The Official Nudies Thread

Jul 24, 2009 @ 23:05
dude your pics are tripping me out

your torso looks black but your feet are whiter than mine


lmaoooo
Jul 24, 2009 @ 23:14
Do you sag soap?
Jul 25, 2009 @ 04:04
ryan do you have your fit pics?

i can't seem to find them
Jul 25, 2009 @ 04:10
Do you sag soap?



yeah moderately

just to keep proportions
Jul 25, 2009 @ 08:13
yeah moderately

just to keep proportions


Ah right just wondering cause my thin finns look like shit when i sag haha
Jul 25, 2009 @ 16:29
damnit shun i finally decided to get a.p.c. over nudie but your sexy jawnz made me indecisive again smh
Jul 26, 2009 @ 03:40
I've tried on the SJDJ, they were nice but I was looking for something skinnier. Then I tried on the TFDS. They were tight as hell when I first tried em on, but I was told they stretch a lot. They do, but weren't much my style after 2 months. I could hardly move my legs in them, but if anyone's willing to take em off my hands, $110 obo, pm me for details/pics (i can't post links/pics so i'll AIM you?)
Jul 26, 2009 @ 04:16
anyone here wear the tight long johns?
cos mines fit perfect when i first bought them, but now they are LOOOSE AS FUUUUUDGE, and i feel like i've alrdy done too many soaks. anyone care to shed some light on how to make em tighter w.out excessive soaks?
Jul 26, 2009 @ 12:17
ling, you could always bring them to a tailor so that they can tailor the jawnz to the way you want em. It isn't that expensive either.
Jul 27, 2009 @ 00:57
sorry. D: The white stitching is fuckin' sick and i love it, but it is a tad flashy for me, so when these jeans are hella hella worn out, i'll probably take the stitching out so it'll just be blue there.


nooooooooooooo dont take it out!!!!
Jul 27, 2009 @ 13:14
ling, you could always bring them to a tailor so that they can tailor the jawnz to the way you want em. It isn't that expensive either.

but they're alrdy on 4 months, idk if it's worth the work.
Jul 28, 2009 @ 00:09
does anyone have measurements comparing levi 514s to slim jims?
and 511s to grim tims?
Jul 28, 2009 @ 01:04
nooooooooooooo dont take it out!!!!

I took the stitching off my Nudie's and I love the way it looks now.
Jul 28, 2009 @ 14:36
Do they still make Slim Jim Dry Blacks? I don't see them on the Nudies site anymore and they don't have em at my local store. Talkin about these ones of course:

Jul 28, 2009 @ 15:28

Jul 28, 2009 @ 15:57
Fix that stacking. Looks sloppy
Jul 28, 2009 @ 17:28
Do they still make Slim Jim Dry Blacks? I don't see them on the Nudies site anymore and they don't have em at my local store. Talkin about these ones of course:


i have a pair of vnds sjdb sz 29 for sale if your interested smokeyface
Jul 28, 2009 @ 17:59
Originally posted by Inactive User
Fix that stacking. Looks sloppy


yeah, i just got them and decided to put a fit pic
Jul 28, 2009 @ 18:42
Do they still make Slim Jim Dry Blacks? I don't see them on the Nudies site anymore and they don't have em at my local store. Talkin about these ones of course

nudies discontinued them. =/ pretty bummed myself as i was gonna pick up a pair as well.

and nice fit on those andy. lookin good.
Jul 29, 2009 @ 04:16
Hey HB.

I've been wearing my Nudie Thin Finn Dry Stretch (28X34) for 6 days now.

Practically living in them.

It's stretched out nicely all around except the waist, it's gone about I would say they have stretched an inch since I first got them, but how do I stretch it even more?

I remember something about dipping the waist in water but does that really help? ?)
Jul 29, 2009 @ 06:25
^if youre wearing a belt, stop wearin one. if youre not wearing a belt, then you can try just spraying the inside of the waistband with water and try to stretch it that way... or you can do as you just said too.

but imho i think you should just wear it for about 3 weeks and the stretching should be done.

gl =]
Jul 29, 2009 @ 12:55
whats the difference between the sjdj and sjdb? like for when youre wearing them not just how theyre made.
Jul 29, 2009 @ 13:54
Do they still make Slim Jim Dry Blacks? I don't see them on the Nudies site anymore and they don't have em at my local store. Talkin about these ones of course:


are these the ones you're talkin bout?

http://www.atticonlineshop.com/Nudie-Jeans--Slim-Jim-Dry-Black-Coated-34-inseam-_p_5273.html
Jul 29, 2009 @ 15:18
Hey HB.

I've been wearing my Nudie Thin Finn Dry Stretch (28X34) for 6 days now.

Practically living in them.

It's stretched out nicely all around except the waist, it's gone about I would say they have stretched an inch since I first got them, but how do I stretch it even more?

I remember something about dipping the waist in water but does that really help? ?)


keep wearing them

sleep in them if you must
Jul 30, 2009 @ 01:35
aye datruth... if youre a 33 or a 34 in sj's...go to tobi's and they have a 33/34 and a 34/34 sjdb. oh and according to the coupon thread, use ENDLESS30 for 30% off

are these the ones you're talkin bout?


actually those are the dry black coated. theyll get shiny after wear from the wax. these are the ones hes talking about... ok nvm cant post links yet i guess.

go to tobi's...
Jul 30, 2009 @ 17:55
Hey doods, for anyone who has the dry black should i get 28 or 29? I wear a 28 in the dbc. I tried the 29 in the db, but the waist was really easy to zip up, but I liked the fit through the thigh. Dunno if I should get 28 though smh
Jul 31, 2009 @ 11:28
Hey doods, for anyone who has the dry black should i get 28 or 29? I wear a 28 in the dbc. I tried the 29 in the db, but the waist was really easy to zip up, but I liked the fit through the thigh. Dunno if I should get 28 though smh


try on a 28 then?
Aug 01, 2009 @ 03:50
aye datruth... if youre a 33 or a 34 in sj's...go to tobi's and they have a 33/34 and a 34/34 sjdb. oh and according to the coupon thread, use ENDLESS30 for 30% off


actually those are the dry black coated. theyll get shiny after wear from the wax. these are the ones hes talking about... ok nvm cant post links yet i guess.

go to tobi's...


Thanks... Couldn't find em on that site though
Aug 01, 2009 @ 10:30
ive just bought a pair of sjdj off t'bay, quite broken in but look class
Aug 01, 2009 @ 11:15
FIRST BACK SHOT OF MY JEANS

comment fit plx thx


those are thin finns correct?

I'm about to order a pair off cultizm
Please login first to reply.
HYPECHAT 0