Evolution of Denim

October 18, 2009 @ 17:22:31 PM
Post: 154
Join Date: Aug 2009
Location: Winnipeg, MB
honestly i don't really like those ^
October 18, 2009 @ 22:50:55 PM
Post: 2243
Join Date: Feb 2006
Location: Anywhere, LTD
2 washes. 2 soaks. about 1 year now. probably gonna sell them.

size 30 stretched to about a 33






October 19, 2009 @ 13:04:23 PM
Post: 188
Join Date: Apr 2008
Location: Цюрих, Швейцария
Whats good HB
Long time follower, never found the time to make any worthwhile contribution.
Just got back on the grind so I'll keep these updated (if anyone even gives a shit)

APC
New Cure
Sz 31
About 1.5 years, with 2 soaks in the Atlantic



*

Take it easy
October 19, 2009 @ 13:48:58 PM
Post: 1395
Join Date: Feb 2008
Location: Philly
modernartsmokeyface
October 19, 2009 @ 13:54:57 PM
Post: 3740
Join Date: Aug 2007
ange nice condom fade. Info on size?


its a coin fade lol.

They're size 24


i was being a dick about it being a small condom fade.
October 19, 2009 @ 15:05:22 PM
Post: 760
Join Date: Sep 2009
can y'all stop posting APCs lol fuck, stop it, just stop it, stop stop stop it
October 19, 2009 @ 18:30:00 PM
Post: 93
Join Date: Oct 2009
Location: Seattle
sorry, i didn't catch your sarcasm

after a wash
October 19, 2009 @ 18:41:21 PM
Post: 2382
Join Date: Oct 2008
^snap son!

Better be a girl though.
October 19, 2009 @ 18:50:21 PM
Post: 3302
Join Date: Mar 2008
Location: LA.




Skull 5010xx.
About 7 months of wear.

julianxberman.tumblr.com /

October 19, 2009 @ 18:58:14 PM
Post: 93
Join Date: Oct 2009
Location: Seattle
i am a girl haha

good shit julian
October 19, 2009 @ 19:01:44 PM
Post: 1688
Join Date: Dec 2007
Location: Los Angeles
sorry, i didn't catch your sarcasm

after a wash


sexy
October 19, 2009 @ 19:08:19 PM
Post: 1566
Join Date: Jun 2009
dope dawp doap skulls.
October 19, 2009 @ 19:13:57 PM
Post: 2364
Join Date: Apr 2009
Location: Chicago
julian, good shit
October 19, 2009 @ 19:26:26 PM
Post: 501
Join Date: Dec 2006
Location: bay area 408
Very nice colors/contrast Ange!
October 19, 2009 @ 19:37:16 PM
Post: 2382
Join Date: Oct 2008
Yo Ange. How did it feel to squeeze into them at first?
October 19, 2009 @ 19:51:12 PM
Post: 392
Join Date: Aug 2009
sorry, i didn't catch your sarcasm

after a wash


nudies?
October 19, 2009 @ 19:59:42 PM
Post: 2863
Join Date: Oct 2007
Location: SF,U.S.A.
Nah, its her Sling&Stones Naomi Model..

IG - @SEANLEQUANG OG 2007 HB FINESSE

October 19, 2009 @ 20:12:34 PM
Post: 93
Join Date: Oct 2009
Location: Seattle
thanks midnite

Chex - It felt uncomfortable at first but after about 20 minutes they were all good.
October 19, 2009 @ 22:19:08 PM
Post: 248
Join Date: Apr 2009
Location: Minneapolis
nice detail pics julian.
October 20, 2009 @ 00:44:28 AM
Post: 392
Join Date: Aug 2009
Nah, its her Sling&Stones Naomi Model..


no i wanted nudies.
October 20, 2009 @ 00:51:17 AM
Post: 2372
Join Date: Apr 2007
Location: Australia
ange waddup mah
October 20, 2009 @ 01:51:20 AM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
PBJ xx-005 The pictures are kind of shitty because i can't get any good light at this hour. Hopefully tomorrow's light will do em justice. I dont know how many months... I lost count along time ago.

October 20, 2009 @ 16:12:37 PM
Post: 392
Join Date: Aug 2009
^cute
nids moar lite.
October 20, 2009 @ 18:04:28 PM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
Here you go. More accurate pics.


October 20, 2009 @ 18:08:52 PM
Post: 2863
Join Date: Oct 2007
Location: SF,U.S.A.
looks good, major heel fadez

IG - @SEANLEQUANG OG 2007 HB FINESSE

October 21, 2009 @ 20:05:17 PM
Post: 248
Join Date: Apr 2009
Location: Minneapolis
them shits must drag hxc

fits pics?
October 21, 2009 @ 21:15:57 PM
Post: 371
Join Date: Mar 2009
Location: LA
jesus christ those pbj's are tooo slick.
October 21, 2009 @ 21:18:05 PM
Post: 941
Join Date: Sep 2009
Location: ✗Underworld✗
damn im loving those black pbj'ssmokeyface
October 21, 2009 @ 21:19:32 PM
Post: 371
Join Date: Mar 2009
Location: LA
Samurai s710xx, true to size, 2-3 months wear?






October 21, 2009 @ 22:09:40 PM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
them shits must drag hxc

fits pics?

They actually dont drag at all. I'm just short.


Two old pics. I dont have any recent ones.
Originally posted by Inactive User
jesus christ those pbj's are tooo slick.

Not sure if thats a compliment but thanks haha
damn im loving those black pbj'ssmokeyface

They're blue but thanks blushing
Please login first to reply.
x