Official Livestock thread.

Nov 04, 2007 @ 08:42
damn, that was quick

TO stays beasting
Nov 04, 2007 @ 11:15
Thanks, the black & yellow colourway is my fav!!
Nov 04, 2007 @ 12:30
Just posting more praise for LS' great employees. Their customer service is even great when we don't buy anything! I went in a few days ago to see if they had any more huf air max 1's in my size and they didn't, but one of the guys there asked for my e-mail address and told me he was gonna add me to their mailing list so I could get updates on their stock faster. I just thought that deserved mention because I thought it was a really nice gesture. Thanks again!
Nov 04, 2007 @ 14:20
what the ..

Inactive User

Nov 04, 2007 @ 16:37
I went to goodfoot/livestock and all I got was a louse service blushing
Nov 04, 2007 @ 16:51
Hey will, i went to montreal and all i got was lousy poutine

go fall down some stairs you postwhore
Nov 04, 2007 @ 17:20
does the Toronto location has the White/Anthracite-Dark Orange VIIIs? I seen them on the livestock site but no word if they were released yet. i know they get released on the 17th. if so whats the pricing on them too?
Nov 05, 2007 @ 11:38
I've never EVER had bad service at livestock, even when I'm wearing "whatever" clothes, they're still uber friendly and helpful.
Nov 05, 2007 @ 21:58
Livestock has a built a strong reputation on their kind service. blushing
Nov 05, 2007 @ 23:05

will UNDFTD stuff be on sale too? interested in getting the strike hoody in particular...
Nov 05, 2007 @ 23:54
are people gonna line up like way before the opening like boxing day?
Nov 06, 2007 @ 00:47
^I will be there bright and early blushing
Toronto one that is

Never been to a Livestock sale before, how are they usually?
Nov 06, 2007 @ 00:56
i assume there will be a line up like other livestock sales
Nov 06, 2007 @ 01:24
quick comment on their service:
I went the other day to buy huf am1s in sweats, which kinda made me look like a bum, and cyrus was still super helpful and friendly. No wonder I still prefer to buy from Livestock more than Gdft. Although having Gdft here does make the market more competitive, which is good for all of us.
Nov 06, 2007 @ 01:52
are there gunna be ppl lining up @ Vancity? im guess yes, but i neva gone to the Livestock sale yet, always missed out. How have they been in the past? goood finds? or not worth it
Nov 06, 2007 @ 05:14
Nov 06, 2007 @ 05:15
big as in, shitloads of ppl. or big as in huge sale or both haha
Nov 06, 2007 @ 13:43
im there! tdot location! holla if u see a dude in a peacoat >smh

i pray for no lineups
Nov 06, 2007 @ 15:23
holla if u see a dude in a peacoat
*Makes mental note of who to punch in the face* smokeyface Yea, I'll be there too.
Nov 06, 2007 @ 16:54
^ lol

i hope the pumas have a big discount
Nov 06, 2007 @ 16:58
hope it doesn't rainsmh

and i wonder if goodfoot will counter this with a sale too...tongueface
Nov 06, 2007 @ 17:26
To answer some of your questions:
- Some UNDFTD will be on sale......hoodies too!!
- We will be accepting all forms of payment for the sale.
Nov 06, 2007 @ 17:59
i'm guessing no love for folk who wear xl+ ? smh
Nov 06, 2007 @ 18:14
will you have sizes this time? last time i went, it was at either end of the spectrum, and yes, i did get there early.
Nov 06, 2007 @ 18:15
I'm gonna swing by and pick up that reigning champ hoodie already on saturday, its been haunting my dreams, carlos/hek/skam/andrew/russ, whoever that is posting. Will that shit be on sale, i presume its too new.
Nov 06, 2007 @ 18:57
^ if it is..that black crewneck is mine...
Nov 06, 2007 @ 19:02
I'm assuming there will be pretty much the same amount of people and the same line as at a GDFT sale, since it is generally the same people who shop at gdft and at livestock...I am planning to go early, how long do the lines go at sales at GDFT/Ransom in toronto? usually when I go to a sale at gdft/ransom I go later in the afternoon so there isn't much of a line and not as great a selection either...
Nov 06, 2007 @ 19:29
Soulize: Your right...sorry homie. the Reigning Champ line is not part of the sale.

As for sizes.....we have all kinds....apparel & kicks.
Nov 06, 2007 @ 19:41
around which brands gunna be on sale?
Nov 06, 2007 @ 20:12
it list all the stuff in the ad...

?)Dam I needReigning Champs
Please login first to reply.