May 8, 2010 @ 02:34 AM
alberto1989

Post: 1411

Join Date: Mar 2007

Location: Portland

This bitch is fucking stupid
www.youtube.com/watch?v=FDVLmRICH2w&feature=player_embedded





fml didn't realize i posted this in the toys section

mods please move to electronics
May 8, 2010 @ 02:59 AM
essej

Post: 320

Join Date: Jan 2010

Location: 425

May 8, 2010 @ 07:48 AM
C_Augustus_O

Post: 3638

Join Date: Jan 2009

Location: CT

i remember watching that episode and was laughing the whole time

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

May 9, 2010 @ 09:15 PM
STI Guy

Post: 4516

Join Date: Jan 2007

Location: nyc

hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaahhahahhahhahhahhahhhahhahahhahahaahha.
May 9, 2010 @ 09:27 PM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

damn, did not know rent a center charges rape like that, i just figured she was making a false claim.

you must be fuckin retarded to drop that much on a godamn playstation.

Melo Gang All Day

May 9, 2010 @ 09:45 PM
nostalgia

Post: 2805

Join Date: Jun 2009

Location: atlanta

lol @ her thumb nail, shit is loooong
May 9, 2010 @ 10:08 PM
Alan_Watts

Post: 2022

Join Date: May 2008

Location: dc/boston

She makes 20 mill a year
May 9, 2010 @ 10:15 PM
bullets

Post: 346

Join Date: Jan 2009

Location: Virginia

who the fuck buys a PS3 at rentacenter?!?!
May 9, 2010 @ 10:33 PM
unknown force.

Post: 3969

Join Date: Nov 2007

Location: san diego

that can't be real. no one can be that RETARDED to pay that much for a ps3
May 9, 2010 @ 10:50 PM
STI Guy

Post: 4516

Join Date: Jan 2007

Location: nyc

^ummm... look who we're talking about.
May 10, 2010 @ 01:10 AM
illy

Post: 1969

Join Date: Aug 2006

Location: sandiegocaliforniaba...

lmao. her nails are the best part.
May 10, 2010 @ 02:20 PM
Spankbank

Post: 3915

Join Date: Sep 2008

Location: Crooklyn

I died watching this, oh goddddddddddd. I still think these Judge shows are all fake, but man...this one takes the cake. I lol'd so hard when she was like 2500 for a playstation 3, and the guard took a step back, lmaoooooo
May 22, 2010 @ 10:22 AM
lastpun

Post: 15

Join Date: May 2010

that bullshit
May 24, 2010 @ 03:11 PM
Clutch

Post: 87

Join Date: Oct 2007

Location: SoCal

lolz
May 24, 2010 @ 05:50 PM
haseown

Post: 60

Join Date: Feb 2010

Location: west sacramento

i used to repo for rent a center .. fools would pay like 2 grand into a couch then not make like the last payments and loose it all .. that place was messed up
May 25, 2010 @ 10:27 PM
haseown

Post: 60

Join Date: Feb 2010

Location: west sacramento

yeah pay like 2 payments then ghost
May 26, 2010 @ 12:51 AM
K [X] Z I

Post: 289

Join Date: Apr 2010

I love that enthusiastic personality shes got LOL!
May 26, 2010 @ 11:49 AM
Phlipstar

Post: 1824

Join Date: Mar 2006

Location: Illmatic, Track 2

13 payments on a ps3? The fack!? I couldn't even fathom the payment plan on a car let a lone a home.
May 27, 2010 @ 12:07 AM
Forsaken

Post: 448

Join Date: May 2010

Location: Chicago, IL

She could have just saved 2 of those monthly payments and bought one from BestBuy... I like her thumb nail it's dope. [/sarcasm]
July 11, 2010 @ 11:07 PM
kuksoo

Post: 29

Join Date: Jul 2010

^ this
July 15, 2010 @ 11:16 AM
Tropical Geek

Post: 30

Join Date: Jun 2009

Location: NYC

Thats sad over $2000 for something that costed $400. Rent a center sounds like the perfect business to open if your making that kind of profit lol.
July 15, 2010 @ 11:27 AM
trevxv3

Post: 1826

Join Date: May 2010

Location: SoCal

I saw the title to this thread and I thought that this bitch was gunna be gold-plated or have some serious ice... then I saw judge judy and I was like helzzz naw haha

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

July 15, 2010 @ 02:34 PM
Sneaktip

Post: 26

Join Date: Jul 2010

sick but wtf
July 15, 2010 @ 07:17 PM
N.O. 4 life

Post: 241

Join Date: Jan 2008

I saw the title to this thread and I thought that this bitch was gunna be gold-plated or have some serious ice... then I saw judge judy and I was like helzzz naw haha


lmao...i swear i was lookin for pharrell and his gold plated bullshit
July 17, 2010 @ 02:39 PM
BonBonBum

Post: 42

Join Date: Jul 2010

Lmaoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Well Being ...

July 17, 2010 @ 04:49 PM
dashaandsafin

Post: 16

Join Date: Jul 2010

Hahhahhahhaa
July 25, 2010 @ 02:08 PM
northwest

Post: 4034

Join Date: Jul 2006

Location: Seattle, WA

I saw the title to this thread and I thought that this bitch was gunna be gold-plated or have some serious ice... then I saw judge judy and I was like helzzz naw haha


.
August 18, 2010 @ 05:58 PM
Shingo

Post: 124

Join Date: Dec 2007

Location: Hawaii

That's the good shit right there

S.F.S. - VRT - Infest - RealRunners - HH - Dayuum - CXH

August 19, 2010 @ 07:38 PM
SantaDuJuan

Post: 740

Join Date: Mar 2008

Location: Brooklyn

I saw the title to this thread and I thought that this bitch was gunna be gold-plated or have some serious ice... then I saw judge judy and I was like helzzz naw haha


Oui
September 11, 2010 @ 02:03 PM
Mister T

Post: 65

Join Date: Jul 2010

Just crazy ahhahaah

Please login first to reply.
Back To Top