Canadian University/College Students

September 22, 2008 @ 22:41:36
nah b, it depends on the program. Im in biomed sciences and im paying about 6k alone for tuition. my buddy in math/ca says its about 7k where as my friend in softeng is paying ~10k. so its totally possible to spend +15k.

but seriously meal plan after first year? you're a noob at life.

lol I don't have a meal plan, I was just stating that I have no idea how one can spend over 20k in one year, including all possible expenses.

I mean, I understand tuition varies with the program, but 12k for one years living expenses? You're definitely not choosing the most economical living arrangements if you're spending that much.
September 22, 2008 @ 22:42:57
UTM ALL DAY!!
lol planning to go there next year


lol not so much
September 22, 2008 @ 23:26:27
lol yeah, i understand where you're coming from 20k is rather absurd. However, Im sure there are certain cases were students pay that much.
September 23, 2008 @ 12:41:36
20k is not for living expenses, it's the cost of 1 year tuition for international students at UTM as I've spoken to a few which all seem to be paying the same amount give or take a few...all included... rez, meal plan, tuition. books are not included...............
September 23, 2008 @ 20:58:38
lol not so much


oh shoot N1QUE, is it a bad school to go to??
September 23, 2008 @ 22:48:03
uqtr here.. but nobody goes there

sans-coeur.com

September 24, 2008 @ 03:50:35
LOL, what??? No way. I know a few international students here at UBC and tuition is almost 20k not counting living expenses and shit.

15k for tuition and res and meal plans??? Maybe if ur in first year taking half the course load and living somewhere cheap.


Dude, I wasn't talking international students. Wth are you smoking?
September 24, 2008 @ 08:58:31
oh shoot N1QUE, is it a bad school to go to??
It's not bad, but not as good as going to UofT St. George. If you live in Mississauga now, it'll be like highschool. You'll see the same old faces again and again.
September 24, 2008 @ 19:12:30
waterloo anybody? haha i saw some people with stussy/bape shirts very few
September 24, 2008 @ 19:26:39
Okay, which one of you nigs was wearing Imperials w/ dunks, cap and button-up today? You were asian.
September 24, 2008 @ 19:33:01
I'm at UVIC any victorians on here?
September 24, 2008 @ 19:57:08
Utm
hey i GO to University of Toronto @ Mississauga... and i've seen a good amount of dudes and ladies at my school that dress pretty fresh... and also have some serious SAPATOS... aka KICKS... so i'm happy to say that UTM is pretty good... its NOT crazy... but its just enough...
September 24, 2008 @ 20:48:14
waterloo anybody? haha i saw some people with stussy/bape shirts very few


yeah im from waterloo too.
i saw some guy in claes, fobs rocking stussy and bape.

if you see me on campus i'll be skating (usually at SLC or ML) with some blue half cabs prolly 511 skinny or NS apc.

what year are you in?/prog?
September 25, 2008 @ 00:15:46
Okay, which one of you nigs was wearing Imperials w/ dunks, cap and button-up today? You were asian.


I was gonna say me, but I didn't go to school today lmao.

Edit: Wait, which day are you talking about?

I thought I was the only person on campus with Imps...
September 25, 2008 @ 00:48:16
yeah im from waterloo too.
i saw some guy in claes, fobs rocking stussy and bape.

if you see me on campus i'll be skating (usually at SLC or ML) with some blue half cabs prolly 511 skinny or NS apc.

what year are you in?/prog?


hey! know a guy named vince? really?! tell vince to buy his justice ticket.
from: the girl with the comme de garcons x kaws purse
p.s. - tell him i'll be in nyc next weekend. want me to cop him something?
September 25, 2008 @ 08:36:30
hey! know a guy named vince? really?! tell vince to buy his justice ticket.
from: the girl with the comme de garcons x kaws purse
p.s. - tell him i'll be in nyc next weekend. want me to cop him something?


lol viam yeah alright i'll let you know =) cause this weekend is supreme drop so I'll go down to T.O. and what i can't get i'll holler at you to pick up from nyc =) thanks

oh yeah i'll probably grab my ticket at rotate >_> if they're not sold out
September 25, 2008 @ 12:25:23
I was gonna say me, but I didn't go to school today lmao.

Edit: Wait, which day are you talking about?

I thought I was the only person on campus with Imps...
I' was talking about yesterday, Wednesday, the 24th. The person I saw with Imps on was at the Wilson bus platform for the 96/165.
September 25, 2008 @ 22:03:22
Your all lucky ---- Richard Ivey School of Business (UWO) = me payin 20k per year just for tuition - not international
September 25, 2008 @ 22:32:37

Inactive User

Its worth it for Ivey though. You kids always end up with the money bags in the end.

Hope y'alls are all applyin for osappppp!
September 28, 2008 @ 15:21:28
ya
"I'm at UVIC any victorians on here?"

Im At Vic. Mad Hypebeast here, what yr u in?
September 30, 2008 @ 10:58:52
Theres a few beasts at York
October 06, 2008 @ 14:23:16
A lil late to this thread, but another tally mark for York.
International student tuition - 18-20 k
Rez and meal plan - 9 k
An accent ladies love - priceless

Whats the word on the meetup?
October 06, 2008 @ 16:28:50
^We are in a recession. I can't afford one.
October 06, 2008 @ 20:13:54
Originally posted by Inactive User
A lil late to this thread, but another tally mark for York.
International student tuition - 18-20 k
Rez and meal plan - 9 k
An accent ladies love - priceless

Whats the word on the meetup?


Where you from originally?
October 07, 2008 @ 01:44:44
Bermuda...

home to: the triangle,
men in knee high socks,
and collie buddz!

October 07, 2008 @ 09:17:43
Eww, look at how nasty that water is! jkz, lmao.
October 07, 2008 @ 12:14:05
Originally posted by Inactive User
Bermuda...

home to: the triangle,
men in knee high socks,
and collie buddz!


LMAO @ the high knee socks remark

I'm English,we should go pick some chicks up lol
October 07, 2008 @ 13:25:40
ya'll going to the chromeo show?
October 07, 2008 @ 13:45:03
I spotted another! If you were in FG103, wearing a red Neighborhood x Supreme cap, levi 511s and Infras. Show yourself.
October 07, 2008 @ 14:02:27
^lol i think i saw that same dude along st. george today. all i remember was seeing the neighborhood supreme hat though.
Please login first to reply.
x