then they showed the legendary yellow umbrella. I hope Robin does marry Barney. Ted/Robin combo is ehhh.
September 26, 2012 @ 09:58 AM
PlatinumRespect

Post: 1333

Join Date: Mar 2011

Location: Jersey

i kinda don't wanna be introduced to the mother during the series. I think the best thing for the writers would do is to keep teasing us like they did at the end of this ep, but finish off the entire series with a shot of her face, fade to black, and let us put the pieces together.
October 13, 2012 @ 10:01 PM
Norrin Radd

Post: 3680

Join Date: Apr 2008

When are we going to find out who Barney's dad is?

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

October 13, 2012 @ 10:05 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

When are we going to find out who Barney's dad is?


already introduced

He's cute? I bet he ain't #Hansum

October 13, 2012 @ 10:10 PM
Pantic

Post: 3651

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

i kinda don't wanna be introduced to the mother during the series. I think the best thing for the writers would do is to keep teasing us like they did at the end of this ep, but finish off the entire series with a shot of her face, fade to black, and let us put the pieces together.


and the face shot should be Lily.
October 13, 2012 @ 10:30 PM
Norrin Radd

Post: 3680

Join Date: Apr 2008

When are we going to find out who Barney's dad is?


already introduced


when was that? I remember when his brother James met his father.

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

October 13, 2012 @ 10:44 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

When are we going to find out who Barney's dad is?


already introduced


when was that? I remember when his brother James met his father.


season 6. episode is called &quot;Legendaddy&quot;

He's cute? I bet he ain't #Hansum

October 14, 2012 @ 08:36 PM
goldANDsacks

Post: 3160

Join Date: Jul 2009

john lithgow!
October 14, 2012 @ 08:37 PM
goldANDsacks

Post: 3160

Join Date: Jul 2009

i kinda don't wanna be introduced to the mother during the series. I think the best thing for the writers would do is to keep teasing us like they did at the end of this ep, but finish off the entire series with a shot of her face, fade to black, and let us put the pieces together.


maybe they will. the show is called how i MET your mother... not how i fell in love with with your mother.
October 16, 2012 @ 03:58 AM
Norrin Radd

Post: 3680

Join Date: Apr 2008

season 6. episode is called &quot;Legendaddy&quot;


john lithgow!


I remember now

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

November 6, 2012 @ 03:27 AM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626

the writers really love this ted-robin relationship

He's cute? I bet he ain't #Hansum


Please login first to reply.
Back To Top