InJJSAHeca

April 01, 2010 @ 17:48:21 PM
Post: 4497
Join Date: Feb 2009
Self edge just restocked on Imps... Stuff is going quick though! They also have SEXI08 in indigo and black!
April 01, 2010 @ 23:34:09 PM
Post: 5
Join Date: Mar 2010
anybody selling sz29 indigo dukes? lol
April 02, 2010 @ 11:57:54 AM
Post: 629
Join Date: Jul 2008
sz30 dukes, not for sale though


April 04, 2010 @ 16:12:23 PM
Post: 1589
Join Date: Aug 2008
Location: DC
Nice, I'm thinking about gettin sum imperial dukes sometime soon, the fading on these are crazy.
How long have you had stukovx?
Btw, how often do es self edge restock? No more 29's in stock smh
April 05, 2010 @ 12:26:50 PM
Post: 5
Join Date: Mar 2010
anybody else here working on black dukes? theyre pretty hard to fade lol
April 09, 2010 @ 05:45:18 AM
Post: 42
Join Date: Feb 2010
So like if the black dukes have a wash theyre pretty much done? I'm thinking bout gettin some.
April 09, 2010 @ 19:41:18 PM
Post: 179
Join Date: Sep 2008
I'm on a black duke mission as we speak, mite post some pics soon, not much evo too see tho
April 09, 2010 @ 22:29:33 PM
Post: 5
Join Date: Mar 2010
how long have u been working on them? i bought mine months ago but i never wear it lol
April 15, 2010 @ 21:01:51 PM
Post: 213
Join Date: Mar 2010
i've always loved the way imperials fade but the huge back pockets just throw me off
April 16, 2010 @ 09:26:38 AM
Post: 199
Join Date: Jun 2009
After a day of wear:






i think they looks great. how you sized on em? and where you bought them?
April 16, 2010 @ 14:05:17 PM
Post: 1834
Join Date: Nov 2007
Location: Brooklyn, NY
Thanks man. Sized down 1, bought at Self Edge NY.
April 22, 2010 @ 23:35:27 PM
Post: 677
Join Date: Jul 2009
Location: San Jose
I'm allowed to try on the jawns at selfedge right to see how they look and all that and don't have to buy them right?

i have AWKARD ass legs and wanna see the true fit of imperial duke true before. im around 5'10, thats a 32 or 34 taper?
April 22, 2010 @ 23:40:16 PM
Post: 1565
Join Date: Jun 2009
theres an unwritten rule at self edge: touch the item, buy the item
April 23, 2010 @ 12:23:01 PM
Post: 1602
Join Date: Mar 2008
Location: Winter Park, FL
It's just like any other retail store. You're not being forced to buy the item, even after trying it on.

Not sure if you were being serious with a question like that though.
April 24, 2010 @ 12:48:04 PM
Post: 253
Join Date: Mar 2009
Location: Coquitlam Bee Cee
Is it just me, or does Imperial not Chainstich there hem's
April 25, 2010 @ 02:21:05 AM
Post: 61
Join Date: Feb 2008
ur right, they dont
April 25, 2010 @ 04:14:30 AM
Post: 677
Join Date: Jul 2009
Location: San Jose
Damn I think black dukes are sooo sexy.. saved up forever fer em. but i have alot of black clothing/black shoes that i'd look weird.
going with blue dukes then. =( not that none of you care, venting
April 25, 2010 @ 16:18:32 PM
Post: 1082
Join Date: Mar 2008
Location: TEXAS!
Nothing wrong with wearing Indigo jeans with black clothes, imo. Just buy them, du.
April 25, 2010 @ 17:25:52 PM
Post: 4073
Join Date: Jan 2009
Location: Illinois
Lol there is nothing wrong wearing black clothes with indigo denim. I do it all the time.
April 26, 2010 @ 01:07:56 AM
Post: 1678
Join Date: Jan 2009
i agree

but wasn't screw the hype saying he didn't want black denim with black shoes and clothes so he went with indigo instead?
April 26, 2010 @ 08:41:21 AM
Post: 4073
Join Date: Jan 2009
Location: Illinois
Oh haha, I guess I read it wrong. Yes, he said that it would look weird if he went all black.
But I disagree, I honestly think black shoes, denim, & shirt would look dope. All Blacked Out!
April 27, 2010 @ 00:14:40 AM
Post: 59
Join Date: Apr 2007
anyone got pics of black shearers? ive been wearin mine for about 2 months and i got nothin.
April 27, 2010 @ 01:09:57 AM
Post: 5
Join Date: Mar 2010
guys, dukes or flat head f310s?

and does anyone know when selfedge is restocking on blue dukes?!
April 27, 2010 @ 02:51:48 AM
Post: 677
Join Date: Jul 2009
Location: San Jose
Blue Dukes aren't as dark indigo as some nudies can be or APCs huh? It's more of a dark blue, and fades to normal blue over time?

@william, other way around man!
@puregenrious, haha, naw it'd look weird. for me anyways.
@foldingsocks, it's black black takes twice as long i heard... i think i got a pic hold on lemme upload.
EDIT: Nvm they black sexi08s. mah bad
May 05, 2010 @ 14:54:44 PM
Post: 231
Join Date: Aug 2008
My imperial dukes size 28 worn for about 8.5 months? Had to wash these back in January because an asshat thought itd be funny to spray me with a fire extinguisher. Ridiculous crotch rip recently.





May 05, 2010 @ 14:57:19 PM
Post: 213
Join Date: Aug 2008
Man those are sick! Love the contrast on them, too bad you had to wash.
May 05, 2010 @ 15:03:59 PM
Post: 737
Join Date: Jul 2009
besides the crotch rip those look GREAT phoenix
May 05, 2010 @ 15:32:07 PM
Post: 627
Join Date: Feb 2006
Location: Maryland
Random shot of the day:

SExI04 - 26 months or so
SExI08 - 4 months i think

May 05, 2010 @ 15:39:54 PM
Post: 737
Join Date: Jul 2009
FFF smokeyface
im gonna post my dukes when i get 25 posts
May 06, 2010 @ 01:05:11 AM
Post: 3
Join Date: May 2010
I like the denim jeans.Imperial Denim is the essential revert to the traditional denim aesthetic.Denim is a market that has been totally revolutionized since its origins as a work wear garment. For better or worse, the old techniques and values have been lost, with all but a few artisans still interested in the old ways. Imperial Brand Clothing is committed to returning to a traditional denim aesthetic.
Please login first to reply.
x