Evolution of Denim

Jul 06, 2011 @ 16:00

Jul 06, 2011 @ 16:25
holy fuck&)
Jul 07, 2011 @ 00:18
&)&)&)&) skulls?
Jul 07, 2011 @ 00:40
i looked at my APC's folded up today and thought they were my saddlemans

pics soon
Jul 07, 2011 @ 02:31
yes skulls. possibly one of the best i've seen.
Jul 07, 2011 @ 08:44
Water does wonders to good quality jeans.
Jul 07, 2011 @ 13:11
smhlol im afraid of washing or even soaking my jeans.. their falling apart already
Jul 07, 2011 @ 17:45
... that would help them.
Jul 07, 2011 @ 22:15
excuse the ipod pics -_- also i didnt alter the pics, just crappy camera

top: Samurai s710xx (10 months / 1 wash)

bottom: Naked & Famous Deep Indigo Weird Guy (1.5 years / 3 washes) they look super bright cus i just recently washed them good





Jul 08, 2011 @ 03:14
hoooolyyy shit! those are beautiful, nice work man!
Jul 09, 2011 @ 02:32
^both of them are awesome &)

X

Jul 09, 2011 @ 07:05
fucking epic!

jacobskoglund.com

Jul 09, 2011 @ 12:16



Jul 09, 2011 @ 17:42
^ look sick! and you know they're clean since they're cheeps ;)
Jul 09, 2011 @ 18:21
^ I agree, those look really good ^^
Jul 09, 2011 @ 18:54
those are actually my wifes... warehouse sufu660 that i wore a little and then got fat and they didnt fit me. so shes worn them for a few years now.
Jul 10, 2011 @ 20:40
some great stuff lately.
probably the best pair of n&f deep indigos i've ever seen from that dude with the 710s.

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Jul 11, 2011 @ 20:15
wow that's great that you were able to fit your wife's denim. very nice.
Jul 11, 2011 @ 20:48
lol he tryna roast
Jul 13, 2011 @ 13:39



I honestly spent about 30 minutes looking back through this thread to find this post.
I LOVE THESE.
Jul 14, 2011 @ 13:35
^those do look nice.
got info on them? # of washes?

X

Jul 14, 2011 @ 15:11
^^ too many washes mane
Jul 14, 2011 @ 20:55
u should wash ur raw denim 1-2 a year basically every 3-6 month
Jul 14, 2011 @ 21:11
Shut the fuck up talking about how many washes you should do, wash when you fucking want to idiot. I wore them for about 1.5 years total. Probably 2-3 soaks and 3-5 washes.
Jul 14, 2011 @ 21:47
Shut the fuck up talking about how many washes you should do, wash when you fucking want to idiot. I wore them for about 1.5 years total. Probably 2-3 soaks and 3-5 washes.


What kind of Levis are they?
Jul 14, 2011 @ 22:09
What kind of Levis are they?


Indigo 501 STF's.
Jul 15, 2011 @ 22:20
great process everyone.... summer helps with those fades, although you'll be sweating balls tongueface
Jul 16, 2011 @ 13:56
great process everyone.... summer helps with those fades, although you'll be sweating balls tongueface


haha so true tongueface
Jul 16, 2011 @ 16:22
X-post from the Unbranded thread:
Skinnies, 13 months, 3 cold machine washes, no soaks.


Jul 17, 2011 @ 15:54
lol exactly what i was thinking.

"pics came out dark.. but color is accurate..."


lol wut


color =/= tone
Please login first to reply.