Gundam Model Kits

January 26, 2009 @ 22:56:55
I wish I had the patience to do these tongueface
January 26, 2009 @ 23:16:14
just copped smokeyface
now i gotta wait for them to get here

HG 1/100 Exia


edit: apperantly stargazer is out of stock even though it says its in stock...

soo cheap too.

hobbywave.com FTW! flat rate shipping is just smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface
January 27, 2009 @ 01:46:21


Wow i think i will grab this on payday!
January 27, 2009 @ 01:52:12
that and both the astreas are on my list
January 27, 2009 @ 02:35:53
yea gundams really take time when ur doing pro modeling and not just putting it together then call it a day.
January 27, 2009 @ 17:06:27
found a real good site for Decals. they arn't official from bandai but they are way more detailed since the ones on the site are model specific and scale specific.

http://samueldecal.com/

help me pick guize


or
January 28, 2009 @ 00:21:15
this ones pretty dope
saw a completed one at a store before


im thinking bout getting this 1














thoughts?

&)&)&)
January 28, 2009 @ 00:25:19
Fully sized 1:1 Zaku is crazy but so is Jonas of LRG custom full size gundam its the same height as him lol
January 28, 2009 @ 00:42:47
...but so is Jonas of LRG custom full size gundam its the same height as him lol

That's a short ass gundam.
January 28, 2009 @ 09:57:08
wait.. they've built a 1:1 ZAKU!? thats gunna be fuckin taaaaaaaaaaaaaaalllll
January 29, 2009 @ 00:37:49
thyeve madea 1:1 rx 78 in japan

Pics or lies.
January 29, 2009 @ 01:05:36
January 29, 2009 @ 01:28:07
January 29, 2009 @ 04:33:15
http://www.dannychoo.com/adp/eng/1561/Gundam.html

OMFG.. look at the displays!
January 29, 2009 @ 13:10:59


Those things are so dope. Like all of them were ill. The person who built those things must be mad patient. The pic with the 2 gundams sitting on the couch was crazy lol,all of them were. Good looks on the link. It will be getting book marked.

I think im gonna by me a gundam just for the hell of it. I havent built one in years
January 30, 2009 @ 00:01:14
Hmm, I just wonder how hard, intricate, and time consuming it would take to actually make all the parts (though I'm almost sure machines make them).
January 30, 2009 @ 00:08:23
they start designing them like this


looks like clay or super dense styrofoam

This is just RIDICULOUS
January 30, 2009 @ 00:10:26
I did a Heavy Arms version of this


I'll clean it up and post the pictures tommorow
January 30, 2009 @ 00:45:12
Note to self:
Cawp Strike Noir and/or Astry Red Frame.
January 30, 2009 @ 15:07:30
anyone got info on this one?

January 31, 2009 @ 21:35:12
Hmm, the best pilots, imo:








IMO, the best out of all of these; Judau, Amuro, and Char


who are those last two pilots

and whats the name of their series
February 01, 2009 @ 20:01:52
Last two pilots are Kamille Bidan and Amuro Ray, who are in Gundam Zeta and Mobile Suit Gundam, respectively.
February 01, 2009 @ 21:20:09
and the best two pilots

are heeryo from gundam wing

dude was only 16,and could murk anyone from past gundams

also that masked guy from gundam wing,that peace craft dude

he is like second best
February 01, 2009 @ 23:30:45
^^lol not again
haha nvm i wont even start anymore XD

OMG cant wait for my 1/100 exia to come in tommorow! FUCKKKK. i just need some primer and paints and decaallz. FUCCKKZ
February 01, 2009 @ 23:41:30
and the best two pilots

are heeryo from gundam wing

dude was only 16,and could murk anyone from past gundams

also that masked guy from gundam wing,that peace craft dude

he is like second best

Wow...really???? Heero was neither an ace or a newtype. Simply put, he's a nooby pilot. Judau Ashta would murk him in a second.
February 02, 2009 @ 00:37:33
found a real good site for Decals. they arn't official from bandai but they are way more detailed since the ones on the site are model specific and scale specific.

http://samueldecal.com/

help me pick guize


So which one you end up getting? How much did shipping run?
February 02, 2009 @ 17:02:13
not sure if this was posted earlier, but check out the life size gundam in japan.

http://www.japan-toys.com/image/bdh/bdh-100-2.jpg

ok, maybe not life size, but like 5 ft tall... goes for a few g's.
February 02, 2009 @ 18:26:48
So which one you end up getting? How much did shipping run?


i didnt order because i figured its my first build so i wouldnt need to dish out alot on it.

AND HOLY SHIT GUYS. the 1/100 exia just came today, its MAD FUCKING INTIMIDATING. so many damn pieces, its ridiculous. and i dun haf paints smh looks like this will be a straight build with stickers. fuck i hate stickers. shits look so tacky with stickers.
February 04, 2009 @ 21:57:42
ok i r done. lul i was 2 days ago. the inking took a while. and for a straight build its not that bad, the stickers are.. not that bad and not that great






it was fun. some joinst were loose because of the poly caps. havent built a kit in a loooong time and bandai stepped their game up, the plastic isnt as soft and pliable like they used to be and this 1/100 can easily be called a Master Grade kit, only thing missing is the frame.
February 05, 2009 @ 00:22:52
HERRA CLEAN!!!! Good Job on the detail.

Heres one I did a long time ago. Its a HEARVY ARMS CUSTOM from the Endless Waltz.


Please login first to reply.
x