Good jeans for price

August 05, 2011 @ 22:38:46 PM
Post: 19
Join Date: Nov 2010
What are some good jeans to get for their price. Looking for tr 150-200 dollar range but not apcs cuz I already have them
August 05, 2011 @ 23:10:38 PM
Post: 316
Join Date: Sep 2010
Location: 604
naked and famous
August 06, 2011 @ 01:41:03 AM
Post: 1691
Join Date: Aug 2010
Location: Miami, FL
3 sixteen

hndlz.tumblr.com

August 06, 2011 @ 03:36:33 AM
Post: 325
Join Date: Aug 2009
Location: Vancouver
3sixteen, tellason, baldwin
August 06, 2011 @ 04:15:04 AM
Post: 3866
Join Date: Mar 2009
momotaros. or you can go to superfuture and get some like less than a month worn jeans for cheap... ie: sugarcane, the strike gold, some iron heart, warehouses
August 08, 2011 @ 15:02:06 PM
Post: 667
Join Date: Dec 2007
Denim on Budget?
Heading to college I need some good stuff to bring with me. I outgrew a lot of my old clothes kinda suddenly and basically am gonna start fresh. Trying to keep it on a budget since college will be eating up my money.

I'm thinking I need a nice pair of black jeans, a couple shades of blue, and maybe a brown/khaki? Not reallly sure how many pairs to bring with me.

Looking to spend $20-$60 a pair. Yeah, cheap I know. What should I look for. I like slims. I mostly wear Nike SB Dunks (and vans)
August 08, 2011 @ 15:19:28 PM
Post: 325
Join Date: Mar 2010
might get some hate on this one but jcrew's 484 selvedge are awesome if you want a more tailored fit
August 08, 2011 @ 15:31:29 PM
Post: 325
Join Date: Mar 2010
Orisue are good slim fitters that look killer with vans i love their slouchy fit.
August 08, 2011 @ 15:33:12 PM
Post: 267
Join Date: Mar 2011
Location: california
There have been a few opportunities to buy Unbranded raw denim for dirt cheap a couple of times. You should check out the Unbranded thread.
August 08, 2011 @ 15:43:56 PM
Post: 556
Join Date: Jan 2011
levis
August 08, 2011 @ 15:52:55 PM
Post: 1003
Join Date: Mar 2011
Levi's 1000%

like $40 or even less at macy's or some big mall store
August 08, 2011 @ 16:14:05 PM
Post: 667
Join Date: Dec 2007
How many pairs do you guys think I should bring with me? I was def thinking Levi's. I don't know what fit to go for, 511 or 514? Are those the most popular.

And also regarding shades, should I get a nice dark indigo, black, lighter blue and then something like khaki twills?
August 08, 2011 @ 16:32:19 PM
Post: 1058
Join Date: Jun 2008
Location: Fallbrook CA
i would go with 3 sixteens. or check the supermarket on SUFU.
August 08, 2011 @ 22:55:19 PM
Post: 455
Join Date: May 2011
Location: Los Angeles, CA
go with some cheap monday, levis, or apcs. you can cop some cheap naked and famous on plndr from time to time
August 08, 2011 @ 23:26:52 PM
Post: 1095
Join Date: May 2011
Location: Vista, CA
Heading to college I need some good stuff to bring with me. I outgrew a lot of my old clothes kinda suddenly and basically am gonna start fresh. Trying to keep it on a budget since college will be eating up my money.

I'm thinking I need a nice pair of black jeans, a couple shades of blue, and maybe a brown/khaki? Not reallly sure how many pairs to bring with me.

Looking to spend $20-$60 a pair. Yeah, cheap I know. What should I look for. I like slims. I mostly wear Nike SB Dunks (and vans)


analog, and commune bro so comfy good throw away, light weight, everyday jawnz

and the Analog Creeper fit come in raw indigo

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

August 09, 2011 @ 23:49:43 PM
Post: 2346
Join Date: Mar 2008
Location: san francisco
supreme

X

August 10, 2011 @ 13:36:32 PM
Post: 683
Join Date: Mar 2011
Location: NC
You can pick up a pair of Naked & Famous from cosmicbobo for real cheap.

Of some Levis STF for some everyday chill pants. Mine are soooo comfy!!
August 10, 2011 @ 14:16:46 PM
Post: 63
Join Date: Feb 2010
Levis uniqlo skinny jeans for cheap try outlets
August 10, 2011 @ 14:43:55 PM
Post: 38
Join Date: Oct 2009
Nudies True Religion (sale rack lol) there r different types of Levis i believe dat r more expensive
August 10, 2011 @ 22:47:26 PM
Post: 90
Join Date: Nov 2010
3sixteens are good for around 200 dollars
August 10, 2011 @ 23:45:27 PM
Post: 28
Join Date: Sep 2010
Location: Canada
I Fux With Cheap Mondays

What's life without a passion?

August 11, 2011 @ 17:03:02 PM
Post: 13
Join Date: Sep 2010
Lvc 1947
August 11, 2011 @ 17:20:20 PM
Post: 737
Join Date: Jul 2009
lvc or rrl on ebay
August 11, 2011 @ 19:50:28 PM
Post: 19
Join Date: Nov 2010
are momotaros any good?
www(DOT)contextclothing(DOT)com/item.php?id=2305

btw it says the leg opening is 7 wth! Isnt that hella small. I had trouble with apc PS haha. size 29 btw. cant post links. -___- remove (dot) with .
August 11, 2011 @ 23:08:21 PM
Post: 899
Join Date: Oct 2009
Location: cali
there are some N&F skinny guys here for 120
http://store.shopwharf.com/item/skinny-guy-deep-indigo-selvedge
creds to whoever posted this link in the N&F thread.
Please login first to reply.
x