Livestock toronto.

May 20, 2007 @ 16:51:37
yo it was all cool yesterday... everyone was chilled... and excited bout both stores.... i just hated those gangsTERS/thugs.. like seriously.... what were they doin except acting bad haha


i guess i missed those thugs....i went after 5
May 20, 2007 @ 17:50:19
Anybody mind snapping a picture of the inside of LS Toronto? I wanna see what it looks like &)
May 20, 2007 @ 17:55:03
Which Asian guy from Nomad walked into Livestock with the ridejock tee?
May 20, 2007 @ 17:56:07
Anybody mind snapping a picture of the inside of LS Toronto? I wanna see what it looks like &)


well have our pics up 2nite on our site

lol i came out the store round 1045 2 snap a pic of the line

and some kids like "duuuuuuude, are there ne purple shoes inside?"

i was like woooooooooow...
May 20, 2007 @ 18:37:21
so u r the smelltherich guy ^^
May 20, 2007 @ 18:56:46
stopped by before the closing. LS is definitely proper...

go spend your allowance there
May 20, 2007 @ 20:34:00
Which Asian guy from Nomad walked into Livestock with the ridejock tee?


hmm the guy that was in the haters new era and the 3s or 4s.

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

May 20, 2007 @ 20:39:08
Haven't checked out LS yet
gonna check it out soon

Wonder if there's any Toronto brands being carried in there. Y'know, support your own.
May 20, 2007 @ 21:00:59
hmm the guy that was in the haters new era and the 3s or 4s.


that's marco.
May 20, 2007 @ 21:05:34
well have our pics up 2nite on our site

lol i came out the store round 1045 2 snap a pic of the line

and some kids like "duuuuuuude, are there ne purple shoes inside?"

i was like woooooooooow...


you one of those 2 white guys?
May 20, 2007 @ 21:34:13
thatd b me

so u r the smelltherich guy ^^



im one of them
May 20, 2007 @ 23:05:18
drewdogg - have we met? you were probably with rocky right?

that was me in the hater fitted and the III's.

and i don't work at nomad. i was just helping my dude zeb for the supreme release.
May 21, 2007 @ 00:35:29
well have our pics up 2nite on our site


is your site the same site as livestock Vancouver?
May 21, 2007 @ 02:08:16
our site is www.smelltherich.com

pics are up now
May 21, 2007 @ 08:08:42
damn i dont think i even noticed....was that the denim am1s they have...

and anyone know the pricing on it???

btw this pic is funny...lol @ hypebeasts
May 21, 2007 @ 10:24:37
im told the kids in the front were there since like 8am

edit: i jus noticed HB sourced our post on the store *brap*
May 21, 2007 @ 11:53:21


are those splatters? 3 from right, 3 from the top
May 21, 2007 @ 13:02:32
yes, yes they are.
May 21, 2007 @ 14:30:59
cool shit

consistent with the vancouver store.. similar layout.
looks bigger tho
May 21, 2007 @ 14:49:43
cool shit

consistent with the vancouver store.. similar layout.
looks bigger tho


MUCH bigger as opposed to Van. store blushing
May 21, 2007 @ 18:31:19
I fully missed the grapes when I was there...what are they goin for?
May 21, 2007 @ 18:47:43
280
May 21, 2007 @ 18:54:14
yo kt i think i saw u at LS the other day i was rockin The hundreds Hat, XLARGE T with a really ugly COlumbia green backpack(my friend's) in front of LS
May 21, 2007 @ 19:18:18
lol i saw all of y'all
May 21, 2007 @ 19:54:30
yo kt i think i saw u at LS the other day i was rockin The hundreds Hat, XLARGE T with a really ugly COlumbia green backpack(my friend's) in front of LS


What day was this?

and what was I in?
May 21, 2007 @ 20:43:20
i was in that line...next to the guy in red
May 21, 2007 @ 21:35:06
Friday i got like 2 ladies beside me
i forgot wut u were in but like LEVIS? i frogot
May 22, 2007 @ 00:22:01
I was the one with the camera who took all those shots lol
May 22, 2007 @ 00:43:28

Inactive User

What day was this?

and what was I in?


Did you go to Goddfoot after?? Were you the dude in the stussy skull t-shirt with the skulls that said love??
May 22, 2007 @ 10:50:27
i was in that line...next to the guy in red


r u jaz?
Please login first to reply.
x