Haminal (awww)

November 30, 2008 @ 23:55:48

Inactive User



lol so cute.
December 01, 2008 @ 02:35:35
i can haz? =]
December 01, 2008 @ 22:26:36

Inactive User

lol im going to get a few of these
December 04, 2008 @ 20:40:45
Kewl, where to cop?
December 04, 2008 @ 21:10:42
Kewl, where to cop?


youre kiddin righ? lol cuz i was kiddin...
December 04, 2008 @ 22:48:11

Inactive User

smh mean
December 04, 2008 @ 22:56:45
they cuuuuuute

no joto
December 05, 2008 @ 10:09:58
~~~~
)o_o(
_____
December 15, 2008 @ 02:19:08
Anyone know where to get these? I wanna get one for the girlfriend.
December 15, 2008 @ 02:42:22
http://www.haminal.com/
she's mad legit, and a cutie too.
December 31, 2008 @ 19:23:18
They are going to be available at Urban Outfitters, Puzzle Zoo and a couple of other online sites. If you buy through the Haminal site, there is no online store set up yet, but you can send money via paypal and get your Haminal that way. (She usually throws in a pineapple slice and some goodies)
December 31, 2008 @ 19:37:31
wtf are you like a promoter of some shiat

haha
Please login first to reply.
x