*OFFICIAL 2008 SNEAKERPIMPS CANADA TOUR THREAD **

Jan 25, 2008 @ 04:19
-
so is there a dresscode or wuddup? lol i read someone say something about fitteds earlier, can we rock one or not? sure hope so hahaaaa
Jan 25, 2008 @ 08:38
read nah.b...puh lease...you dont get it.
and Price if your an old school..why u up in a blog ?
this ish is all funny to me...

theres no dress code at circa on any friday, not just cause of SP...but sat is different...its slacks and 905ers.
Jan 25, 2008 @ 09:27
Sean Price is in a blog?
Jan 25, 2008 @ 16:37
was last year 19+

did they / will they check for id?
Jan 25, 2008 @ 17:20
HEADS UP
Jan 25, 2008 @ 19:29
Wow stuff is heated here....

I'll stroll through.

See y'all there.
Jan 25, 2008 @ 21:44
Originally posted by Inactive User
Wow stuff is heated here....

I'll stroll through.

See y'all there.


Ralph going to rock the heat for the streets!!!
Jan 26, 2008 @ 04:35
read nah.b...puh lease...you dont get it.
and Price if your an old school..why u up in a blog ?
this ish is all funny to me...

theres no dress code at circa on any friday, not just cause of SP...but sat is different...its slacks and 905ers.


Its a forum you wench. Im here to set geeks like you straight.
Blog that freshie.......

"Meow"
Jan 26, 2008 @ 16:40
^ lol!

18 is seriously the worst age to be in ontario...so close yet so far
Jan 26, 2008 @ 20:45
thats some funny ish....Johhny Price calling me a geek with over 140 posts.
- thats alot of lonley ass time.
I had to git up in here....to shut some fools up.
"rowr"
Jan 26, 2008 @ 21:29
thats some funny ish....Johhny Price calling me a geek with over 140 posts.
- thats alot of lonley ass time.
I had to git up in here....to shut some fools up.
"rowr"


150 post in 9 months equals alot of lonely "ass" time ??
You and your homo tendencies are outlandish.

You havent shut anybody up , your glass eye must be fogging up again.
150 post in approx 270 days , shoot i average .5 post a day.

Ill let you try one more time.

Meow
Jan 27, 2008 @ 03:01
thats some funny ish....Johhny Price calling me a geek with over 140 posts.
- thats alot of lonley ass time.
I had to git up in here....to shut some fools up.
"rowr"


you aint shuttin up..i know who u are dont make me expose you..then you'll really have to worry..
Jan 27, 2008 @ 18:45
ahahahaha! like anyone cares who other people are that much.
watch out for Nah.B, he got the expose on the whole board. he'll expose each & everyone of us.
Jan 27, 2008 @ 21:18
ahahahaha! like anyone cares who other people are that much.
watch out for Nah.B, he got the expose on the whole board. he'll expose each & everyone of us.


HA HA HA HA HA..MAN YOUR FUNNY
Jan 31, 2008 @ 17:40
looking more like snowshoepimps
Jan 31, 2008 @ 18:19
yeah, giant snowstorm comin to toronto...curious what people will wear through the snow. time to break out those Uggs tongueface

(I was being sarcastic about the Uggs)
Jan 31, 2008 @ 18:38
Be interesting if people still show with all that snow , better yet if the
acts are not in the city yet , will they get in for Friday night ??

If you notice the city never likes to plow or salt during or right after a
snow storm , they know that nobody knows how to drive in the city .........
so if the streets are covered in thick snow people cant drive and thus no
accidents.

Meow
Jan 31, 2008 @ 21:12
anyone think futura and stash will be signing things for people?
Jan 31, 2008 @ 21:31
so it is 19+? : (
lol

Inactive User

Jan 31, 2008 @ 21:43
yes

and i should be there barring any unforseen circumstances.

maybe i should bring 2 pairs
one to rock (indoors) haha
Jan 31, 2008 @ 22:07
anyone think futura and stash will be signing things for people?

you should hit them up in november when they were here for some bike stuff they designed. i got my zoo york board & futura book signed.
could always give it a shot. unless they dont let you in with your stuff.
Jan 31, 2008 @ 22:20
sorry if this has been answered...

is there a dress code?
Feb 01, 2008 @ 10:43
you should hit them up in november when they were here for some bike stuff they designed. i got my zoo york board & futura book signed.
could always give it a shot. unless they dont let you in with your stuff.


who cares..there human beings..
Feb 01, 2008 @ 11:02
i'm hopin this shit still goes down

and shitty ass weather means i can't Un-DS my FLOMs tonight
ah well
Feb 01, 2008 @ 12:16
Weather is terrible, trying to figure out, if im even coming
Feb 01, 2008 @ 13:48
you should hit them up in november when they were here for some bike stuff they designed. i got my zoo york board & futura book signed.
could always give it a shot. unless they dont let you in with your stuff.


i heard about that event the day after

i bought my ticket in advance, but due to the weather im not sure if im going again... and i dont want to kill myself to go and premo, futura, or stash doesnt show up
Feb 01, 2008 @ 14:30
i heard about that event the day after

i bought my ticket in advance, but due to the weather im not sure if im going again... and i dont want to kill myself to go and premo, futura, or stash doesnt show up


futura and stash are already in town, i saw them on queen street... futura was walking into a gothic looking store..i kid you not
Feb 01, 2008 @ 15:19
both dj's are here already spoke to both of their road managers.
Feb 01, 2008 @ 19:14
futura and stash are already in town, i saw them on queen street... futura was walking into a gothic looking store..i kid you not


yup and saw stash go into burrito boyz
Feb 02, 2008 @ 08:40
sooo how was sneakerpimps lastnight?
Please login first to reply.