Evolution of Denim

July 13, 2007 @ 17:16:22 PM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
your shits gonna stretch out alot option
July 13, 2007 @ 17:56:17 PM
Post: 1269
Join Date: Jan 2007
well i hope not a shit load, i bought them alittle big so they wouldnt stretch tremendous ammounts.
July 13, 2007 @ 18:57:34 PM
Post: 412
Join Date: Jul 2007
Location: LAWTOWN
nudies are so sexy
July 13, 2007 @ 20:34:51 PM
Post: 311
Join Date: Apr 2006
your shits gonna stretch out alot option
maybe if they were tight-fitted...but not like that.
July 13, 2007 @ 20:44:11 PM

Inactive User

Selvedge CM's, bought end of April. Worn 4-5 times a week.




July 13, 2007 @ 21:07:07 PM

Inactive User

Yeah you cant really see it with the lighting.
July 13, 2007 @ 21:47:09 PM
Post: 1836
Join Date: Nov 2006
Location: los - man - yyz
well i hope not a shit load, i bought them alittle big so they wouldnt stretch tremendous ammounts.


wuts your normal waist size? you should have have sized down inside of up.
July 13, 2007 @ 23:04:50 PM
Post: 1269
Join Date: Jan 2007
i sized down, im usually a 30 29 depending on jeans. im kinda debating selling though because i think i want somthing a bit slimmer. and i can stick 3 fingers about an inch a 3/4 between my waist and and jeans.
July 13, 2007 @ 23:42:52 PM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
yeah... they look pretty big, i think u should sell and get a new pair. i just bought some flat heads today there soakin as we speak =]
July 14, 2007 @ 00:32:41 AM
Post: 333
Join Date: Sep 2006
Too much stacking on those jeans in my opinion Option. but if thats your look what i say shouldn't matter.
July 14, 2007 @ 00:34:48 AM
Post: 1269
Join Date: Jan 2007
yeah well i dont have fuckin 250 for new flatheads blushing might consider newcures
or slimjims. cant decide, but i want black denim, so probally slimjims. suggestions people?
July 14, 2007 @ 05:44:46 AM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
yeah well i dont have fuckin 250 for new flatheads blushing might consider newcures
or slimjims. cant decide, but i want black denim, so probally slimjims. suggestions people?


lol try more like 300 dollars woooo, man i cant believe i spent that much... oh well -_-

but in my opinion i say just get something a little slimmer and i dont think there is enough stackin on them so i dont know wat the hell that guy is talking about. but yeah just go for something a little smaller, maybe even new standards more sized down
July 14, 2007 @ 09:27:25 AM
Post: 412
Join Date: Jul 2007
Location: LAWTOWN
Too much stacking on those jeans in my opinion Option. but if thats your look what i say shouldn't matter.

aint stackin inevitable. especially for avg height people. since length is like 34
July 14, 2007 @ 09:29:01 AM
Post: 412
Join Date: Jul 2007
Location: LAWTOWN
lol try more like 300 dollars woooo, man i cant believe i spent that much... oh well -_-

but in my opinion i say just get something a little slimmer and i dont think there is enough stackin on them so i dont know wat the hell that guy is talking about. but yeah just go for something a little smaller, maybe even new standards more sized down

lol i thought i would never spend over 100 on jeans and i just ordered some rescues. boy i thought that day would never come. i guess the denim game is really growing on me
July 14, 2007 @ 15:48:43 PM
Post: 369
Join Date: Nov 2006
Location: where the cash at
skid what do you carry money in?
July 14, 2007 @ 17:25:42 PM
Post: 440
Join Date: Nov 2006
APC New Standards. Ive been wearing them everyday for about 2 months i think?? I got em in a 25 (yeah i know fucking skinny) There still small on me. I should of gotten a 26 or even 27. There stretched out to about 26-27 now but the waist is still a bit tight for my liking.


They're looking nice, 25 is outrageously skinny, you're probably similar to me though, 29-31 in most pants?
July 15, 2007 @ 13:14:13 PM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death
washed my jeans but gotta wash it again because the dirt didn't come out, but it's all good, cuz they didn't even fade this time
July 15, 2007 @ 15:39:28 PM
Post: 644
Join Date: Feb 2006
Location: San Francisco, CA
skid what do you carry money in?


A wallet.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 15, 2007 @ 16:28:09 PM

Inactive User

Those fit you nicely.
July 15, 2007 @ 16:47:34 PM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death

still gotta dry
July 16, 2007 @ 06:24:18 AM
Post: 202
Join Date: Feb 2007
Location: Houston, TX
Nudies SJDJ at a little more than 2 months, not much fading yettt


dope fit on those nudies
July 16, 2007 @ 09:20:48 AM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death



July 16, 2007 @ 11:40:14 AM
Post: 191
Join Date: Dec 2006
did you cop those in atl?
July 16, 2007 @ 17:00:56 PM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death
yeah
July 16, 2007 @ 17:17:43 PM
Post: 6049
Join Date: Sep 2006
Location: 510,Bay Area
Those look brand new...Nothing at all. No fading, combs, whisks...nothing...


/fail
July 16, 2007 @ 17:22:26 PM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death
it's real light, and that's what i wanted look at the close up pics
July 16, 2007 @ 17:27:36 PM
Post: 5853
Join Date: Jun 2006
MisfitProdigy I think that you have a problem with your flash.
July 16, 2007 @ 17:27:55 PM
Post: 4013
Join Date: Apr 2007
Location: Bay Area
that doesnt look very good bruh
July 16, 2007 @ 17:31:13 PM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death
ok, well i like em, and i don't know bout the flash thing
Please login first to reply.
x