October 04, 2008 @ 14:25:11
Seeing whats good on this website with people from Ottawa. How many of you guys are from Ottawa?
October 04, 2008 @ 23:58:44
not many lol... Ottawa doesn't have that big of a scene
September 25, 2009 @ 20:07:47
no i guess not. lol
October 04, 2009 @ 18:38:16
Well theres atleast 4 of us.
October 07, 2009 @ 11:47:56
5ive!
October 08, 2009 @ 17:29:24
not sure if anyone cares or not... but i made an ottawa only sneaker group on fb... pretty much buy/sell/trade/discuss about sneakers and w/e.... so join if you want, figures it'll be nice to know more people in the ottawa scene

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=187128961616&ref=nf
October 22, 2009 @ 12:54:02
where do you guys shop around here other than probably norml, holt, rosen?
November 18, 2009 @ 18:26:56
Top of the world is dope. i order most of my shit tho
December 24, 2009 @ 15:35:09
anyone know of naked & famous being sold anywhere here? i don't know the next time i'll be going to mtl or toronto.
August 14, 2010 @ 22:11:30
guess im gonna have to order most of my shit... this is so depressing im going to carleton in a couple of weeks lmfao
August 14, 2010 @ 22:23:32
Oops
August 14, 2010 @ 22:25:02
YES OTTAWA!!! i live in orleans where yall nigs at i wanna add you on FB
anyone know of naked & famous being sold anywhere here? i don't know the next time i'll be going to mtl or toronto.


hit up Schad.
August 15, 2010 @ 12:01:25
i'm moving there soon for university dude. but i have no idea where to shop and what not.
August 15, 2010 @ 13:26:57
Originally posted by Inactive User
i'm moving there soon for university dude. but i have no idea where to shop and what not.


to be honest ottawa shopping is pretty garbage. We dont have much but you have to know what stores to hit up. Theres Schad, which carries alot of douchebaggy brands like true religion and ed hardy but also has some decent brands like Naked and Famous. Then in our biggest mall downtown (Rideau Centre) we have stores like American Apparel, Zara, etc. etc. Probably our best store is NORML, on rideau street it was ranked as one of the 50 best shoe stores in the world by some magazine. Has all the big shoe drops and decent clothing.
August 25, 2010 @ 20:38:35
to be honest ottawa shopping is pretty garbage. We dont have much but you have to know what stores to hit up. Theres Schad, which carries alot of douchebaggy brands like true religion and ed hardy but also has some decent brands like Naked and Famous. Then in our biggest mall downtown (Rideau Centre) we have stores like American Apparel, Zara, etc. etc. Probably our best store is NORML, on rideau street it was ranked as one of the 50 best shoe stores in the world by some magazine. Has all the big shoe drops and decent clothing.


thx man i got my paypal loaded tho so no worries only thing...shipping takes too long whatever gonna have to deal with it.
August 30, 2010 @ 08:37:28
anyone know of naked & famous being sold anywhere here? i don't know the next time i'll be going to mtl or toronto.


They sell N+F in Schad. Don't have a very big selection though.

Also has anyone been to Reap and Sew? Just found out about it a few days ago but not had a chance to visit yet.
August 31, 2010 @ 17:09:27
They sell N+F in Schad. Don't have a very big selection though.

Also has anyone been to Reap and Sew? Just found out about it a few days ago but not had a chance to visit yet.

Norml also sells Naked and Famous for relatively cheap.
August 31, 2010 @ 18:13:56
Norml also sells Naked and Famous for relatively cheap.


I've never seen anything in there, and what do you consider relative? because norml is usually rape on prices.
December 03, 2010 @ 20:11:45
bump for ottawa
April 23, 2011 @ 13:30:03
bump
May 09, 2011 @ 22:08:02
Top of the World is pretty tight, skate/surf shop with decent selection of shoes and clothes. I'd rep NORML way harder though, tons of sneaks, hats, clothes, street art gallery, plus they host shows every once in a while.

First Post, sup Hypebeast.
May 23, 2011 @ 11:47:00
Ottawa is the capital city of Canada, the second largest city in the Province of Ontario, and the fourth largest city in the country.
November 21, 2013 @ 18:33:49
Try Bredforsurvival it's new. But they got some dope shit. In HULL, GATINEAU.
December 03, 2013 @ 19:42:24
Brand new ASUS Google Nexus 7 for $130.
This is the 2013 model
16GB version.

Note: This price includes a $20 credit towards your next
purchase. If you do not use it you will end up paying $150 for the
tablet.

Just in time for the holiday season. This is a great device and
would make a great gift at a great price.

For full details, please go to


Nexus 7
December 14, 2013 @ 02:01:40
Jesus Ottawa lmao
January 17, 2014 @ 23:10:54
Check us out at Fall Down Gallery Located on 288 Bank Street. 

www.redcrownclothing.ca

(Invalid img)
February 06, 2014 @ 23:13:55
anyone still here haha?
February 26, 2014 @ 02:30:07
Ottawa is the worst place

2 posts are hidden due to user account is no longer active or improper post content.

Please login first to reply.
x