OFFICIAL Montreal Shopping Guide

October 16, 2007 @ 16:01:22
edit: 175

JUSTICE IN 3 DAYS!!
shit is gonna be crazy
going at the second concert.
October 16, 2007 @ 16:15:06
fuck
im there this weekend and i would killlll to go see them

no tickets left though, correct?
October 16, 2007 @ 16:18:30
i called monday afternoon.
they had the 1/4 of the tickets.
I bought a pair today.
doors open at midnight
concert start at 12h.30
October 16, 2007 @ 16:19:41
is this friday at midnight, or thursday at midnight?

im trying to get tickets online, but would it be safe to call them?
October 16, 2007 @ 16:23:34
I got tickets to the first show for sale. $40/ticket.

Fuck the second show...
October 16, 2007 @ 16:28:56
i'd rather see busy p than the other group.

514-908-9090
btwn 30 ans 31$ for the tickets.
the first concert is sold out.

I HJOPT THAT UFFIE WILL BE THERE &)&)&)&)&)&)&)&)&)
October 16, 2007 @ 16:35:11
haha
fuckk i got my tickets just now!
sucks tho, i gotta pick em up at will call. oh well

man thats gonna be so good. and yea, uffie would be a nice treat. not to listen to really, but just to see &)
October 16, 2007 @ 16:37:28
uffie is actually one of the only redhaired girls taht I like
she's cute.

I was wondering if I should be there at 9 or 6 pm..
I want to be in the first line/front.
i persoally hate it when I'm not infront of the stage
see you at the concert.
October 16, 2007 @ 16:53:00
hurry up guyz (and girls)
less than 100 tickets lerft for the second conert.
October 16, 2007 @ 16:55:21
BUY MY TICKETS.

$40/EACH!
October 16, 2007 @ 17:00:40
it's only 9 $ more than the retail rpice.
pretty good price for the 1rst concert.
October 16, 2007 @ 19:23:22
^ Thanks homie.
October 16, 2007 @ 19:25:47
no problem.

so who's going to see justice (and when? the first concert or the second one? )
October 16, 2007 @ 20:03:20
Which show do you think is going to be better? They'll be tired during their later set but at the same time, the show has the potential to go on longer. Fuck..

$40 for 9pm show tickets!
October 16, 2007 @ 20:26:30
the 2nd one because of busy p.
but when I heard that they'll ake a concert concert right after the first one, i thought "WTF.. they'll be tired as hell !!!"
and i'm sure that the 2nd will be longer
October 16, 2007 @ 21:02:26
haha man you want those gone eh?
if it was 40 for 2, i might consider, but even then, im too lazy to go twice... as much fun as it would be.
October 17, 2007 @ 14:59:39
I'm a fucking idiot. I sold all my tickets and then realize that I forgot to keep three for myself. Went to Ticketpro to cop 3 for the late show - sold the fuck out.

Fuck fuck fuck.
October 17, 2007 @ 15:42:02
lo.
I laughed.
but damn.
sucks for you.
you dont any any ticket in your possession?
October 17, 2007 @ 15:58:38
I have four but I already 'sold' them to people and I'm not the kind of person to bait and switch on people so I have to follow through with my obligation to sell the tickets to them.

I hate having morals.
October 17, 2007 @ 16:46:13
fuck karma.
tell somebody that you sold every tickets that you have and you dont have one for you.
October 18, 2007 @ 14:36:35
tomorrow.
i cant wait.
October 18, 2007 @ 14:52:42
Hallelujah!

Keep your fingers crossed.. I think some dude who's coming from Toronto is going to have extra tickets for me!

YAY!
October 18, 2007 @ 15:27:48
Just come to Mcgill.. there's a million Uffie clones around these parts.
October 18, 2007 @ 15:42:56
Alex 31$ and you'll see uffie (si elle vient)

Hallelujah!

Keep your fingers crossed.. I think some dude who's coming from Toronto is going to have extra tickets for me!

YAY!


1rst or 2nd concert?
October 18, 2007 @ 15:44:00
First. I might try and swap them for the second concert though. I'd rather get wasted at Foufs and head over at midnight instead of drinking at home at 7pm.
October 18, 2007 @ 15:51:54
if you get a ticket for th 2nd concert, pm me
October 19, 2007 @ 11:42:10
So now I have three tickets to the early show and two to the late show. I suck at life.
October 19, 2007 @ 16:19:00
tonight is THE night
yo.. i pm'ed you
October 20, 2007 @ 11:14:38
How was the midnight show? Justice did like a 1.5 hour set.. lots of youngin's, I got wayyyyy too drunk, but from what I remember, it was a good time. Really wish I could make it to the midnight show, but someone made me an offer for my midnight tickets that I couldn't refuse.
October 20, 2007 @ 14:25:23
i was "HELLA" fucking disapointed.
it was to damn short.

and busy p killed it.


what the fuck.
justice played EVERY SONGS FROM THEIR ALBUM.
and in the same order (as they are on the album)

and I want those justice t-shirts soooo bad.
they idnt had anythigns for sale.
i guess that they are too "big" for this.
Please login first to reply.
x