[VANCOUVER] Freshman

October 02, 2008 @ 00:54:30
Anyone know anything about it??
anyone checked it out yet??
it's on 851 hornby... near dipt ...
October 02, 2008 @ 01:47:30
walked by once, never been inside
October 02, 2008 @ 01:56:32
Heard about it from a dude I work with. The guy who owns Dipt opened it up as a way of selling more mature stuff than what they sell at dipt. I wonder if they sell any evisu heritage (Non-embroidered/OD painted gull) stuff. That's be dope if they had the stuff like Evi's repro stuff like that Lee repro Evisu's got releasing in january.
October 03, 2008 @ 18:45:47
You know, it ain't that bad actually. I was prepping for the worst since it is affiliated with Dipt but I was pleasantly suprised. They have 100 Styles and Running for shoes, Reigning Champ, and a Polo account!! Knitted crews, collared shits, Nudies for denim. Has potential.
October 03, 2008 @ 21:22:16
You know, it ain't that bad actually. I was prepping for the worst since it is affiliated with Dipt but I was pleasantly suprised. They have 100 Styles and Running for shoes, Reigning Champ, and a Polo account!! Knitted crews, collared shits, Nudies for denim. Has potential.


Speaking of which, what the hell happened to Polo anyways? I remember it was readily available EVERYWHERE and then a few years ago all of a sudden I can't find it anywhere. I hear it's because it didn't sell well but I doubt that. Nautica shit is everywhere where polo used to be and that shit is just nasty. I'd rather have some 'lo.
October 04, 2008 @ 00:08:07
wow the store sounds dope i'm deff gunna check it out..... do they have a mailing list or blog ?
and how much does the polo's cost??
December 12, 2008 @ 10:04:12
More mature styles
Got some functional clothes for more than just going out to fetch the newspaper and whistling at highschool girls...
December 12, 2008 @ 20:32:07
would anybody be able to tell me how much rc hoodies are, is it like same prices like livestock,goodfoot,etc or what??

thx
December 13, 2008 @ 00:04:15
is that the tiny store on the third floor that has exact science and all that hiphop stuff?
December 13, 2008 @ 00:25:23
no thats not the one. freshman is on hornby, in between robson and smithe at street level
December 13, 2008 @ 18:18:26
would anybody be able to tell me how much rc hoodies are, is it like same prices like livestock,goodfoot,etc or what??

thx


The RC pullover hoodies are $120 and the zip ups are $130.
December 14, 2008 @ 01:48:38
gonna have to check this one out
December 16, 2008 @ 22:23:35
new delivery of Polo/Ralph Lauren in
December 17, 2008 @ 13:26:36
Public School at Freshman
holiday public school is in.
December 22, 2008 @ 01:07:21
any deet's on boxing day sale..like what % off, is everything on sale or??

cheers
December 22, 2008 @ 02:57:58
Freshman Boxing Day Sale
any deet's on boxing day sale..like what % off, is everything on sale or??

cheers


Everything, even new stock, will be on sale from 25-50 percent off. Starts at 9am.
December 22, 2008 @ 22:52:02
shop is sick!Do you guys have any leather jackets in at all from any brands, im lookin for a skinny type one if you have one like that or not, just lemme know what leathers you guys got in stock and how much there goin for??

cheers, see ya boxing day!
December 22, 2008 @ 23:20:07
hmmmm really polo? & RC?
might give it a looker.
December 23, 2008 @ 18:37:41
shop is sick!Do you guys have any leather jackets in at all from any brands, im lookin for a skinny type one if you have one like that or not, just lemme know what leathers you guys got in stock and how much there goin for??

cheers, see ya boxing day!


Thanks for the compliment. We currently are stocking leather jackets from Staple, NVSBL Tailor and Public School. They are all fairly fitted cuts. The prices range from $750 to $1200 but will be on sale Boxing Day. We also just received a very limited run of Freshman letterman jackets. Happy Holidays.
December 24, 2008 @ 16:14:59
Freshman Boxing Day Sale 851 Hornby
laughingay_webflyer.jpg" alt="" />
December 29, 2008 @ 20:12:38
freshman is off tha hook!love it!do you guys still have any of those ransom red/blk flannels in, how much are they goin for??

thanks guys
December 29, 2008 @ 21:22:26
haven't gone here yet.
have any directions to the shop from a skytrain station?
January 07, 2009 @ 15:49:17
freshman is off tha hook!love it!do you guys still have any of those ransom red/blk flannels in, how much are they goin for??

thanks guys


all sold out on the Ransom red/black samples except xxl. They are going for $105. sorry for the late update
January 07, 2009 @ 15:51:18
haven't gone here yet.
have any directions to the shop from a skytrain station?


you can get off at granville station, go to robson and go right until hornby and turn left at the mac make up shop. just halfway down the block from there at 851 hornby(between robson and smithe). fall/holiday stock still on sale.
January 20, 2009 @ 22:09:02
great store
January 29, 2009 @ 10:30:21
ehh uguys got any of those ransom khaki pants left, they slim fitting?Howw much if so?

cheers
February 02, 2009 @ 14:54:04
ehh uguys got any of those ransom khaki pants left, they slim fitting?Howw much if so?

cheers


yes, we still have some left, they are now on sale for $87.50. what color/size are you looking for?
February 02, 2009 @ 15:10:24
ummm probs a 32 or 33 should do it
February 02, 2009 @ 15:10:47
New Arrivals!
We just received a spring shipment of Nudie Jeans in 3 fits (slim jim, average joe and big bengt) and various washes as well as 100 Styles and Running footwear with multiple colors of the Chase and the Abbott styles. Pictures at www.freshmans.ca.
Have a great day!
February 02, 2009 @ 15:12:50
ummm probs a 32 or 33 should do it


They are a fairly slim fit by the way and we have size 32 and 34 in both the tan and olive colors. Let me know if you want me to put anything aside for you.
Please login first to reply.
x