Anyone still have their pokemon cards?

August 28, 2010 @ 15:57:18
My collection will be worth millions!
September 02, 2010 @ 15:59:33
Man, I used to have so many, I have no idea where they went smh I used to love getting those holographic ones haha.
September 17, 2010 @ 02:47:48
I still have mine. Anyone wanna trade for my Deoxys EX.
September 17, 2010 @ 12:42:18
We off dat.
September 18, 2010 @ 23:11:38
sold them all before they became worthless pieces of paper >smh
September 21, 2010 @ 22:31:23
i still have them all.

but never any that were worth money.
October 22, 2010 @ 09:53:58
my mom threw out all my first gens back when i was like 6
November 17, 2010 @ 17:18:05
I still have mine.. it's depressing to think that the rare cards that I collected will probably never be worth a significant amount as a collectors item =/
November 18, 2010 @ 00:34:48
I do, not only that I still my hockey cards, dragon ball z and pogs smh
November 18, 2010 @ 19:53:53
i only have my holographic cards. pm me for cheap prices
November 19, 2010 @ 18:42:42
I lost my Holographic 1st Edition Charizard =[ lol
November 20, 2010 @ 16:42:48
sold all mine in 4th grade.
November 21, 2010 @ 22:40:15
November 23, 2010 @ 04:42:08
sold most of mine, but still have some left somewhere in my house
November 23, 2010 @ 04:57:00
i had a hologram charizard and nine tails.
i was the king!
December 01, 2010 @ 00:58:46
still have mine somewhere in the closet. i remember having some fake once as well. anyone remember they even had stickers on those 50 cent machines?
December 03, 2010 @ 01:59:48
I thought you wanted to buy them.
December 07, 2010 @ 23:20:11
i had a blue eyes white dragon once
December 08, 2010 @ 01:46:30
Charizard is the dopest card.
February 10, 2011 @ 18:07:10
nope wish I did though...smh
February 13, 2011 @ 23:08:40
still got em OGs. somewhere downstairs, got 2 boxes of em
February 14, 2011 @ 22:40:23
got em stored somewhere collecting dust in the closet.
February 17, 2011 @ 11:43:09
mine are somewhere.. for sure.
February 22, 2011 @ 01:42:38
I remember along time ago i had a complete set of the first release of pok'e'mon cards, then one day some basterd had robbed my house and took my complete folder full.Since i just seen this thread just makes me upset that i got robbed for them..fml
September 03, 2011 @ 20:35:51
It seems like I lose every card collection I have to the depth of my storage
September 02, 2012 @ 07:52:16
Dat 1st edition hologram charizard theaux.

www.iamdashet.com

Please login first to reply.
x