Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
August 9, 2007 @ 12:17 PM
-kT

Post: 3718

Join Date: Sep 2006

Location: Richmond, BC

Well, it's that time of the year again.



Doesn't look like there's gonna be any releases like last years BrknHome x LS, Stussy x LS, Virus x LS tees...
but maybe they just havn't been announced yet

who's going? gonna be a lot longer than last years, 2-8.

oh, and if this is "riding jock" like so many of you shitheads think everything is, get real.

anyway, discuss!
August 9, 2007 @ 12:28 PM
WhistleBlower

Post: 205

Join Date: Nov 2006

Eat shit, kT.
August 9, 2007 @ 12:32 PM
-kT

Post: 3718

Join Date: Sep 2006

Location: Richmond, BC

Eat shit, kT.


go blow on something, cunt face
August 9, 2007 @ 12:58 PM

Inactive

ahaha nuthin wrong with some bbq goodness
August 9, 2007 @ 01:23 PM
darkness2505

Post: 417

Join Date: Feb 2006

Location: van

August 9, 2007 @ 02:28 PM

Inactive

i dun get it
whats riding jock?
August 9, 2007 @ 03:10 PM
ackbar

Post: 665

Join Date: Mar 2006

just downstairs..
free beer..
the homie rico djing.. (and everyone else)

looks good
August 9, 2007 @ 03:46 PM
Delatocious

Post: 232

Join Date: Apr 2007

^ are you bryn's brother?
August 9, 2007 @ 03:47 PM
-kT

Post: 3718

Join Date: Sep 2006

Location: Richmond, BC

bryn has a brother?


a stussy x the hundreds x livestock tee would be so sweet
August 9, 2007 @ 04:47 PM
ackbar

Post: 665

Join Date: Mar 2006

ya i am.. who are you?


and -kT wtf? do you even know who bryn is??
August 9, 2007 @ 04:50 PM
-kT

Post: 3718

Join Date: Sep 2006

Location: Richmond, BC

edit//

nevermind, different guy
August 9, 2007 @ 05:24 PM
ackbar

Post: 665

Join Date: Mar 2006

i have no idea who that is
August 9, 2007 @ 06:19 PM
Delatocious

Post: 232

Join Date: Apr 2007

used to work with him at the boathouse. i remember he told me about some hiphop message board (i cant remember the name for the life of me.. this was like 6 years ago) that his brother posted on under the name ackbar.. weird.
August 9, 2007 @ 06:34 PM
ackbar

Post: 665

Join Date: Mar 2006

whats yer name
August 9, 2007 @ 06:56 PM
goatfacekillah

Post: 3453

Join Date: Feb 2007

Location: Sauga

this gonna happen in T.O.?
August 9, 2007 @ 07:18 PM
-kT

Post: 3718

Join Date: Sep 2006

Location: Richmond, BC

this gonna happen in T.O.?


If it is, there's been no indications so far..
August 9, 2007 @ 07:32 PM

Inactive

doooubt it.

Nowhere close to livestock TO to have a bbq really. unless we storm the big thimble in front of starbucks and cook some boogers there
August 9, 2007 @ 08:27 PM
-kT

Post: 3718

Join Date: Sep 2006

Location: Richmond, BC

In Vancouver, they just close off the street in front of Livestock, setup the mini ramp there, and put some bbq cookers beside it, and you've got a bbq :D
August 9, 2007 @ 11:12 PM
-kT

Post: 3718

Join Date: Sep 2006

Location: Richmond, BC

^ nobody's hating on me in this thread so far, with the exception of Whistleblower. but he's a little ass sucker, so he gets in any shot he can.

so yeah, nobody's hating on me so far


I'm willing to bet Toronto is gonna get something like the vancouver block party, without shutting down a block for it. maybe a party in the store?

cross your fingers!
August 10, 2007 @ 01:41 AM
A-Sharp

Post: 78

Join Date: Dec 2006

KT since when does your mom let you take the bus downtown all by yourself?
August 10, 2007 @ 02:56 AM
Offthebooks

Post: 196

Join Date: Dec 2006

Location: Vancouver

KT since when does your mom let you take the bus downtown all by yourself?


Lol
August 10, 2007 @ 03:45 AM

Inactive

no need for the bbq

the e-beef is about to cook in here
August 10, 2007 @ 03:54 AM
darkness2505

Post: 417

Join Date: Feb 2006

Location: van

August 10, 2007 @ 12:43 PM
-kT

Post: 3718

Join Date: Sep 2006

Location: Richmond, BC

KT since when does your mom let you take the bus downtown all by yourself?


I'm sorry, who the fuck are you again?
August 11, 2007 @ 07:35 PM
A-Sharp

Post: 78

Join Date: Dec 2006

^ KT don't talk back to your daddy like that. I might have to take away your allowance.
August 11, 2007 @ 08:17 PM
goatfacekillah

Post: 3453

Join Date: Feb 2007

Location: Sauga

yeah, i don't think closing Spadina is gonna happen anytime soon
especially by LS

unless they can close down Camden St. (that little street between Adelaide and Richmond)
August 11, 2007 @ 09:34 PM
brynw

Post: 372

Join Date: Nov 2006

Location: where the cash at

edit//

nevermind, different guy


NICE ONE
August 11, 2007 @ 09:43 PM

Inactive

kt used to be annoying but he isnt anymore so iunno why ppl still talk shit about him
August 11, 2007 @ 09:43 PM
WhistleBlower

Post: 205

Join Date: Nov 2006

-kT jerks off to gay porn.
August 11, 2007 @ 11:19 PM
skelea

Post: 214

Join Date: Nov 2006

Location: Ottawa (Via Vancouve...

I know they're hoping to do a TO grand opening/block party...but it is difficult logistically

As for the Vancouver joint - don't pass it up, you'll regret it!! (I really wish I was still in Van to hit it up)

Please login first to reply.
Back To Top