May 19, 2011 @ 11:06 AM
frogbog

Post: 30

Join Date: May 2011

These were pretty hard to come by in Norway when they first came out, and often cost close to 20 bucks. I still had a few, but made my own "fingerdecks" in woodworking class as well.
May 22, 2011 @ 12:58 PM
PandoCalrissian

Post: 1158

Join Date: May 2011

Location: Vista, CA

i fucking sucked wiht techdecks and my brothers were all pro and shit but now im all tall and sexy and theyre fat and hairy so i think i win haha >sad

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

May 23, 2011 @ 03:50 PM
Trollinator

Post: 5030

Join Date: Jun 2010

Location: Location


I want to see the world burn

May 26, 2011 @ 02:59 PM
YK-

Post: 279

Join Date: May 2011

Location: Philadelphia.

I used to get those things taken from me at school all of the goddamn time. Come to think about it, I don't even know if I got the majority returned to me..


Son of a bitch.
May 27, 2011 @ 05:40 PM
Decy

Post: 38

Join Date: May 2011

shit, I used to use this at work when I was on the phones, if I was chatting to someidiot I would start using the desk as a skatepark, would have a ruler sellotaped to the table as a grind spot, would use folders as kicker ramps.

got to a point where I was almost getting an underflip down
May 28, 2011 @ 12:28 AM
mr mcgibblets

Post: 2179

Join Date: Nov 2010

www.youtube.com/watch?v=M8wUuRwr6l0
cool


pretty good vid but i can do all that stuff except for the backside flip.i wish they wouldve shown how to do frontside flips like that(flipping instead of folding).and kid skating the ruler step your game up and use a stapler.
May 28, 2011 @ 05:37 AM
Decy

Post: 38

Join Date: May 2011

I did have a stapler set up next to the ruler as well, just to get those grind to grinds, you could also use thin card folders and put them into an in-tray and create a kind of half pipe
June 3, 2011 @ 11:41 PM
jkatakoon

Post: 183

Join Date: Dec 2007

My teachers used to confiscate these from me back in middle school.. Lmfao.
June 5, 2011 @ 09:56 PM
Ianopolis

Post: 457

Join Date: Jan 2011

Location: Bay Area 510

never really learned how to use one of these
June 8, 2011 @ 09:45 PM
bennettc

Post: 4

Join Date: Jun 2011

Wow, you have a collection there. I remember when I used to play this mini skateboards when I was in forth grade. I made my own mini skate park at home and I really enjoyed it. This has got to be one of my frustrations, be a pro skateboarder as my "career" was outright stopped with a foot injury I suffered when I was still starting out. The doctor, or I guess my mom through the doctor, said that this could happen again and I could very well just stop now and save myself from further damage.
September 3, 2011 @ 08:41 PM
paulgriffin119

Post: 58

Join Date: Apr 2010

lol, I remember kids in elementary school with these and carrying around those little skrewdrivers
September 19, 2011 @ 03:23 PM
Slim2010

Post: 58

Join Date: Sep 2011

Location: Where ever you are.....

lol, I remember kids in elementary school with these and carrying around those little skrewdrivers


Haven't seen one of these in real life since 8th grade hahaha
September 19, 2011 @ 04:02 PM
SNAKE$

Post: 34

Join Date: Sep 2011

Location: Toronto,ON

hahaha, I used to love these things back in elementary. My friends and I used to build miniature skateparks/halfpipes after school. lmao good times.

http://www.snakesandsinners.com http://www.montesanoart.com

September 20, 2011 @ 12:29 AM

Inactive

im the master at this
November 8, 2011 @ 03:31 AM
Strict9

Post: 1581

Join Date: Jan 2010

Location: Florida

If anyone is looking to buy some I have some for sale for cheap... PM me for pics

.

November 11, 2011 @ 01:44 PM
++Phil

Post: 976

Join Date: Jan 2007

Location: CA all day

fuckin' Impossibles were my favorite, I remember the firs time it wrapped around my little 5th grade finger
November 21, 2011 @ 10:18 PM
rexpharaoh

suspended

Post: 18

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

haha i remember getting the little rails and mini ramps and just fucking shredding

http://alteredminds604.com/

November 25, 2011 @ 10:13 PM
ibex

Post: 36

Join Date: Nov 2011

Location: Washington

After seeing this I wanted to go buy some, Toys R Us was all sold out, shit was cray at 9 last night. Went to Target and bought one today.

karmaloop rep code - ibex20

April 1, 2012 @ 09:11 AM
itspremedoe

Post: 139

Join Date: Mar 2012

Location: LA

WOW did I fuck with this shit. I didn't even do any tricks, I just copped em all strictly to collect all the decks I liked.

Save money on Karmaloop and PLNDR by using my repcode: easymoney55


Please login first to reply.
Back To Top