Urbanoutfitters - unbranded 14.5 oz japanese selvage denim

Nov 14, 2009 @ 16:40
@joe
na i dont like cheap monday shrink tơo much and cheap quality
Nov 14, 2009 @ 20:52
holy shit i hate when people say this shit.

ive heard the "omg its so mainstream" quote so many times its not even funny. Do people think by doing "non-mainstream" shit, that they're better than everyone else? I mean what the fuck. And by saying "now all the hipsters will think they so elite" ...does that mean you think youre "elite" for wearing raw denim or even "streetwear" in general. I mean, buddy, if you havent noticed...this whole site is filled with people wearing the same shit, heck, now the people who normally wear mainstream mall fashions are getting into the streetwear brands/trends hype and what not.... now what are you going to do, migrate over to sufu/lookbook to be more elite aka non mainstream?

just let people wear whatever they want and you just do you. shit.

/no hate, just a rant cause ive been hearing so many people mentioning mainstream shit and how "cool" they are for not wearing it. fucking christ. haha okay end rant.


....My niggga blushing
Nov 14, 2009 @ 21:23
i ripped off my patch looks hella better now smokeyface
Nov 14, 2009 @ 21:24
^ u got fit pics?
Nov 14, 2009 @ 23:29
that fit doesn't look bad at all
for the price, these jeans are definitely something to consider
Nov 15, 2009 @ 00:33
Yeah for the price those don't look too bad. The overall quality might be questionable though, not sure if my local UO has them.
Nov 15, 2009 @ 00:34
the selvege line is blue 2nd day and i got a wallet fat and phone fade in my bak pokets &)
Nov 15, 2009 @ 00:52
fast!
Nov 15, 2009 @ 04:10
the selvege line is blue 2nd day and i got a wallet fat and phone fade in my bak pokets &)


Sounds like you're BSing lol
Nov 15, 2009 @ 12:17
its a small fade i can see it forming no bs combs forming to and whiskers
Nov 15, 2009 @ 13:00
its a small fade i can see it forming no bs combs forming to and whiskers


you don't own them.
lol
Nov 15, 2009 @ 16:17
yea i do niggy
Nov 15, 2009 @ 16:59
whatre you talkin abt?
Nov 15, 2009 @ 17:30
yea i do niggy


Then post pics
Nov 15, 2009 @ 18:07
no camera...i'll do it when i can get my hands on one
Nov 16, 2009 @ 10:30
these seem just as shitty as gap selvage denim.

WE TRIPPY MANE

Nov 16, 2009 @ 12:40
Lulz reading at all these replies.
Truth is.....everyone is jumpin on this raw denimz wagon. Ie...I went to forever 21 the other day to cop a wool coat I've been wanting and what did I find? Raw denimz jawnz...and yes I did cop me a pair.
Fuck....even express has raw denimz now.
Nov 16, 2009 @ 15:20
All denim was raw to begin with. Shit is just going back to it's "roots"
Nov 16, 2009 @ 15:55
these seem just as shitty as gap selvage denim.


Gap Selevedge Denim actually turns out pretty nice dude
Nov 16, 2009 @ 16:08
just cause it's gap doesn't make it bad, i got a pair of non-selvedge denim i've worn at least 500 hours and washed 3 times and they're fine. no rips or anything, except on the bottom of the legs


but yea dese UO denims look average, minus the patch, which can be ripped off, so its not a problem
Nov 16, 2009 @ 16:14
patch looks bad.
back pockets look big on his body.
im giving him time to see the denim properties, see how they fade after months.

as for gap. the knee down was like weird, sorta sloppy, in its fit. the denim was rough on the inside.

~Lefty
Nov 16, 2009 @ 18:04
@wise guy
how would you kno you never tried em on
we'll see
Nov 17, 2009 @ 03:46
The rear looks like shit, front looks ok.
Nov 17, 2009 @ 10:49
mine should be in before the weekend. i'll post fit pics.
Nov 17, 2009 @ 11:47
Might as well just pay the extra money to get APC's, they aren't all that expensive.
Nov 17, 2009 @ 11:56
Originally posted by Inactive User
Might as well just pay the extra money to get APC's, they aren't all that expensive.

When I got paid 8.25 after taxes I still wouldn't be able to buy those after an 8 hour shift.
So I wouldn't say 67 dollar difference isn't a big deal....
Nov 17, 2009 @ 13:08
When I got paid 8.25 after taxes I still wouldn't be able to buy those after an 8 hour shift.
So I wouldn't say 67 dollar difference isn't a big deal....


yes its a big difference. But think of it this way. Save up for another week-month, a bit everyday, and u can get APC's

Not only is their fit, quality, indigo dye, leather patch better, but u can also know how the jeans will fade. Seeing how this pair of unnamed jeans looks pretty crappy to start with, might as well pass on it, and save up on another pair.

If u dont want APC's, then get N&F's, its only around 110$ from from stores, and probably less than that if u buy from other ppl! And quality/fit seems way better!

Im sure it'll be more 'expensive' if u end up getting these jeans and regret it!
Nov 17, 2009 @ 18:12
how would you kno you never tried em on^
apc could just be overpricing it
Nov 17, 2009 @ 18:14
as far as im concerned, they could be from UO, BiG, or walmart

youre all just talking out of your ass until youve tried them on or at least seen them in person regardless

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

Nov 17, 2009 @ 18:14
what fit did you get Modernart?
Please login first to reply.
HYPECHAT 0