Labor Day - Enjoy 25% Off Your Order. Use code: LABORDAY25
June 14, 2009 @ 05:15 PM
ronton

Post: 90

Join Date: May 2009

Location: pembroke pines, flor...

mine is rocket power
June 14, 2009 @ 06:30 PM
bonerpatrol

Post: 258

Join Date: May 2009

thats cool bro because mine is rocket power too
June 14, 2009 @ 07:38 PM
Joe_

Post: 2742

Join Date: Apr 2007

Location: Australia

transformers or pokemon
June 14, 2009 @ 07:39 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

South Park, no question

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

June 14, 2009 @ 07:46 PM
Zach

Post: 289

Join Date: Jun 2009

Location: two five three

South Park, no question


this

but if were talkin childhood, then probably hey arnold. other shows had re-runs and were lame, but you could flip on hey arnold, re-run or not, and it would always be cool to watch
June 14, 2009 @ 07:50 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

this

but if were talkin childhood, then probably hey arnold. other shows had re-runs and were lame, but you could flip on hey arnold, re-run or not, and it would always be cool to watch


lol this

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

June 14, 2009 @ 07:56 PM
Jaylib

Post: 1736

Join Date: Jun 2008

Location: Y0K0 JP

batman as a kid
family guy presently
June 14, 2009 @ 08:03 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

lol I just realized how dope it would be if they did a box tee with Arnold

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

June 14, 2009 @ 11:33 PM
THiZZ

Post: 2676

Join Date: Jun 2007

Location: Los Angeles

Rocko's Modern Life...

-THiZZ
June 14, 2009 @ 11:36 PM
Guapamole

Post: 3957

Join Date: Jan 2009

Hmmm
Either Hey Arnold, Doug, Catdog and a few i dont remember right now.
June 14, 2009 @ 11:44 PM
dunnlanguage

Post: 461

Join Date: Jul 2007

Hey Arnold, Doug, Rocko's Modern Life, Ren & Stimpy, Looney Tunes, TMNT
June 14, 2009 @ 11:47 PM
Guapamole

Post: 3957

Join Date: Jan 2009

I remember waking up early on Sat morn to watch Animaniacs and Pinky and the Brain on WB as well.
June 14, 2009 @ 11:56 PM
Jaylib

Post: 1736

Join Date: Jun 2008

Location: Y0K0 JP

wb was the shit hah
and on fridays there was that tgif ish was legit too
June 15, 2009 @ 03:37 AM
Jindeberg

Post: 6

Join Date: Jan 2009

Doug or Rocko's Modern Life
June 15, 2009 @ 03:38 AM
pebblesiscool

Post: 580

Join Date: Feb 2008

Location: Melb. Australia

harvey birdman! hahaha!
June 15, 2009 @ 02:28 PM

Inactive

mine is rocket power


Lets go to the shore shack and get some grindage.

Show is a classic.
June 18, 2009 @ 11:46 PM
Awwsome

Post: 596

Join Date: Jun 2009

Gotta be Family Guy
June 19, 2009 @ 01:56 AM
wikedwun

Post: 3125

Join Date: Nov 2006

Location: San Diego

TMNT & Ronin Warriors owns all
June 19, 2009 @ 04:25 AM
Third Eye Jedi

Post: 1296

Join Date: Jul 2006

Location: N/A

Mighty Max. cool
June 22, 2009 @ 11:01 AM
shawnhosea

Post: 44

Join Date: Jun 2009

Location: Atlanta, GA

Probably Justice League. I'll episodes to this day.

http://www.shawnhosea.com/

June 22, 2009 @ 11:03 AM
alex.

Post: 6401

Join Date: Jul 2008

Location: Slovakia :3

teenage mutant ninja turtles and spiderman
June 22, 2009 @ 01:59 PM
Yeah me too

Post: 218

Join Date: May 2009

speed racer
rocket power
spiderman
batman
ronin warriors
dbz
rocko's modern life
shit I liked everything
June 22, 2009 @ 06:41 PM
kineda

Post: 149

Join Date: Apr 2008

Voltron and Speed Racer! :D

Kineda http://www.kineda.com

June 22, 2009 @ 10:40 PM
s1ck.

Post: 123

Join Date: Jun 2009

When i was a kid: Hey Arnold & Doug
Now: Family Guy
June 23, 2009 @ 05:39 PM
entangledvyne

Post: 998

Join Date: Aug 2006

Location: Boston

king arthur and the knights of justice,

Captain N

when saturday mornings used to not suck.
June 23, 2009 @ 10:34 PM
heeennry

Post: 2102

Join Date: Jun 2009

Location: LA

Dragon Ball Z :D

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

June 24, 2009 @ 03:00 PM
STAR1

Post: 37

Join Date: Mar 2009

Location: NYC

I gotta say damn near all the mid-late 80's cartoons..Smurfs,Snorks,Q-Bert, Mr T n friends< Spidey... all of those G.I. joe, Trnsfrmers< Ducktales<tailspin.... u kno that whole era... Shit takes me bacc
June 24, 2009 @ 03:00 PM
r8derjay

Post: 16

Join Date: Jul 2008

Location: Florida (321)

The Simpsons / Family Guy / Scooby Doo
June 24, 2009 @ 03:01 PM
STAR1

Post: 37

Join Date: Mar 2009

Location: NYC

Hey Arnold, Doug, Rocko's Modern Life, Ren & Stimpy, Looney Tunes, TMNT


That was when Nickelodeon was the shit!!
June 26, 2009 @ 10:33 PM
MightyMillions

Post: 132

Join Date: Aug 2008

Location: Paradise City

Doug definitely

Please login first to reply.
Back To Top