Evolution of Denim

October 29, 2009 @ 22:44:13
Damn! You spent the same price on the belt as the jeans!


hehe totally worth it.
October 30, 2009 @ 01:34:20
@.sm.: Just normal wear, don't do anything special in them except tennis and badminton once a week.
@Puregeneius: I made the mistake of not investing in a decent belt earlier =P. Might as well go for a belt that will last me awhile.
October 30, 2009 @ 16:01:14
what
October 30, 2009 @ 16:36:04
what


It's helga. Laugh at his jokes...


NOW!!!
October 31, 2009 @ 13:11:19
I did the brass knuckles on my last pair of Sams, but bacon was stopping me all the time and took 'em away 3 times.

The knuckles cost me more than the jeans in the end, but they did look G as fuck when it was done with.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 01, 2009 @ 12:41:04
Fuck pm Ill give you that shit here brah.

5'10" - 5'11"
120lb(Trust me, I do eat ALOT, but my metabolism is on point)
28 True
26 NS
Dick - around 9"
Fuck yeah smokeyface
November 01, 2009 @ 12:57:39
It's helga. Laugh at his jokes...


NOW!!!


its funny cause its true
November 01, 2009 @ 22:42:15
8monthish of wear no wash no soak

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 01, 2009 @ 23:31:38
i really like that wallet fade for some reason
November 01, 2009 @ 23:34:30
Yeah same here, I LOVE YOU ANDY!!! &)&)&)&)&)
November 02, 2009 @ 00:00:20
Damn, ladies you be takin' home are lucky.

the fuck?

and thanks the wallet fade turned out really well.
November 02, 2009 @ 22:43:08


samurai 710s 1 year 4 months

never washed
soaked 3-4 times
should i wash?
November 02, 2009 @ 22:57:41
id say go for a wash
looks a little weak for 16months

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 02, 2009 @ 23:39:12
oh hahahha, i was lost. smh
November 02, 2009 @ 23:42:59
^rofl @ semen stains and ass crumbs on the bed. lols aside, i agree with f/22 on that wallet.

@Puregeneius: I made the mistake of not investing in a decent belt earlier =P. Might as well go for a belt that will last me awhile.


exactly, you get what you pay for with that quality of leather. It can last for years, if not, a lifetime.
November 02, 2009 @ 23:49:27
LOL my bed is clean son! 1st pic is of my floor, black carpeting. second is of my bed. smokeyface
November 05, 2009 @ 12:32:45
About to give these another wash soon:


ii-se.co Instagram: @iiseSEOUL Search "iise" on Facebook and like the page to support!

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 05, 2009 @ 23:11:04
Nice work, haven't seen faded LVC's for a while.

IG - @SEANLEQUANG OG 2007 HB FINESSE

November 06, 2009 @ 02:05:40
+1

Nice LVCs dude.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 06, 2009 @ 12:31:42
your hem is attractive
November 06, 2009 @ 15:20:31
November 06, 2009 @ 19:20:31
teh front for more ref


Dope, I like your belt.
November 07, 2009 @ 07:31:26
Really digging the fact that those above still have a lot of the dark colour..
November 07, 2009 @ 10:11:20
^^dope so far, they look like they could use a lot more stretchin though
November 07, 2009 @ 10:14:01
alotta nice denim here. tigerprawn and kidkorea shits ill
Please login first to reply.
x