Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
September 4, 2013 @ 11:13 PM
7yarfegnaro

Post: 83

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

Hey guys, just received my UB201's in the mail from UO. I got size 33 and I am about 6'3 175 lbs. Waist area is tight right now. How much will these stretch? What should I expect overall from these jeans? Never had raw denim before. As I've worn these around the house for a little bit I've noticed that they've already gotten more comfortable.
September 5, 2013 @ 03:46 AM
jupiterjupe

Post: 58

Join Date: Nov 2012

Great fades ,ndrew. Im wondering what wash did u do to them? Machine? ...?
September 5, 2013 @ 05:05 AM
ndrew

Post: 1727

Join Date: Jul 2010

Location: socal

thanks! and yes machine washed

www.headhunterla.com

September 5, 2013 @ 10:19 PM
me>u

Post: 4899

Join Date: Feb 2009

are all the inseams 36... thats way too long for me smh.

instagram: funthera

September 5, 2013 @ 11:11 PM
Glock Lesnar

Post: 202

Join Date: Jul 2012

skinny cut are the only ones with 36 inseam.
September 5, 2013 @ 11:12 PM
me>u

Post: 4899

Join Date: Feb 2009

nice musashi
x post from wdywt
since new years. 1 wash 1 soak

BONUS texture and most true color

what are these and how did you size?

instagram: funthera

September 5, 2013 @ 11:35 PM
ndrew

Post: 1727

Join Date: Jul 2010

Location: socal

21 oz  skinny sized up 1

www.headhunterla.com

September 5, 2013 @ 11:44 PM
Rekuso

Post: 1357

Join Date: Jan 2011

Location: nyc

how's the quality of unbranded compared to APC?
i'm not a fan of how apc ps/ns fit so im lookin at the skinny fit, which looks like a great fit.

http://instagram.com/quinnrekuso

September 6, 2013 @ 12:01 AM
me>u

Post: 4899

Join Date: Feb 2009

21 oz  skinny sized up 1

thanks \\they only have 36 inseam though.. smh

instagram: funthera

September 6, 2013 @ 12:04 AM
ndrew

Post: 1727

Join Date: Jul 2010

Location: socal

121 = skinny. 221=tapered

www.headhunterla.com

September 6, 2013 @ 12:07 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1706

Join Date: May 2009

Location: in the cut

Yo ndrew wat size are your 121s? Whats your weight?
September 6, 2013 @ 12:14 AM
me>u

Post: 4899

Join Date: Feb 2009

Yo ndrew wat size are your 121s? Whats your weight?

and height... thats my last question lol. thanks for your help too btw.

instagram: funthera

September 6, 2013 @ 12:16 AM
ndrew

Post: 1727

Join Date: Jul 2010

Location: socal

np fam, im wearing a size 31 im ~ 135lbs ~ 6'1" skinny nigga gang we in this

www.headhunterla.com

September 6, 2013 @ 12:18 AM
me>u

Post: 4899

Join Date: Feb 2009

WTF you're tall as shit. im only 5'6. aint no way the 121 are gonna look good on me lmfao.

thanks for everything though.

instagram: funthera

September 6, 2013 @ 12:21 AM
ndrew

Post: 1727

Join Date: Jul 2010

Location: socal

you could always get them hemmed

www.headhunterla.com

September 6, 2013 @ 12:41 AM
brothersport

Post: 382

Join Date: Nov 2012

Does UO even carry Unbranded in store anymore? Ive been to like 5 and none of them had any
September 6, 2013 @ 01:49 AM
UnlimitedSusNiqqa

Post: 1706

Join Date: May 2009

Location: in the cut

Does UO even carry Unbranded in store anymore? Ive been to like 5 and none of them had any
Nah gta get em online
September 6, 2013 @ 03:55 PM
real nigga

Post: 1455

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

Does UO even carry Unbranded in store anymore? Ive been to like 5 and none of them had any
Sometimes they are on the sale racks, but other than that - no

#3jeanshawty #nomeatjustsauce

September 6, 2013 @ 04:12 PM
halfbaked

Post: 884

Join Date: Aug 2012

Location: Nova.

Been loafin on the chinos for a while but bout to pull the trigger on these chinos. Fugg it. Nigga just got paid.

Oh yeah you feel my vibe right? Well bitch you killin it. Step back

September 6, 2013 @ 05:46 PM
rabbitman

Post: 1517

Join Date: Mar 2012

Location: north america

Been loafin on the chinos for a while but bout to pull the trigger on these chinos. Fugg it. Nigga just got paid.
eloquently stated

be careful what you pretend to be

September 6, 2013 @ 08:55 PM
me>u

Post: 4899

Join Date: Feb 2009

decided to get the 121 even thought the inseam in really long... looks like i gotta double cuff.

instagram: funthera

September 6, 2013 @ 09:04 PM
Rekuso

Post: 1357

Join Date: Jan 2011

Location: nyc

why don't you just hem?

http://instagram.com/quinnrekuso

September 6, 2013 @ 09:15 PM
me>u

Post: 4899

Join Date: Feb 2009

why don't you just hem?

cause it usually fucks up the jeans. esp the stacks.

i never hem raw denim and for the ones i've seen, they look like shit.

instagram: funthera

September 6, 2013 @ 11:23 PM
real nigga

Post: 1455

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

Been loafin on the chinos for a while but bout to pull the trigger on these chinos. Fugg it. Nigga just got paid.
Do it, just make sure you size up 1. Really good quality on them, and selvedge cool

#3jeanshawty #nomeatjustsauce

September 7, 2013 @ 05:52 PM
francois-hollande

suspended

Post: 504

Join Date: Sep 2013

hi guys, im about to cop one of these UB201, they look dope !!

I've just read many pages of that thread, and I'm a normal 30" waist for levis carhartt , I mean everything !
So, should I stay on a size 29 (30 waist for Unbranded) ?

thanks 
September 8, 2013 @ 04:45 AM
jupiterjupe

Post: 58

Join Date: Nov 2012


September 8, 2013 @ 04:46 AM
jupiterjupe

Post: 58

Join Date: Nov 2012

221 5month 2 soaks
September 8, 2013 @ 04:04 PM
e v e r y w h e r e

Post: 2347

Join Date: May 2011

Location: Philadelphia





9 months, no wash, worn about 3-4 times a week

no washes/soaks 

heres a fit pic 


Man Of The Year : brooks brothers is cool lol

September 8, 2013 @ 06:44 PM
christopher.

Post: 1441

Join Date: Mar 2012

Location: stockton

For those who have the 21oz and used to have the 14oz, Do the 21oz collection run a bit smaller than their 14oz counterparts? I would wear a sz36 in 201, but I feel like a sz 36 221 would be a bit too small (based off size charts I've seen)
September 8, 2013 @ 08:08 PM
thegodfather

Post: 184

Join Date: Mar 2012

Location: LA

For those who have the 21oz and used to have the 14oz, Do the 21oz collection run a bit smaller than their 14oz counterparts? I would wear a sz36 in 201, but I feel like a sz 36 221 would be a bit too small (based off size charts I've seen)

Yeah I wore a sz 32 in 101 then sized down 1 for the 121's like the website said and it fits great

Please login first to reply.
Back To Top