Tyler, the Creator

Jun 27, 2011 @ 08:33
Tyler, the Creator by The Other Guy



enjoy!
Jun 27, 2011 @ 12:58
This is dope. Surprised there aren't more of these....kinda glad they're not actually lol.

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

Jun 27, 2011 @ 19:13
That's pretty sick how much they going for?
Jun 28, 2011 @ 00:18
its a custom not a production peice
Jun 28, 2011 @ 03:40
its going for $70

http://illestxvillian.tumblr.com/

Jun 28, 2011 @ 07:17
Thats pretty sick. Goodwork
Jun 28, 2011 @ 14:10
haha pretty dope
Jun 28, 2011 @ 21:17
its going for $70


yessir!

...and thank you all for the comments!
Jun 30, 2011 @ 05:07
I want one. Where can i buy it?&)
Jul 01, 2011 @ 05:42
Sooo tight
Jul 04, 2011 @ 21:31
Fuckin' dope bruh.
Jul 04, 2011 @ 22:39
so dope 5 inch munny?

washpahpin.com

Jul 06, 2011 @ 08:13
yes, it's on a Mini Munny (4")
Jul 06, 2011 @ 23:33
fuck tyler, i'd buy a dead pony instead !!!
Jul 07, 2011 @ 01:37
This is pretty good. Socks are a tad sloppy though.
Jul 09, 2011 @ 02:44
name tag is def. swag.
Jul 24, 2011 @ 05:07
dope
Aug 02, 2011 @ 18:32
Thats dope
Aug 14, 2011 @ 18:55
VERY nice.

www.shop-premium.com

Aug 16, 2011 @ 19:23
haha this is dope
Sep 04, 2011 @ 20:30
brilliant!
Sep 04, 2011 @ 20:30
have you done any more?
Sep 05, 2011 @ 01:18
you got a talent for this!
Sep 12, 2011 @ 04:16
Only going for $70? But i thought anything related to Tyler was at least $300 in resell value? blushingblushingblushing
Sep 12, 2011 @ 04:17
Aside from the sarcasm, good work.
Sep 12, 2011 @ 06:44
Damn. Just had a look at all your other pieces.
DOPE!
Sep 14, 2011 @ 19:18
lmao
Sep 14, 2011 @ 19:52
lmao


HEH! That's cute.

Looking for a Diamond Supply Co. x Soul Assassins Snapback in white.

Sep 16, 2011 @ 04:10
Insane creativity.
Sep 17, 2011 @ 03:09
Cool idea for a custom!
Please login first to reply.
HYPECHAT 0