Toy Pickups

December 02, 2008 @ 14:39:31
where did you get these from ?


www.kidrobot.com
December 14, 2008 @ 16:02:34
thoes Ben 10 figures are pretty legit..
December 14, 2008 @ 19:56:35

Inactive User

he already lost an arm and a leg
December 16, 2008 @ 04:19:28
This winters pepsi x bearbrick collab



Will get the rest 2morrow

www.nagoyayom.com

December 16, 2008 @ 09:30:09

Inactive User

^ sexy
December 16, 2008 @ 21:23:45
only 4 more to get



http://www.pepsi.co.jp/campaign/index.html

plus got these the other day for a friend


www.nagoyayom.com

December 17, 2008 @ 10:10:35
plus got these the other day for a friend

http://i196.photobucket.com/albums/aa219/yom_photos/IMG_5690.jpg


Hey Yom, you think you can hook me up with some of those keychains? blushing
December 17, 2008 @ 20:26:24
they are all sold out now

sorry blushing

www.nagoyayom.com

December 18, 2008 @ 11:49:09
Originally posted by Inactive User
he already lost an arm and a leg


hahahahah that always happens to me in padres games or any other place with retractable seats.
December 26, 2008 @ 03:31:48
got the 17s i wanted







and finished


www.nagoyayom.com

December 28, 2008 @ 00:24:44
this is nothing special,but this is my first collection.i got all of this within a week of buying and im pretty happy with what i got.but i will get more and different stuff soon...
December 30, 2008 @ 16:40:14

Inactive User

^ cool
January 01, 2009 @ 07:37:46
yea awesome touch...those Reach heads are at a good price right now...you can't beat it.
January 02, 2009 @ 16:43:45
^ cool

thanks

yea awesome touch...those Reach heads are at a good price right now...you can't beat it.

yea i know,i got them at the CHI KR store for 7.50 each,but only wished that i have bought more of them.
January 09, 2009 @ 17:53:54
i picked up three today
Darth Maul (Shirtless)
Darth Revan
Darth Vader ( Maskless)
January 12, 2009 @ 10:00:33


yup smokeyface
January 13, 2009 @ 06:22:15


down to Y320 in the sales blushing

www.nagoyayom.com

January 13, 2009 @ 14:42:02


down to Y320 in the sales blushing


APPLESEEED? Hella looks like one of the main characters.
January 13, 2009 @ 15:19:43
I can proxy
January 13, 2009 @ 15:20:43
I can hook someone up with a pack of those


pm me
January 13, 2009 @ 17:25:46
I can hook someone up with a pack of those


pm me


If you have a suncoast video around where you live they might have them. I remember seeing a set not too long ago. But they might be long gone by now.
January 13, 2009 @ 18:07:56
Originally posted by Inactive User
APPLESEEED? Hella looks like one of the main characters.


yep

its an HMV Japan exclusive launched with the film last year

www.nagoyayom.com

January 13, 2009 @ 22:01:27
yep

its an HMV Japan exclusive launched with the film last year


Nice I didn't know they realeased anything with Ex Machina
January 16, 2009 @ 20:45:23
January 16, 2009 @ 21:48:16
Whats the price on Mighty Muggs usually? I stop by Urban Outfitters to get some Munnys and i see Mighty Muggs for like 20 bucks ?)
January 17, 2009 @ 00:40:22


ooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh ddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmnnnnnnn

now thats my childhood right there lol

Action Force as it was known in the UK

Storm Shadow was the shit!

www.nagoyayom.com

January 17, 2009 @ 03:56:56
they are about 11 bucks. target has them for 9 right now
January 17, 2009 @ 14:11:32


yup smokeyface


nice,i was going to pick up one of those but all they had was the black version.
January 17, 2009 @ 22:10:18
nice,i was going to pick up one of those but all they had was the black version.



well they are restocking soon at myplasticheart....you may wanna stay ontop of it, my gf saw them and ordered one for me, sold out in a day and a half. not as fast as some of the limited 8'' Dunny's...but its a piece worthy being in any collection.....


now to find a cage for the fucker....
February 02, 2009 @ 00:11:33
not mine unfortunately smh

my mate picked these up when he was back in the UK

the shop wanted

www.nagoyayom.com

Please login first to reply.
x