300+ New Sale Items (Up to 80% Off Selected Brands)
April 17, 2008 @ 07:03 PM
prolifick21

Post: 550

Join Date: Nov 2007

Location: N Y C // WORLD

My parents and I in san fran for the rest of the week, what are some good stores for denim?? i know their must be some.
April 17, 2008 @ 07:07 PM
1000lbs

Post: 218

Join Date: Dec 2007

selfedge.com
amrag.com
April 17, 2008 @ 07:21 PM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9648

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

selfedge.com has a shop in the city.. go give them a visit

Forum Administrator • @DREWKKAKE

April 17, 2008 @ 07:38 PM
WadeFromPhilly

Post: 588

Join Date: Jan 2007

Location: East of Chi-town

SelfEdge ftw!!!
April 17, 2008 @ 07:44 PM
kiya

Post: 1011

Join Date: Feb 2006

Location: san francisco

April 17, 2008 @ 07:51 PM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9648

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

ahhh kiya im going into the city to try on some even stevens next time i get a chance

Forum Administrator • @DREWKKAKE

April 17, 2008 @ 08:40 PM
Beez

Post: 3724

Join Date: Sep 2006

Location: Bay Area, CA

selfedge is on valencia and 19th? it's in the mission district. but yeah selfedge FTW

twitter @brandohnn findme. injc*

April 18, 2008 @ 01:18 AM
kiya

Post: 1011

Join Date: Feb 2006

Location: san francisco

selfedge is on valencia and 19th? it's in the mission district. but yeah selfedge FTW


Valencia @ 18th:
http://www.selfedge.com/how_to_find_us.php
April 18, 2008 @ 02:15 AM
prolifick21

Post: 550

Join Date: Nov 2007

Location: N Y C // WORLD

alright good lookin.... anyone know places that sell APCs? im going to try and convince the parents to get me a pair as early b-day gift? im lookin at the new cures should i size up 1? cuz i dont like my skin tight but still fitted, like Slim-Straight 514ish
April 18, 2008 @ 02:52 AM
iDANYO

Post: 6323

Join Date: Sep 2006

Location: 510,Bay Area

alright good lookin.... anyone know places that sell APCs? im going to try and convince the parents to get me a pair as early b-day gift? im lookin at the new cures should i size up 1? cuz i dont like my skin tight but still fitted, like Slim-Straight 514ish


ROFL @ APCs being at SE.
April 18, 2008 @ 03:06 AM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9648

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

lol. i want to go to SE to try on some noodz.

all the SE collabos are a bit pricey for me at the moment.

but as for the kid who asked about apcs, im trying to choose between new cures or even stevens.

try on the even stevens

Forum Administrator • @DREWKKAKE

April 18, 2008 @ 03:15 AM
DUNCAN99

Post: 973

Join Date: May 2007

Location: Netherlands

nudies are so expensive in the us lol
April 18, 2008 @ 03:34 AM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9648

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

lol... yeah that 180 is so much compared to a pair of SExFH

180 isnt alot in the denim world, im chep and settling for it though haha

Forum Administrator • @DREWKKAKE

April 18, 2008 @ 04:52 AM
DUNCAN99

Post: 973

Join Date: May 2007

Location: Netherlands

just saying they like 90 in random stores here. i'd wait and invest a bit more
April 18, 2008 @ 04:25 PM
Beez

Post: 3724

Join Date: Sep 2006

Location: Bay Area, CA

Valencia @ 18th:
http://www.selfedge.com/how_to_find_us.php


close enough. i didn't use the site to get the easy answer. off toppp.

anyways wsup with self edge doing all these collabs?

twitter @brandohnn findme. injc*


Please login first to reply.
Back To Top