New discovery @ winners

Oct 22, 2007 @ 08:24
^^@ heartland saw an Edwin denim jacket
3/4 length
Oct 22, 2007 @ 14:56
Saw some, Andy Warhol blazers... a few zooyork hoodies, tees, longsleeves and Denim(raw and straights) lots of levi's 501 ... and a pair of STussy Denim
Oct 22, 2007 @ 15:00
Found an LRG Woven button up for 15.00 bucks... Didnt really want it, but for 15 smackers i figured I couldnt go wrong.
Oct 22, 2007 @ 18:56
saw the usually stussy hoodies and thermal lined hoodies, and saw a pair of vans circle jerk eras which i was gonna cop but there size 11 and i rock a 9.5
Oct 22, 2007 @ 22:44
@ Heartland

2 Stussy Hoodies - Large


stussy thermal hoodies? i must've missed them when i went.
Oct 24, 2007 @ 20:22
stussy thermal hoodies? i must've missed them when i went.


Not sure if it was thermal, but it was on the wall racks. when u walk in, go straight to the Young men section, last time i went. And the grey one was just hanging on a rack first row.
Oct 24, 2007 @ 21:08
oh dope! i'll check it out...thanks for the info.
Oct 26, 2007 @ 11:35
Winners is da bomb!
i roll by winner every few months to re-up on hilfiger boxers and ck tank tops.
* a lil secret , if you wanna supersize your meal.
when i cop the tanktops
i stuff an extra tank top or two in the package

works everytime!

peace
Oct 26, 2007 @ 11:58
Winners is da bomb!
i roll by winner every few months to re-up on hilfiger boxers and ck tank tops.
* a lil secret , if you wanna supersize your meal.
when i cop the tanktops
i stuff an extra tank top or two in the package

works everytime!

peace


hahaaaa keepin it hood
Oct 26, 2007 @ 12:35
that's fucking pathetic
i hope you get caught
cause they're fucking like $8 - 10 each
pay the extra $20 and get it over with
Oct 26, 2007 @ 15:00
Hey Big

check out this link maybe it will help you http://www.hypebeast.com/forum/showthread.php?t=53571

C

Winners is da bomb!
i roll by winner every few months to re-up on hilfiger boxers and ck tank tops.
* a lil secret , if you wanna supersize your meal.
when i cop the tanktops
i stuff an extra tank top or two in the package

works everytime!

peace
Oct 26, 2007 @ 17:34
Hey Big

check out this link maybe it will help you http://www.hypebeast.com/forum/showthread.php?t=53571

C


I dont get it.
Oct 26, 2007 @ 17:43
^ the point is people complain retailers charge to much and guys like him are your biggest problem theft costs everyone.
Oct 28, 2007 @ 13:28
Just copped a pair of cracked white vans era's and a pair of vans old skool circle jerks, they had a pair of like fence looking chukka's and a pair of cracked white prison issues to but they did fit me.
Oct 28, 2007 @ 20:43
good ol winners
Oct 28, 2007 @ 20:53
^yup...i always get asked where i buy stuff and when i say winners ppl are always surprised
Oct 28, 2007 @ 22:14
anything good at winners in and around downtown toronto?
i'll be in town next weekend...
Oct 28, 2007 @ 22:18
any good winners in richmond? lansdowne? hah
Oct 28, 2007 @ 23:29
KYSL - it changes day to day
most of the time it's shit
but once in a while, you'll find something
Nov 10, 2007 @ 22:02
WOW all you dudes must be ballin
im just keeping it real with yall
geez relax


u guys sound worse than Curtissss!
Nov 10, 2007 @ 22:05
Hey Cmoney
Why all da hate? just cuz ur a lil retailer too?
are you gonna give me the extra 20 bucks so i can buy two more tank tops?
i would prolly still stuff them up and supersize my meal though


IM SO HOOOOD!
i wear my pants below my waisttt....
Nov 10, 2007 @ 22:42
anyone seen vans at the bloor st location? need a new pair of beaters
Nov 11, 2007 @ 08:25
^ there was nothing in the size 9 area but don't know about the sizes
Nov 11, 2007 @ 15:28
winners is always the best place to look for gd deal
Nov 16, 2007 @ 10:15
just an update
founds some great discoveries at winners yesterday

FAPE
and
Fake Evisu Daidock jeans

both were $50

pics later on blushing

Inactive User

Nov 16, 2007 @ 11:29
are you sure that the evisu's are fake?
it'll surprise me (unless some1 returned a fake pair...)
Nov 16, 2007 @ 14:53
Yes, I've seen more than a "couple" of fake pairs of evisu.
Nov 16, 2007 @ 16:11
technically speaking
there CANNOT be any fakes of anything
let alone fapes and evisu
i havnt bee nby in awhile


its about time to re up on boxers n tanktops ne ways
Nov 16, 2007 @ 17:02
i wanna see the pics
Nov 16, 2007 @ 18:04
How can you tell if they're fake or not? I saw them today but they only had huge sizes.
Please login first to reply.