Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
December 26, 2009 @ 08:59 PM
jordanfeindz90

Post: 181

Join Date: May 2007

Location: Orlando,FL

always thought these were bad ass toys.

(picture on the first page...good shit)
December 26, 2009 @ 11:59 PM
BlueZombie

Post: 24

Join Date: May 2008

I remember searching for days for these things around my area...they were always sold out and the only place to get them was online for super expensive pricing
January 28, 2010 @ 01:38 PM
ORNGandBLVCK

Post: 691

Join Date: Jan 2010

just finished one of my master grade kits i got back in middle school. started another mg kit earlier this week. ill post pics when im able.
January 30, 2010 @ 05:56 PM
Decepticon0

Post: 93

Join Date: Jan 2010

Location: CA

There are some really impressive model on here, Deathscythe ftw!
February 2, 2010 @ 02:11 AM
JoeyStorm

Post: 61

Join Date: Jan 2010

i've been working on my ignition mode exia MG 1/100.

The instructions are in japanese so its taking me longer, the instructions usually don't matter but for this one I want it in his "I'm f*cked up but can still kick ass" form (the one with one eye, a cape, and he's pretty much mangled, but still looked bad ass)
February 4, 2010 @ 09:39 PM
Reginald Fairfield

Post: 652

Join Date: Feb 2010

Location: Maryland/NYC

I never had the patience to make these look awesome.
February 5, 2010 @ 03:40 AM
STI Guy

Post: 4516

Join Date: Jan 2007

Location: nyc

so im watching gundam 00 and saw how they could fight just as well when the gundam's head gets ripped off. why waste energy and weight installing a head? yeah yeah i know it's a cartoon but still.
February 7, 2010 @ 07:17 AM
Leekss

Post: 53

Join Date: Feb 2010

Location: NEWYORK

I used to be obsessed with gundams, that game for snes was too sick
March 1, 2010 @ 08:07 PM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

FIRST EP OF GUNDAM UNICORN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.animeshippuuden.com/watch/mobile-suit-gundam-unicorn/



FUUUU!!!!




crawspowst
March 3, 2010 @ 12:12 AM
blake

Post: 140

Join Date: Jan 2009

Location: philly

good fuckin news!

Bandai is releasing a new mg wing gundam based on the anime. I think bandai is realizing the demand for wing series to be updated.
March 3, 2010 @ 04:58 AM
misterdarkboy

Post: 36

Join Date: Mar 2010

thats ace
March 3, 2010 @ 11:22 AM
kidesquiss

Post: 53

Join Date: Oct 2006

Location: Raleigh, NC

gundams are sick
March 3, 2010 @ 01:23 PM
Brosef

Post: 1248

Join Date: Feb 2008


Bandai is releasing a new mg wing gundam based on the anime. I think bandai is realizing the demand for wing series to be updated.


here it is



and.......
im quite pissed that gundam unicorn is only an OVA. i know gundam 00 season two just finished up like september, but god damn there needs be another full length UC. there's been nothing but CE for so long. razzrazzrazzrazzconfusedconfusedconfused
March 3, 2010 @ 06:17 PM
blake

Post: 140

Join Date: Jan 2009

Location: philly

well what do you think about it? the new mg?
March 3, 2010 @ 09:19 PM
AJDipset

Post: 339

Join Date: Feb 2010

Location: NJ

I use to fuck with these when i was in the 4th grade damn
March 5, 2010 @ 09:29 PM
Brosef

Post: 1248

Join Date: Feb 2008

fuckk im still workin on my god damn exia, but right now im out of blue and white paint razzconfused anyway im probably definitely gonna cop the MG Wing, I fucking loved that show.
March 15, 2010 @ 10:53 AM
colasa

Post: 24

Join Date: Mar 2010

Location: Taiwan

dope pic!!
March 18, 2010 @ 12:32 AM
blake

Post: 140

Join Date: Jan 2009

Location: philly

fuckk im still workin on my god damn exia, but right now im out of blue and white paint razzconfused anyway im probably definitely gonna cop the MG Wing, I fucking loved that show.

How far are you on Exia? I copped 00 gundam Designer Ver. but im not touching it cause i have a lot of work and really no time to commit to it.
March 29, 2010 @ 01:13 AM
DaLeftHandPath

Post: 64

Join Date: Jun 2009

Location: Bay Area

Havent fucked with these in soooo long

GOOD times
April 5, 2010 @ 02:33 PM
Bamz_1

Post: 63

Join Date: Oct 2009

Location: UK

kool
April 14, 2010 @ 02:23 PM
Brosef

Post: 1248

Join Date: Feb 2008

How far are you on Exia? I copped 00 gundam Designer Ver. but im not touching it cause i have a lot of work and really no time to commit to it.


luckily my dog decide to jump up and fuck with the pieces so I said fuck it, and now I'm almost done with my Cheridum GNHW/R since I got an airbrush paintings way easier, and after that I need to paint my RX-78-2 OYW and I have an MK II titans coming in.
April 24, 2010 @ 06:24 AM
blake

Post: 140

Join Date: Jan 2009

Location: philly

Cool, post some WiPs on it. bring some life to this thread. I straight built my 00, just removed the nubs.
April 28, 2010 @ 11:35 AM
xxTKOxx

Post: 232

Join Date: Apr 2010

Location: San Francisco, CA

I collect Master Grade 1/100 kits. I usually only collect the Zaku-type kits. I would like to see Bandai come out with a 1/100 Hygog (Gundam 0080). I'm a little disappointed that they haven't really come out with new kits. They just seem to be taking the same molds and making little changes like clear pieces and crap. I still want to get the Zaku Cannon too. I'm pretty much into old school gundam (0080, 0083, 8th Team, etc.)
April 29, 2010 @ 03:54 PM
Brosef

Post: 1248

Join Date: Feb 2008

^ word everyone knows that UC is the shit, I mean I like all the AU stuff besides seed, and seed destiny. Most of the clear part stuff was just because it was the 30th Gunpla anniversary btw. I'll post a WiP on my RX-78-2 OYW instead of my cheridum, it got fucked up but I'm gonna finish it.
May 5, 2010 @ 01:38 AM
Runtao.Yang

Post: 29

Join Date: May 2010

my cousin have very good gundam collection!
May 6, 2010 @ 02:15 AM
xIiMTed

Post: 25

Join Date: May 2010

Can't seem to find any models anywhere D:
May 8, 2010 @ 09:21 AM
blake

Post: 140

Join Date: Jan 2009

Location: philly

yea they dont sell them here that much anymore. i remember when wing was on toonami i could just go to toys r us and buy them, but model kits back then werent as good as now. Go to a chinatown type area and you'll find some.
May 14, 2010 @ 09:08 AM
azrael0_0

Post: 27

Join Date: Feb 2010

Location: Manchester

very cool...
May 16, 2010 @ 07:00 PM
realignant

Post: 1639

Join Date: Jan 2007

May 21, 2010 @ 04:17 PM
ImperiusRex

Post: 693

Join Date: Sep 2007

Location: Houston TX, by way o...

Yo, waats the name of the Orange Gundam on the first page with the Broad Sword?

Please login first to reply.
Back To Top