Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
September 27, 2010 @ 12:23 AM
hentai

Post: 4743

Join Date: Jan 2009

Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

The Skulls look good nonetheless, y'all need to calm your dicks.

http://hentaiwarlord.tumblr.com http://instagram.com/hentaiwarlord

September 28, 2010 @ 01:39 AM
SHOGUNATE

Post: 555

Join Date: Jul 2009

"hey don't you have a dslr?"
"yeah why?"
"well as you know i have skulls, and they are coming along quite nicely, the whiskers are really sick"
"o that is cool, so you want me to takes some pics of them?"
"yeah, i don't have a nice cam so i thought you could do it"
...
"hey i brought the camera"
"o cool, so how should we do this?"
"how about you lie down on the bed, and then lift your shirt up, so you can really show off those great fades"
"like this?"
"yeah that looks great, so now just like turn over, and all get the honeycombs and pocket fades"
"like this?"
"o yeah that is really cool, people are going to give you mad props in the evolution of denim thread"
"swag"
"one last idea, why dont you stick you butt up and all get a detail pic, so people really can see the nice pocket fades"
"great idea"
"ok were done here, all just post them on hypebeast and then we can read all the great complements you get"



shut the fuck up
September 28, 2010 @ 01:43 AM
Guapamole

Post: 3956

Join Date: Jan 2009

i was too high to notice how gay it was lol

niga you gay
September 28, 2010 @ 12:54 PM

Inactive

Ok, that's enough. It was slightly funny. Let's continue with evo pics/discussion.
September 29, 2010 @ 06:52 PM
halisray

Post: 56

Join Date: Sep 2010

nice!!! can't wait until my denim evolves smile
September 29, 2010 @ 07:11 PM
jimmillion

Post: 272

Join Date: Aug 2010

Location: The WhiteNorth

nice!!! can't wait until my denim evolves smile



me too, can't wait until mine evolves into a Charizard



all jokes aside. Welcome to the forums halisray, glad to have you part of the community.
September 29, 2010 @ 09:29 PM
Max S v2

Post: 618

Join Date: Aug 2010

where can you buy the deep indigo?i cant find it anymore
September 29, 2010 @ 10:38 PM
jimmillion

Post: 272

Join Date: Aug 2010

Location: The WhiteNorth

^^ I think yours are the first weird guys that have been worn that hard. Major props to you sir for being the first to blow their N&F's crotch.

The fades are "hall of fame" worthy. What did you do for the past 9 months to get them to that state?
September 30, 2010 @ 03:28 PM
hentai

Post: 4743

Join Date: Jan 2009

Location: ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ

Easy access for buttsecks, I like that.

http://hentaiwarlord.tumblr.com http://instagram.com/hentaiwarlord

October 1, 2010 @ 10:37 AM
CHEEP

Post: 4164

Join Date: Mar 2007

Location: 904

so my wife wanted me to post pics of these... my 660 contest pair that shes been wearing for over a year now as her almost every day jean... i got em started, but shes done alot of the work on these... ive had em since october of 07...








October 2, 2010 @ 11:38 AM
halisray

Post: 56

Join Date: Sep 2010

damn man those are sick!
October 3, 2010 @ 06:22 PM
strangers

Post: 1101

Join Date: Jan 2009

Location: 604


October 3, 2010 @ 09:05 PM
timothy1

Post: 689

Join Date: Oct 2008

are those rescues? look a little baggier than ns
October 3, 2010 @ 09:13 PM
strangers

Post: 1101

Join Date: Jan 2009

Location: 604

sz 29 ns, true waist is 31
October 3, 2010 @ 10:22 PM
timothy1

Post: 689

Join Date: Oct 2008

word they look good man
October 4, 2010 @ 12:37 AM
kiya

Post: 1011

Join Date: Feb 2006

Location: san francisco

Real Japan Blues 106BSP
2 Years (and 3 days)


1 soak, 8 washes.







Now on permanent display at SELA.
October 4, 2010 @ 01:04 AM
Sway_P

Post: 304

Join Date: Jan 2009

Location: Space Beach, NY

sick jeans guys i can't wait for my a.p.c's to start fading

Paris-NY.com

October 4, 2010 @ 05:42 AM
Spankbank

Post: 3914

Join Date: Sep 2008

Location: Crooklyn

yenrohc, how many soaks and/or washes? smile
October 4, 2010 @ 10:27 AM
strangers

Post: 1101

Join Date: Jan 2009

Location: 604

two machine washes (one hot, one cold)
one ocean wash
one cold soak
October 4, 2010 @ 06:42 PM
bronze

Post: 845

Join Date: Aug 2010

Real Japan Blues 106BSP
2 Years (and 3 days)


1 soak, 8 washes.







Now on permanent display at SELA.


damn that grass is greencool
October 4, 2010 @ 08:20 PM
noop.

Post: 318

Join Date: May 2009

Location: 604




samurai 710
October 4, 2010 @ 09:30 PM
bulldogskoleff

Post: 1089

Join Date: Feb 2009

Location: Boston x NJ

^I'm all for stacking, but that seems a little excessive. A double cuff + superstacks? Hem those my dude.
October 4, 2010 @ 09:38 PM
GOLDENi

Post: 4377

Join Date: Jan 2009

Location: Illinois

Those don't really look like super stacks. They're pretty average actually, probably just right. They definitely ain't no xelpmoc sams stacks lol.
October 5, 2010 @ 02:05 AM
BobtheFoB

Post: 335

Join Date: Jun 2008

Location: 626

Sorry I'm a little late with the fit pics, I've been kinda busy. But here they are.




kinda late but this is swagg coolcool
October 5, 2010 @ 04:47 AM
kidkorea

Post: 2694

Join Date: Jul 2007

Location: Seoul, South Korea

washed twice since I've been in China

Will provide better pics later:

ii-se.co Instagram: @iiseSEOUL Search "iise" on Facebook and like the page to support!

October 5, 2010 @ 01:34 PM
GOLDENi

Post: 4377

Join Date: Jan 2009

Location: Illinois

They're looking good korea!
October 5, 2010 @ 05:46 PM
Solix

Post: 327

Join Date: Jun 2009

Location: EhlBeeSea 562

Denim rotation teaser:

October 6, 2010 @ 01:03 AM
lstplcwnr

Post: 1186

Join Date: Oct 2009

Location: 604

holy shit solix, looks good from what i can see.
@kiya, amazing.
October 6, 2010 @ 01:56 PM
theprestige

Post: 72

Join Date: Jul 2010

Location: Toronto, Canada

kinda late but this is swagg coolcool


what are those?
October 6, 2010 @ 05:09 PM
ndrew

Post: 1861

Join Date: Jul 2010

Location: socal

unbrandeds

www.headhunterla.com


Please login first to reply.
Back To Top