Baseball Cards

September 28, 2008 @ 01:05:56 AM
Post: 1438
Join Date: Jan 2008
Location: serbia


who else collects?

hung 10 never surfed

October 16, 2008 @ 21:07:50 PM
Post: 178
Join Date: Oct 2008
Location: Pacific Ocean
nope.
October 23, 2008 @ 15:08:28 PM
Post: 405
Join Date: Sep 2008
Location: Clifton, NJ
I used to...
Now all I got is a small box with some in hard plastic sleeves. Dunno whats worth what anymore too.
October 23, 2008 @ 17:43:55 PM
Post: 1438
Join Date: Jan 2008
Location: serbia
post your collection

ima take some pics soon

hung 10 never surfed

October 23, 2008 @ 17:56:06 PM
Post: 3582
Join Date: Feb 2008
my 47 yr old dad, you nerd.

jus joshin, but seriously.. my dad.
October 26, 2008 @ 16:16:57 PM
Post: 1438
Join Date: Jan 2008
Location: serbia
haha
i guess my collection isnt that good
my best card is worth 95 cents

hung 10 never surfed

October 26, 2008 @ 22:18:42 PM
Post: 55
Join Date: Jan 2008
Location: Toronto
over production fucked the card game up. i think imma sell all of mine- prolly wont be able to buy more than a fitted!
October 28, 2008 @ 23:29:47 PM
Post: 342
Join Date: Jan 2007
Location: Minneapolis
you aint no collector until you get rusty kuntz card haha
October 29, 2008 @ 00:05:05 AM
Post: 631
Join Date: Jun 2008
I got two Hank Aaron cards..
Those worth anything now a days?
October 29, 2008 @ 01:22:31 AM
Post: 134
Join Date: Sep 2006
I have about 150 I need to sell. What's my best route?
October 29, 2008 @ 09:22:59 AM
Post: 1438
Join Date: Jan 2008
Location: serbia
ehh idk the local card shops are fucked up nowadays
if you want to sell to local shops sell Tampa Bay and Philly Cards

other than that maybe ebay?

hung 10 never surfed

October 29, 2008 @ 18:11:01 PM
Post: 631
Join Date: Jun 2008
Hank Aaron cards.
How much will they sell for?
October 29, 2008 @ 18:36:17 PM
Post: 134
Join Date: Sep 2006
ehh idk the local card shops are fucked up nowadays
if you want to sell to local shops sell Tampa Bay and Philly Cards

other than that maybe ebay?


Well I do have a few Mike Schmidt cards.

Is there some sort of online Beckett?
November 03, 2008 @ 17:10:11 PM
Post: 1438
Join Date: Jan 2008
Location: serbia
Hank Aaron cards.
How much will they sell for?


you have Hank Aaron cards?

Well I do have a few Mike Schmidt cards.

Is there some sort of online Beckett?


google your card

hung 10 never surfed

November 03, 2008 @ 18:05:58 PM
Post: 631
Join Date: Jun 2008
Yeah, I got two hank aaron cards..
I checked ebay, theyre not selling for much at all
November 07, 2008 @ 23:40:22 PM
Post: 1438
Join Date: Jan 2008
Location: serbia
haha
i would try a local card shop
when you sell you have to try to look confident
and when the owner doesn;t give price you like just walk out
ebay is a bad source to get prices on cards

hung 10 never surfed

November 11, 2008 @ 00:07:14 AM
Post: 976
Join Date: Oct 2008
Location: Chode Island
I have over 5000, will post pictures soon.
November 11, 2008 @ 02:50:15 AM
Post: 785
Join Date: Oct 2008
Location: MyHouse
I have about 700 cards basketball baseball, I need to sale, for weed. LOL
November 24, 2008 @ 12:46:05 PM
Post: 1438
Join Date: Jan 2008
Location: serbia
post your collections!
I had pics but my other comp just crashed and i lost them

hung 10 never surfed

February 17, 2009 @ 23:40:19 PM
Post: 1438
Join Date: Jan 2008
Location: serbia
doo ppooz

hung 10 never surfed

Please login first to reply.
x