The Official Edwin Denim Thread

Jan 10, 2009 @ 09:25
what fit is the 503 and price?
Jan 16, 2009 @ 06:33




unds my sens yesterday
Jan 21, 2009 @ 18:45
^^^^ i got a pair of them, dope jeans man.How do you wash them though, i just wash mine according to label instructions and ive noticed a slight colour loss over the last 12 months, is that normal? I dont wash them over alot but shit you gotta wash them some times lol im not a tramp blushing
Jan 21, 2009 @ 18:48
i just wash mine according to label instructions and ive noticed a slight colour loss over the last 12 months, is that normal? )


Yep, your fine.

IG - @SEANLEQUANG OG 2007 HB FINESSE

Jan 21, 2009 @ 19:11
yeah,that or soak mine didnt loose much color either though
Jan 22, 2009 @ 20:03
Originally posted by Inactive User

Edwin SEN size 29, my true size is 30-31.


This fit pic has just made me a big fan of the SEN skinny selvedge fit..Iv'e been trying to do my research on these and I havn't been able to see too many fit pics but that back strap thing has made me a fan definately my next denim pickup
Jan 24, 2009 @ 04:09
Ive Been Wanting To Buy Some Of These EDWIN Jeans First Of Because My Name Is Edwin And I Thought ME Wearing These In School Would Make Chicks Go Crazy Either For How Kick Ass They Look Or They Have My Name Any One Know Any Good Legit Sites ?

I Saw A Pair Of These
And Really Liked Them There Called Edwin SEN Selvage Skinny w/o Cinch Any Info ?







Jan 24, 2009 @ 08:13
i don't know,but dont make the mistake of sizing gown on these like i did lol
Jan 24, 2009 @ 11:17
Does Any One Know If This Site Is Legit ?

http://www.norsestore.com/catalog?brand=edwin&category=
Jan 24, 2009 @ 17:08
Ive Been Wanting To Buy Some Of These EDWIN Jeans First Of Because My Name Is Edwin And I Thought ME Wearing These In School Would Make Chicks Go Crazy Either For How Kick Ass They Look Or They Have My Name Any One Know Any Good Legit Sites ?

I Saw A Pair Of These
And Really Liked Them There Called Edwin SEN Selvage Skinny w/o Cinch Any Info ?








where do u get these
they look fucking dope
Jan 24, 2009 @ 18:48
link posted above
Jan 24, 2009 @ 18:50
Does Any One Know If This Site Is Legit ?

http://www.norsestore.com/catalog?brand=edwin&category=


yeah

and on second thought,you probably should size down,these stretch alot
Jan 24, 2009 @ 19:08
where do u get these
they look fucking dope


http://www.norsestore.com/commodity/9464

There You Go blushing
Jan 24, 2009 @ 19:15
these are also on ebay the same model but with the cinch (the strap on the back)
Jan 24, 2009 @ 19:27
Whats The Difference If The Have The Strap Or Not Are They Tighter ?

Besides You Cant Really Trust Ebay
Jan 24, 2009 @ 22:30
naw they are note tight(er), i dont know what its for

wiki that shit lmao
Jan 26, 2009 @ 22:25
Whats The Difference If The Have The Strap Or Not Are They Tighter ?

Besides You Cant Really Trust Ebay


the straps are for aesthetic's i think they're dope..and uhm ebay is legit if you're smart enough to know how to shop.
Feb 01, 2009 @ 14:40
i just ordered the sen selvage skinny with cinch...any one know how the fit is compared to lets say...the nudie average joes??
Feb 01, 2009 @ 14:43
and are they sanfordized??
Feb 01, 2009 @ 14:49
they are sanforized

IG - @SEANLEQUANG OG 2007 HB FINESSE

Feb 04, 2009 @ 02:34
haha, found out that there is an edwin outlet just a 20 minute drive from my house...

got myself a pair of nashvilles for 50 bucks and another selvage pair which i don't know the name for also only 50 bucks! flannels were 20!

yeah &)
Feb 05, 2009 @ 16:42
haha, found out that there is an edwin outlet just a 20 minute drive from my house...

got myself a pair of nashvilles for 50 bucks and another selvage pair which i don't know the name for also only 50 bucks! flannels were 20!

yeah &)


that's awesome man! I would love to find a pair of nashvilles for $50, great cut
Mar 04, 2009 @ 20:35
Originally posted by Inactive User

Edwin SEN size 29, my true size is 30-31.


how long did it take yours to stretch
Mar 07, 2009 @ 10:39
edwins are great jeans they dont seem to get as much love as they should
Mar 07, 2009 @ 13:00
yeah

and on second thought,you probably should size down,these stretch alot


I wear a 30 in APC,
Would a 32 in edwins be too small?
My first pair of edwins so I wanna get the right size.
Mar 07, 2009 @ 13:14
i would size down at least 1-2....they run big...my 30's fit like 32's
Mar 07, 2009 @ 15:23
Thanks for the info bro. blushing
Mar 07, 2009 @ 23:32
Yo mini how much did you drop for those SEN's and where'd you get em
-ty
Mar 08, 2009 @ 00:22
I wear a 30 in APC,
Would a 32 in edwins be too small?
My first pair of edwins so I wanna get the right size.

depends on what type your trying to buy,but naw that wouldnt be too small
Mar 08, 2009 @ 00:24
Yo mini how much did you drop for those SEN's and where'd you get em
-ty

urbanindustry had sens on sale for like 80 something back in december when i bought mine
Please login first to reply.